بازدید 12827

وقوع انفجار در چالوس/ علت احتمالی نشت گاز

انفجار مهیبی در منطقه پالوجده شهرستان چالوس رخ داد که در گمانه‌زنی‌های اولیه بنا به اعلام رئیس آتش‌نشانی چالوس علت این انفجار نشت گاز است.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷ 17 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، انفجار مهیبی در منطقه پالوجده شهرستان چالوس رخ داد که در گمانه‌زنی‌های اولیه بنا به اعلام رئیس آتش‌نشانی چالوس علت این انفجار نشت گاز است.

نعمت‌الله دیاری رئیس آتش‌نشانی چالوس در گفتگو با فارس گفت: نشت گاز در منطقه پالوجده شهرستان چالوس موجب مصدوم شدن پنج نفر شد که مصدومان شامل یک خانم مسن، سه کودک و یک مرد است.
وقوع انفجار در چالوس/ علت احتمالی نشت گاز
وی با با بیان اینکه انفجار در یکی از واحد‌های مسکونی طبقه فوقانی مغازه تعمیرات موتورالات پالوجده، گمانه‌زنی‌های اولیه را انفجار در اثر نشت گاز عنوان کرد.

رئیس آتش‌نشانی چالوس اضافه کرد: در این حادثه پنج واحد شامل دو واحد، مغازه و سه واحد مسکونی دچار خسارت بیش از ۷۰ درصد شدند و ۵ نفر مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.
وقوع انفجار در چالوس/ علت احتمالی نشت گاز
دیاری با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی در دقایق ابتدایی در صحنه حضور پیدا کردند، تصریح کرد: میزان آتش‌سوزی زیاد نبود و به‌زودی مهار شد، اما بیشتر خسارات به‌صورت تخریب و انفجار بوده که موجب شده است تعدادی خودرو که در نزدیکی این واحد‌ها قرار داشت نیز دچار خسارت شوند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در صحنه حضور دارند، ضمن تقدیر از شهروندان خواست تا از محل حادثه دور شده و کار امدادگران را با مشکل مواجه نکنند، گفت: جزئیات این حادثه از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان قرار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل