بازدید 8433

وحدت امروز نیروهای سیاسی در ایران بی سابقه است

فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع متخصصین فارس عنوان کرد: وحدت و انسجام ایجاد شده پس از شهادت سپبهد سلیمانی در اقشار مختلف ایران به ویژه گروه‌های سیاسی بی سابقه است.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ 09 January 2020

فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع متخصصین فارس عنوان کرد: وحدت و انسجام ایجاد شده پس از شهادت سپبهد سلیمانی در اقشار مختلف ایران به ویژه گروه‌های سیاسی بی سابقه است.

به گزارش «تابناک»، افراسیابی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: خون حاج قاسم موجب وحدت و انسجام اقشار مختلف مردمی فارغ از هر گرایش سیاسی شده است.

او با تصریح مجدد بر این نکته که شاید برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی است که شاهد همنوایی و همگرایی همه نیروهای سیاسی با شعار حفظ وحدت و اقتدار ایران اسلامی هستیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب صبح امروز چهارشنبه ۱۸ دی در سخنرانی خود که به صورت مستقیم پخش شد بر دشمن شناسی تاکید کردند، چرا که دشمن شناس بودن باعث ایجاد نفاق در جامعه بین گروه‌های سیاسی و مسئولین کشور نمی‌شود و اجازه نمی‌دهد وحدت به دست آمده بین مردم و مسئولین نظام از بین برود.

افراسیابی با تاکید بر اینکه باید راه صحیح را در پیش بگیریم تا روزی فرا نرسد که دشمنان ایران اسلامی از شکافت بین مردم و مسئولین سوء استفاده کنند، گفت: البته این انقلاب حاصل خون ریخته شده شهداست.

او با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر روز دیگر نیاز به ادامه همبستگی ملی داریم تا راه نفوذ دشمن بسته شود، اظهار کرد: این اتحاد و همبستگی بین ملت و نظام باعت می‌شود مسئولین چه لشکری و چه کشوری قدم‌های خود را برای دفاع از میهن منسجم تر و مستحکم تر بردارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به مسئولان کشور، یادآور شد: در این مواقع حساس برای جبران فرصت‌های از دست رفته گذشته باید به عقاید و نظرات مردم احترام گذاشت، چرا که اینها همان مردمی هستند که بارها جلو دشمن ایستاده و ثابت کردند که همراه و همسو با نظام و رهبری هستند.

افراسیابی ادامه داد: ما امروز به پشتیبانی همین مردم توانستیم برای اولین بار بعد از انقلاب به خواسته مردم که انتقام سخت خون ریخته شده سردار قاسم سلیمانی است، مواضع آمریکا شیطان بزرگ را هم بشکنیم و این اقتدار ایران اسلامی بود که نتیجه وحدت مردم از هر گروه و طیف را فراهم کرد.

او هم‌چنین تصریح کرد: ما جوانان از طیف و گروه‌های سیاسی مختلف در کشور ادامه راه شهدا و امام شهدا را پیش می‌گیریم و هر روز برای سربلندی ایران عزیز قدم‌های محکم و استوار برمی‌داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان