بازدید 14913
۴
گزارش

کالدرون برای پرسپولیس شرایط فسخ قرارداد فرستاد!

کالدرون در نامه‌ای که به باشگاه ارسال کرده، شرایط فسخ قراردادش را به باشگاه اعلام کرد. این مربی آرژانتینی اگر نتواند مطالبات خود را دریافت کند با فسخ یک طرفه قرارداد راهی را خواهد رفت که پیش از این آندره‌آ استراماچونی طی و اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با باشگاه استقلال کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 05 January 2020

گابریل کالدرون که منتظر پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس است، در آستانه پایان مهلتی که به باشگاه داده شرایط فسخ قراردادش را اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، گابریل کالدرون که برای تعطیلات نیم فصل راهی مرخصی شده، برای حضور کنار تیم و شروع تمرینات پرسپولیس منتظر مشخص شدن وضعیتش با باشگاه است. این در حالی است که او در نامه‌ای شرایط فسخ قراردادش را به باشگاه اعلام کرد تا مدیران پرسپولیس بار دیگر به تلاطم بیفتند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که موفق شد این تیم را در پایان نیم‌فصل در رده اول قرار دهد و تیمش را به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی برساند، در حالی راهی مرخصی شده که بابت دریافت نکردن مطالباتش با باشگاه دچار اختلاف شده است.

Image result for ‫کالدرون + انصاری فرد‬‎

با این حال کالدرون به باشگاه مهلتی برای پرداخت مطالباتش داده بود که این مهلت دو روز دیگر (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند تا دو روز دیگر پول کالدرون را پرداخت کند، این مربی از روز چهارشنبه که اردوی تیمش در دوحه قطر آغاز می‌شود کنار سرخپوشان خواهد بود، در غیر این صورت به نظر می‌رسد فسخ قرارداد قطعی باشد.

کالدرون در نامه‌ای که به باشگاه ارسال کرده، شرایط فسخ قراردادش را به باشگاه اعلام کرد. این مربی آرژانتینی اگر نتواند مطالبات خود را دریافت کند با فسخ یک طرفه قرارداد راهی را خواهد رفت که پیش از این آندره‌آ استراماچونی طی و اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با باشگاه استقلال کرد.

با این حال، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بلکه بتوانند در مهلت باقیمانده پول کالدرون را پرداخت کنند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، باید دید که سرنوشت پرسپولیس چه خواهد شد و چه گزینه‌ای جانشین کالدرون روی نیمکت صدرنشین لیگ برتر می‌شود. در شرایط فعلی چند گزینه داخلی هم برای احتمال جانشینی کالدرون مطرح شده است، اما تا زمان مشخص نشدن شرایط کالدرون باشگاه موضع رسمی خود را اعلام نمی‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آخه این چه برنامه تکراری است که مربی یا بازیکن خارجی می آوریم و نمی توانیم هزینه اش را بپردازیم . بابا پامونو به اندازه گلیم دراز کنیم حالا که اوضاع اقتصادی بی ریخته بیخیال خارجی بشیم . گرچه این چه حرفیه آخه دلال و کارچاق کن و بادمجون دور قابچین ها چجوری این ملتو غارت کنن با این مدیر باشگاه های نا آگاه ( اگه نگیم شریک دزد ) و متظاهر
پول بیت المال دیگه تموم شده بابا
آهای مسئولین محترم تیم پرسپولیس اگه یکم عرق ملی دارید لطفا" قیدشو بزنید . یعنی چه اینهمه ادا در آوردن ؟ از نیرو های وطنی کاردان و دلسوز استفاده کنید چون دایی ، یحیی یا .... موفق باشید انشاالله .
اگر نیامد ناز نکشید یه مرد بود اونم برانکو که بحقش نرسید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل