بازدید 23540
۳

مصاحبه علی پروین درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی

من هم مثل بقیه مردم ایران از شنیدن این خبر ناراحت شدم و باورش برایم سخت است که حاج قاسم دیگر در بین ما نیست. البته آرزوی حاج قاسم شهادت بود که به آن هم رسید. مردم ایران قطعا قدردان زحماتی که ایشان در این مدت کشید خواهند بود.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 03 January 2020

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرزوی حاج قاسم شهادت بود و به آن هم رسید و امیدوارم که راه ایشان ادامه داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پروین در خصوص شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خبر بسیار شوک‌آوری بود و از صبح امروز این اتفاق همه ما را در بهت فرو برده است. حاج قاسم انسان بزرگ و محبوبی بود که قطعا از این پس نبودش احساس می‌شود.

وی افزود: من هم مثل بقیه مردم ایران از شنیدن این خبر ناراحت شدم و باورش برایم سخت است که حاج قاسم دیگر در بین ما نیست. البته آرزوی حاج قاسم شهادت بود که به آن هم رسید. مردم ایران قطعا قدردان زحماتی که ایشان در این مدت کشید خواهند بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من دوباره این ضایعه بزرگ را به خانواده حاج قاسم و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم که راه حاج قاسم ادامه داشته باشد.

Related image

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی پروین و حاج قاسم؟ چه ربطی بهم دارن؟...این سلطان هوا ورش داشته لابد کسی هست و الان منتظر اظهارنظرشن؟
این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به آمریکا زد.
- شاید ترامپ با تصور اینکه با ترور سردار، وجهه ای در جهان و آمریکا در بین طرفداران خود کسب میکند . مرتکب این عمل شده باشد .
- شاید این جامعه گریز با این استراتژی بی ثبات ، به این تصورکه اگر ایران تلافی نکند ، او برنده این بازیست . و اگربه تلافی ضربه ای بزند ، او با مظلوم نمایی جانبگرایانه میتواند آرایی درآمریکا برای خود بخرد و بخرد 4 سال ریاستی دوباره را ، این عمل را مرتکب شده باشد .
- شاید این پریشان پندارخودشیفته با تصور مقاوم سازی روان سرکوب شده اش با هدف جلوگیری وخنثی سازی توان پیشگامی ایران درتمامی جبهه های ضد تروریستی منطقه ، دست به ترورسردار زده تا به خود روحیه ای داده باشد.
- شاید این مضطرب دوره گرد ، از آن هم متوهم ترشده باشد و به تصور ضربه زدن به ما ، به ملت ایران ، به ملت زینبی- جهان آراها ، حسینی- همتی ها ، علی اکبری- فهمیده ها ، عباسی- باکری ها ... دستی دراز کرده باشد ...
اما این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به تو زد. به استکبارت ، به امپریالیسمت ، به جهانخواری هایت ، به گردنکشی هایت ، به بزرگ پنداریهایت ، به خودنمایی هایت ... که این همان درسی است که میثم های دوران به شما زیادیهای زمان داده اند و میدهند و تو نخواهی فهمید . و کم بد نخواهد بود جزایی که سر- دارت خواهی دید . و زود خواهی فهمید ، این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به آمریکا زد .
رخشان
هر ایرانی وطن پرست و با غیرت و شرف که یکی از سربازان وطن اش به دست یک غیر ایرانی و بیگانه که حتما خیر مردم و کشور را نمی خواهد به شهادت میرسد ناراحت شده و اظهار ناراحتی میکند و تو که این انتقاد را کردی حتما ایرانی نیستی و از ایرانی بودن فقط فارسی بلد بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی