بازدید 14353

واکنش فرمانده ارتش به شهادت سردارسلیمانی

فرمانده ارتش گفت:قطعا جبهه مقاومت مستحکم‌تر و مقاوم‌تر پیش خواهد رفت و سرنگونی رژیم تروریستی آمریکا در پیش خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 03 January 2020

فرمانده ارتش گفت:قطعا جبهه مقاومت مستحکم‌تر و مقاوم‌تر پیش خواهد رفت و سرنگونی رژیم تروریستی آمریکا در پیش خواهد بود.

به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر موسوی در گفت‌وگویی با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: قطعا برابر وعده خداوند بزرگ خون شهدا موجب تقویت بیش‌تر جبهه مقاومت می‌شود. رژیم تروریستی آمریکا این کار زشت را انجام داد و حقانیت جبهه مقاومت را در دنیا ثابت و کریه بودن چهره آمریکا را نشان داد.

وی ادامه داد: قطعا در این راه مستحکم‌تر و مقاوم‌تر جبهه مقاومت پیش خواهد رفت و سرنگونی رژیم تروریستی آمریکا در پیش خواهد بود.

فرمانده ارتش گفت: روحیه اخلاص و ایثاری که ایشان داشتند و فقط برای حق و در راه نورانی مسیر ولایت گام بر می‌داشتند باعث شد که قدرت اشرافشان بیش از دیگران باشد. این‌ها امتیازات برجسته‌ای است که به فرمانده قدرت فوق العاده می‌بخشد.

وی افزود: تاریخ معاصر وضعیتی را ایجاد کرده که در دل‌های مردم منطقه نفرت از خوی استکباری و تروریستی ایحاد شده و مردم از دست پرودگان تروریست به تنگ آمده بودند؛ ایشان با آرمان‌های انقلاب، خطی که مقام معظم رهبری دادند و آرمان‌های امام راحل توانستند این دل‌ها را دور هم جمع کنند و جبهه حقی را مقابل جبهه باطل سازمان دهی کنند. تا اینجای کار در دوران حیاتشان موفق بودند.

موسوی گفت: خون این شهید بزرگ وار باعث می‌شود تا پیروزی نهایی جبهه مقاومت قطعی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل