بازدید 4187

مخالفت غیرقانونی هیات رئیسه فدراسیون با استعفای تاج

کد خبر: ۹۴۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 29 December 2019

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادعایی عجیب و غیرقانونی مطرح کرده است که هیات رئیسه این فدراسیون مخالف استعفای تاج است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال اختیاری برای هیات رییسه درجهت پذیرش یا رد استعفای رییس فدراسیون نیامده است، اما عبدالکاظم طالقانی در موضع گیری عجیب و شتابزده درباره استعفای مهدی تاج از سمت ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: « هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کناره‌گیری آقای تاج مخالفت جدی کرد. قطعاً ایشان به فعالیت خود ادامه خواهد داد! »

تنها دو ساعت از استعفای تاج گذشته است و مشخص نیست که این موضع مخالف هیات رییسه که تاثیری در پذیرش یا رد کناره گبری تاج ندارد، در کدام جلسه اتخاذ شده است که طالقانی به عنوان سخنگوی هیات رییسه آن را در رسانه ها از طرف جمع اعلام می کند.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان که طی دوران مدیریتش با فجایع بزرگی در ورزشگاه های این استان مواجه بودیم، در ادامه افزود: امیدوارم همه به فوتبال کمک کنند تا رئیس فدراسیون بتواند در آرامش به کارش ادامه بدهد. متأسفانه خیلی روی فوتبال فشار است و برای موفقیت آن همه باید پای کار باشند و فدراسیون تنها نباشد!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست