بازدید 4965
با صدور بیانیه ای از سوی هیات مدیره استقلال

با استعفای فتح الله زاده رسما مخالفت شد

کد خبر: ۹۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲ 26 December 2019

هیات مدیره باشگاه استقلال در اقدامی فوری با استعفای علی فتح الله زاده عضو جدید خود رسما مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فتح الله زاده عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال ساعاتی پیش در صفحه اجتماعی خود از حضور در این هیات استعفا داد تا این امر با واکنش دیگر اعضا روبرو شود. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار متنی رسما با استعفای فتح الله زاده مخالفت کردند.

به نام خدا
استقلال روز‌های پرالتهاب و سرنوشت سازی را پشت سر می‌گذارد و در این روز‌های سخت و طاقت فرسا، آستانه صبر و تحمل بسیار بالایی نیاز است.

متاسفانه عده‌ای محدود و معدود بی توجه به موانع و مشکلات گاه و بیگاه با بیان مطالبی، سبب رنجش خادمین استقلال شده که بدون هیچگونه چشمداشت و صرفا در جهت حفظ اعتبار باشگاه بزرگ استقلال و شادی دل هواداران پرشمار و محترمش، با همه فشارها، مسئولانه شبانه روز در حال تلاشند تا این روز‌های سخت که مشابه آن در طول حیات هفتاد و اندی سال استقلال، کم نبوده، نیز به سلامت گذشته و مسیر صحیح در پیش راه همه قرار بگیرد؛ لذا ضمن دلجویی از برادر عزیز جناب دکتر فتح اله زاده که الحق در مدت حضور عاشقانه و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نفرموده اند و با علم به اینکه استقلال عزیز به حضور چنین افراد عاشق و مسئولیت پذیر نیازمند است با استعفای ایشان مخالفت می‌نماید.

انتظار می‌رود در این لحظات همه و همه در کنار یکدیگر بوده و راهی که برای رسانیدن استقلال عزیز به قله افتخار اغار کرده ایم کماکان ادامه دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل