بازدید 5727

از سردیس ناصر حجازی رونمایی شد

در مراسمی با حضور رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران و خانواده مرحوم ناصر حجازی از سردیس حجازی در محل این خیابان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 17 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از  روابط عمومی شورای شهر، حجت نظری، رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس ناصر حجازی که در محل تقاطع بلوار ناصرحجازی با بزرگراه ستاری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف و اولویت‌های شورای شهر پنجم توجه به مفاخر و چهره‌های ملی و بومی است، چراکه این اقدام می‌تواند منجر به ارتقای احساس تعلق خاطر شهروندان و دوست داشتنی‌تر شدن فضای شهری شود.
از سردیس ناصر حجازی رونمایی شد
نظری ادامه داد: در همین راستا نیز طرح‌های مختلفی برای نامگذاری خیابان‌های شهر به نام مشاهیر و مفاخر ارائه شده و امروز نیز سردیس مرحوم ناصر حجازی در محل خیابانی که روز شنبه همزمان با زادروز تولدش به نام او نامگذاری شد نصب شد.

این عضو شورای شهر تهران که پیشنهاد نامگذاری و طراحی سردیس ناصر حجازی از سوی وی مطرح شده درباره اینکه آیا مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به تیم استقلال داشته است گفت: به هیچ عنوان این طور نیست و در همان روزی که پیشنهاد نامگذاری خیابان به نام ناصر حجازی مطرح شد نامگذاری میدان به نام پرسپولیس نیز به تصویب رسید و ما چنین نگاهی را نداریم البته هر یک از اعضا همچون دیگر شهروندان ممکن است به تیمی علاقه‌مند باشند، اما اینطور نیست که توجه ویژه‌ای به تیمی خاص صورت بگیرد.

بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از شورای شهر تهران و مدیران شهری اظهار کرد: ناصر حجازی در قلب حامیان و طرفدارانش زنده است و به گونه‌ای زندگی کرد که با گذشت سال‌ها از مرگش همچون فردی که حی و حاضر است مردم او را دوست دارند. شفیعی از اقدام شهرداری تهران و شورای شهر در نامگذاری این خیابان و طراحی سردیس قدردانی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان