بازدید 2104
۱

آخرین دفاعیات یک متهم محیط زیستی اخذ شد

کد خبر: ۹۳۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 02 November 2019
وکیل مدافع سپیده کاشانی ازمتهمان پرونده محیط زیست گفت: آخرین دفاعیات این پرونده اخذ شده و منتظر صدور رای از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب هستیم.

سیدکاظم حسینی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با توجه به اخذ آخرین دفاعیات پرونده موکلم در هفته گذشته در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب از سوی قاضی صلواتی، منتظر صدور رای در این پرونده هستیم.

وی یادآور شد: اتهام موکلم طبق ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی است و با توجه به اینکه قسمت دوم ماده ۵۰۸ قانون مجازات حداقل مجازات را یک‌سال حبس آورده است و موکلم قریب به دو سال در بازداشت موقت است؛ لذا تبدیل قرار مناسب منجر به آزادی در پرونده ضروری است.

حسینی افزود: چند متهم دیگر که قبلا اتهامشان افساد فی الارض بود، مانند سایر متهمان اتهامشان به ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه ۲۲ مهرماه از تغییر اتهام «افساد فی الارض» سه متهم محیط زیستی خبر داده بود.

به گزارش ایسنا، ماده ۵۰۸ کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مقرر داشته است است که «هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدایا فقط به عدالت خودت قسم که این بی گناهان دلسوز طبیعتت و آفریدگانت را از شر این ظالمان حفظ کن و نجات بده. الله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر