بازدید 10665
۳
گزارش

دست رد بیرانوند به جایزه رویایی AFC بخاطر پرسپولیس

AFC پیش از این بلیت سفر وی را برای ساعت ۲۲ شب گذشته ارسال کرده بود، اما بیرانوند به دلیل بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی و با هماهنگی کادر فنی و باشگاه در تهران ماند تا در دیدار برابر تیم تبریزی به میدان برود.
کد خبر: ۹۳۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 30 October 2019

علیرضا بیرانوند علیرغم دعوت AFC برای نامزدی جایزه رویایی، به مالزی نرفت و نماینده فدراسیون فوتبال در صورت برنده شدن وی، این جایزه را دریافت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند که برای دریافت جایزه رویایی AFC نامزد شده بود، بخاطر همراهی تیم پرسپولیس طی روز‌های اخیر قید سفر به مالزی را زد و این موضوع را به اطلاع باشگاه و مدیر و سرمربی تیم رساند.

AFC پیش از این بلیت سفر وی را برای ساعت ۲۲ شب گذشته ارسال کرده بود، اما بیرانوند به دلیل بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی و با هماهنگی کادر فنی و باشگاه در تهران ماند تا در دیدار برابر تیم تبریزی به میدان برود. در همین راستا در هماهنگی‌های انجام شده مسوولان فدراسیون فوتبال این جایزه را در صورت برنده شدن او در این مراسم به نمایندگی از گلر ملی پوش پرسپولیس دریافت خواهند کرد. ​گفتنی است؛ علیرضا بیرانوند به احتمال بسیار زیاد به عنوان برنده این جایزه معرفی خواهد شد.

دست رد بیرانوند به جایزه رویایی AFC بخاطر پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ماشالله به عقاب اسیا
درود بر تو پهلوان
احتمالان میدانسته که جایزه ای به ایشان تعلق نمیگیرد نرفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار