بازدید 3426

سپاهان ، سه امتیاز ساده خانگی را ازدست داد/ نیازمند رکورد شکست

کد خبر: ۹۳۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ 25 October 2019

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن با پیروزی خانگی شاگردان حسین فرکی به پایان رسید و تیم مدعی سپاهان نیز در حالی که تصور می شد کار آسانی مقابل سایپا داشته باشد، در دیدار خانگی مقابل نارنجی ها متوقف شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، سایپا در حالی که هفته گذشته چهار گل از استقلال دریافت کرده بود، این بار تیم صدرنشین لیگ را پس از پنج شکست پیاپی متوقف کرد تا خبر خوبی برای پرسپولیس، تراکتور و پدیده بفرستد.

لیگ برتر-فدراسیون فوتبال-ایران-iran

در دیدار تیم‌‌های سپاهان مقابل سایپا با توجه به اینکه پیام نیازمند تا دقیقه 68 گلی را دریافت نکرد، موفق به شکستن رکورد سیدحسین حسینی شد که رکورددار کلین‌شیت در فوتبال ایران بود. نیازمند ابتدا با رکورد 873 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه‌اش رکوردشکنی کرد و با توجه به تساوی دو تیم تا پایان بازی، رکوردش را به 895 دقیقه رساند. او این رکورد را از فصل گذشته آغاز کرد و امسال به ثبت رساند.

پیش از این گفته شده بود رشید مظاهری رکورد حسینی را شکسته که در ادامه مشخص شد در بین مسابقاتی که او دروازه‌بان بود یک دیدار برگزار شده که گل خورده است. تراکتور امروز در آبادان بالاخره گل دریافت کرد.

در ادامه دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال یک دیدار به صورت همزمان از ساعت 16:45 امروز (جمعه) آغاز شد که نتایج پایانی این دیدار به شرح زیر است:

پیکان 2 - ذوب‌آهن یک
گل‌ها: فراز امامعلی (28) و شهریار مغانلو (75 - پنالتی) برای پیکان و ارسلان مطهری (1+90) برای ذوب‌آهن

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار