بازدید 3804

نتایج مقدماتی جام جهانی درآسیا: آتشبازی کره ، ژاپن و استرالیا

کد خبر: ۹۲۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ 10 October 2019

قرقیزستان و عمان مقابل حریفان خود در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به برتری رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ چین، قرقیزستان میزبان میانمار بود که توانست با ۷ گل به برتری دست یابد. این اولین برد قرقیزها بود و به رده سوم صعود کرد. در جدول گروه F، ژاپن و تاجیکستان با ۶ امتیاز در صدر قرار دارند و مغولستان و میانمار در رده‌های چهارم و پنجم. در دیگر مسابقه نیز عمان مقابل افغانستان به پیروزی ۳ بر صفر رسید.

در گروه E. قطر با ۷ امتیاز صدرنشین است و عمان با ۶ امتیاز در رده دوم جای گرفته است. افغانستان، هند و بنگلادش نیز در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

در دیگر بازی، ازبکستان به مصاف یمن رفت و به برتری ۵ بر صفر رسید. ازبسکتان بازی ابتدایی خود را مقابل فلسطین باخته بود و اکنون با ۳ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. در جدول این گروه سنگاپور با ۴ امتیاز در صدر و ازبکستان ۳، فلسطین ۳، یمن ۲ و عربستان سعودی یک امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

امروز کره جنوبی هم میزبان سریلانکا بود و به برتری پرگل ۸ بر صفر رسید. گل‌های میزبان را سون‌هئونگ مین ۱۲، ۵۱، کیم‌شین‌ووک ۱۸، ۳۱، ۵۵، ۶۵، وانگ هی چان ۲۱ و چانگ هون ۷۷ به ثمر رساندند. کره جنوبی با این برد ۶ امتیازی شد و با تفاضل بیشتر نسبت به کره شمالی، در صدر قرار گرفت. کره شمالی با ۶ امتیاز در رده دوم و تیم‌های ترکمنستان، لبنان و سریلانکا در رده‌های بعدی قرار دارند.

مقدماتی جام جهانی 2022 | کره‌جنوبی سریلانکا را 8 تایی کرد

ژاپن میزبان مغولستان بود و در نهایت توانست به برتری ۶ بر صفر رسید. گل‌های سامورایی‌ها را مینامینو ۲۲، یوشیدا ۲۹، ناگاتومو ۳۳، ناگای ۴۰، ساکای ۵۶ و کامادا ۸۲ به ثمر رساندند. ژاپن با این برد ۶ امتیازی شد در صدر گروه F. قرار گرفت. پیش از این آن‌ها میانمار را شکست داده بودند. در جدول این گروه ژاپن ۶، تاجیکستان ۶، مغولستان ۳، قزاقستان صفر و میانمار با صفر امتیاز قرار گرفته‌اند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر