بازدید 25586

دیروز پاناسونیک، امروز «تولیپس»

کد خبر: ۹۲۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 08 October 2019
پس از خروج ترامپ از برجام بسیاری از شرکت های بین المللی ایران را ترک کردند که از جمله آنها شرکت پاناسونیک بود که به دلیل اعمال فشار های دولت آمریکا ناگزیر به قطع روابط تجاری و حضور مستقیم خود در ایران شد.

پاناسونیک از جمله شرکت هایی بود که حضور آن در ایران قدمتی ۵۰ ساله داشت و بواسطه مرحوم حاج محمد فرد قاسمی، از پیشکسوتان صنعت و تولید لوازم خانگی کشور پایش به ایران باز شد.

فرد قاسمی آن روز ها کارخانجات صنايع الكتريكي ناسيونال ايران را برای تولید لوازم خانگی پاناسونیک راه اندازی کرد که محصولات آن مورد استقبال بسیار زیاد خانواده های ایرانی قرار گرفت.

در سال های اخیر این کارخانجات به دلیل شرایط اقتصادی کشورمان با فراز و نشیب های مختلفی روبه رو بوده است ولیکن علی رغم تمام سختی، هنوز هم رونق دارند .

در حال حاضر محصولات این مجموعه در ایران به دلیل محدودیت های بین الملی حاکم بر بازار، نه با نام پاناسونیک بلکه با برند جدید تولیپس روانه بازار می شوند.

گروه کارخانجات صنايع الكتريكي ناسيونال ايران تمام تلاش خود را به کار بسته تا با اکتفا به تجربیات و دانش فنی چندین ساله خود، محصولات تولیپس را هم پای محصولات باکیفیت پاناسونیک تولید و به بازار ارایه کند.

این شرکت هم اکنون بیش از 40 مدل از لوازم خانگی پاناسونیک اعم از توستر،آب میوه گیری، مخلوط کن، اتو، همزن، غذا ساز، چای ساز، سرخ کن، زودپز، جاروبرقی، بخارپز، انواع پنکه،انواع کولر و… را تولید و به نام تولیپس عرضه می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر