بازدید 7819

شرایط سفر و اخذ ویزای چین

کد خبر: ۹۲۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 01 October 2019

کشور چین علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های گردشگری طبیعی، معماری باستانی و مکان‌های تفریحی منحصربه‌فرد، در بعضی از کلان‌شهرها مانند پکن، گوانجو و شانگهای در کنار حفظ نشانه‌های باستانی خود تجربه زندگی مدرن را برای ساکنانش فراهم کرده است.

به گزارش «تابناک»، تاریخ و فرهنگ غنی چین در نقاط مختلف این جغرافیای عظیم به زیبایی هم‌نشین جذابیت‌های طبیعت این کشور شده است. قطعاً تنها با یک‌بار سفر کردن به این کشور نمی‌توانید حضور در همه جاذبه‌های گردشگری آن را تجربه کنید.

از مهم‌ترین این اماکن دیدنی در کشور چین می‌توان به این موارد اشاره کرد: دیوار بزرگ چین، معبد بهشت، شهر ممنوعه، موزه یادبود قتل‌عام نانجینگ، کاخ تابستانی پکن، کوه چان بای شان، معبد لاما، ودای غول پیکر لشان، موزه هنر شانگهای، غارهای ژیجین، رودخانه‌های متعدد، معبد چنگ‌ هوانگ شانگهای، باغ یویوآن شانگهای، جشنواره یخ و برف هاربین و….

در این میان نباید از جشن‌ها و اعیاد کشور چین، مراکز تفریحی و بازی، تنوع غذاهای چین، مراکز خرید و سوغات جذاب آن غافل شد.

همچنین چین درزمینه اقتصاد دومین اقتصاد بزرگ دنیا پس از ایالات‌متحده آمریکا به شمار می‌آید. فعالیت این کشور در حوزه صنایع و تولیدات محصولات متنوع اجازه داده تا در طول سال پذیرای تعداد بسیار زیادی از تجار و بازرگانان سراسر دنیا باشد.

آشنایی با قوانین پایه در خصوص ویزای چین

ویزای کشور چین مدرکی معتبر است که توسط سازمان‌های دولتی به اتباع خارجی داده می‌شود و این افراد طبق این مدرک، مجاز به ورود، خروج و یا عبور از کشور موردنظر بر طبق قوانین و مقررات کشور میزبان هستند. هر شهروند خارجی باید قبل از سفر به کشور چین، نسبت به دریافت ویزا اقدام کند به‌جز؛ مواردی که طبق توافقات یا مقررات خاص اجازه ورود بدون روادید را دارند.

لطفاً قبل از تهیه بلیط، از معتبر بودن ویزای خود اطمینان حاصل نمایید. درصورتی‌که تاریخ انقضای ویزای شما تمام‌شده و یا تعداد دفعات مجاز سفرتان به پایان رسیده باید برای دریافت ویزای جدید اقدام نمایید.

آژانس مسافرتی نیل گشت روز با بیش از ده سال سابقه‌ی تخصصی در برگزاری تور چین (تورهای تفریحی و نمایشگاهی) مفتخر است تا بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را در این خصوص به مسافران عزیز ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه داشتن ارزان‌ترین قیمت تور و ویزای چین نسبت به سایر رقبا است.

برای اطلاع از انواع ویزای چین و قیمت آن و هم چنین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای چین به وب سایت نیل گشت روز مراجعه نمایید.

اعتبار ویزای چین

اعتبار ویزای کشور چین، بسته به نوع آن از ۳ تا ۲۴ ماه متغیر است. ویزای یک ورودی کشور چین معمولاً ۳ ماه، ویزای دو ورودی ۳۰ روز و ویزای چند ورودی به مدت ۱۲،۶ یا ۲۴ ماه از زمان ورود به کشور اعتبار دارد. درصورتی‌که در موارد اول و دوم، تعداد ورودی مجاز انجام‌شده یا زمان اعتبار ویزا تمام شود، ویزا منقضی خواهد شد و شما موظفید برای دریافت ویزای جدید اقدام نمایید. در صورت منقضی شدن ویزا، از ورود شما به کشور چین ممانعت به عمل می‌آید.

لذت خرید در سفر با تور چین و مراکز خرید در این کشور

مراکز خرید متنوع و متعددی در شهرهای مختلف چین وجود دارند. از بازارهای قدیمی و سنتی گرفته تا مجتمع‌های تجاری مدرن و مجلل که با تنوع محصولات خود، هرروزه شاهد جنب‌وجوش خریداران پروپاقرص هستند. بزرگ‌ترین مراکز خرید در شهر پکن، گوانجو و شانگهای می‌توانند تجربه خرید لذت بخشی را به شما هدیه دهند. فقط فراموش نکنید که قبل از سفر اطلاعات جامع خرید از بازارهای چین را مرور کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان