بازدید 10768
۴

نرخ مصوب مرغ اعلام شد

کد خبر: ۹۲۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 01 October 2019

در حالی که هر کیلوگرم گوشت مرغ در سطح شهر بعضا تا ۱۵ هزار تومان هم به فروش می‌رسد، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، قیمت مرغ در بازار را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان (نرخ مصوب) و همچنین قیمت مرغ عمده فروشی را ۱۲هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی یوسف‌خانی با بیان این‌که در حال حاضر مرغ در بازار به نرخ مصوب (۱۲هزار و ۹۰۰ تومان) عرضه می‌شود، گفت: مرغداران باید مرغ زنده را به قیمت ۸۸۵۰ تومان به کشتارگاه‌ها بدهند تا در نهایت مرغ به قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد، اما آن‌ها مرغ زنده را با حدود قیمت ۸۹۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان به کشتارگاه‌ها عرضه می‌کنند؛ در نتیجه واحدهای خرده‌فروشی مجبور هستند، مرغ را در سطح شهر با زیان به نرخ مصوب بفروشند.

وی همچنین درباره قیمت اقلام مرغ اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو سینه معادل ۲۳ هزار، فیله مرغ ۲۵ هزار تومان است و همچنین، قیمت ران مرغ به قیمت مصوب مرغ (۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان) در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، حدود دو هفته پیش نیز رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرده بود: قیمت‌ها همیشه تابع عرضه و تقاضا هستند که با افزایش عرضه در چند روز اخیر، قیمت مرغ کاهش پیدا کرده و امروز به قیمت مصوب (۱۲ هزار و ۹۰۰ تومانی) رسیده است.

اما گشت و گذار در بازار نشان می‌دهد که قیمت مرغ در برخی از مراکز عرضه سطح شهر از نرخ مصوب (کیلویی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان) فاصله دارد؛ به طوریکه قیمت عرضه این محصول در فروشگاه‌های مختلف تا ۱۵ هزار تومان نیز می‌رسد.

همچنین طبق بررسی‌های میدانی صورت گرفته، در حوزه اقلام مرغ نیز قیمت هر کیلو ران از ۱۲ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار تومان، فیله از ۲۵ هزار تا ۳۳ هزار تومان و سینه از ۱۶ هزار تا ۲۵ هزار تومان متفاوت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
مسخره کردین خودتون را با این خبراتون
بجای اینکار برید دنبال اینکه چه سیستمی باید باشه تا نرخ ها هی بالا و پایین نشه و کیا مسئولند و کارشون را درست انجام نمیدن و ...
این خبر شده یه خبر تکراری در کل هفته ها:نرخ مصوب مرغ اعلام شد. منتها نمی دونم چرا هیچ مرغ فروشی برای این قیمتها تره هم خورد نمی کنه.
مرغ چی بود؟ خوردنی بود یا پوشیدنی؟
چه جالب هر بار نرخ مصوب رو هر ماه میبرن بالا. به اسم کمک به تنظیم بازار. بخدا مرغ الان محل ما 12000 تومان ما هم راضیم بردن 12900
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان