بازدید 11766
اسارت هزاران مزدور سعودی و انهدام کامل سه تیپ

عملیات منحصر به فرد انصارالله به نام "نصر من الله"

کد خبر: ۹۲۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ 28 September 2019
یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از انجام یک عملیات نظامی گسترده و منحصر به فرد موسوم به "نصر من الله" علیه عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المسیره، یحیی سریع با اشاره به اینکه این عملیات گسترده‌ترین حملات از آغاز تجاوزات عربستان علیه یمن است، تاکید کرد که دشمن در جریان این عملیات ضربه‌های شدیدی دیده است.

وی اظهار کرد که شمار تلفات انسانی متجاوزان و آمار اسرای آن‌ها در عملیات الحدیده آنقدر زیاد است که شمارش آن‌ها دشوار است و کاملا ۳ تیپ از نیرو‌های متجاوز منهدم شدند و صد‌ها دستگاه خودروی نظامی و زرهی در این عملیات بزرگ غنیمت گرفته شدند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره انجام عملیات نظامی بزرگ گفت: هزاران نفر از نیرو‌های دشمن بویژه تعداد زیادی از فرماندهان و افسران و سربازان ارتش سعودی در عملیات نصر من الله به اسارت گرفته شدند.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد: یگان موشکی و یگان پهپادی و تعدادی از تیپ‌های پیاده یمنی در این عملیات بزرگ شرکت کردند و صد‌ها کیلومتر در محور نجران آزاد شده است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به اینکه این عملیات نظامی ادامه دارد، خاطر نشان کرد که در ساعات و روز‌های آینده جزییات بیشتری از این عملیات اعلام خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی