بازدید 7934

خودرو امسال چقدر ارزان شد؟

کد خبر: ۹۲۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 26 September 2019

به دنبال افزایش شدید قیمت خودرو در سال گذشته، تقریبا خریداران بازار خودرو را رها کردند؛ تا جایی که فعالان بازار از افت شدید خرید و فروش خودرو می‌گویند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، مشاهده وضعیت قیمت‌ها در طول مدت ۱۸۳ روز اول امسال، از افت قیمت خودرو حکایت دارد. در پایان سال ۱۳۹۷ قیمت خودروها این‌گونه بود: پراید ۱۱۱ حدود ۴۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ حدود ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا صندوق‌دار ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا دنده‌ای ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ حدود ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژوپارس ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو ۷۷ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس ۷۷ میلیون تومان.

این در حالی است که این خودروها در پایان فصل تابستان ۱۳۹۸ با این قیمت‌ها به فروش رفتند: پراید ۱۱۱ حدود ۴۶ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ حدود ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تیبا صندوق‌دار ۴۸ میلیون تومان، ساینا دنده‌ای ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ حدود ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژوپارس ۸۹ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو ۷۶ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس ۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان.

مقایسه این قیمت‌ها نشان می‌دهد که پراید ۱۱۱ یک میلیون تومان، پراید ۱۳۱ حدود ۴۰۰ هزار تومان، تیبا صندوق‌دار ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا دنده‌ای ۴ میلیون تومان، پژو۴۰۵ حدود ۸۰۰ هزار تومان، پژوپارس ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ۲ یک میلیون تومان، سمند ال‌ایکس ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افت قیمت داشته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
مردم بدبخت دست آموز تولید کنندگان و دلالان شده اند.ده میلیون میبرند بالا و یک میلیون میاورند پایین تو بوق و کرنا می کنند که اینقدر ارزان شده است!
چقدر مردم ما صبور و نجیب هستند . دلار از 3800 به اکنون 11.350 می رسد . پراید از 22 تومان شرکت بر اساس دلار 18 تومانی قیمت گذاری می شودو اکنون دلار در مسیر کاهش و ثبات است ولی پراید همچنان در قله سیر می کند. چقدر مسئولان وظیفه شناسی داریم که درد مردم را درک می کنند!!!!! اول که شعار می دهند ما تمام قطعات را خودمان تولید می کنیم و در بعد که دلار گران گران می شود می گویند بر اساس دلار نرخ جدید قیمت گذاری کنیم. و در ضمن در همان بحبوبه گرانی خود مسئولین می گویند 1000 کانیتنر قطعات خودرو در گمرک بندرعباس مانده است وقتی می خواهند آن را وارد کارخانه کنند که قیمت به اندازه کافی صعود کرده و دلالان سود کلانی به جیب زده باشند. مردم ما فقط باید شکایت را پیش خدا برند!!!! نظام کشور ما هم اسلامی است!!!!
قيمت ماشين 3 برابر شده ارزوني چقدر شده؟؟؟؟؟
كجايي رئيسي مردم تركيدن....
جمع کنید زباله های چینی و لگنهای داخلی رو
یک گزارش سبک و سفارشی
بازهم دارای غلط !!!
واقعا که
ووووووووووووووااااااااااااااااااا خدای من!!!!!!!!!!!!!!!!
چه قدر عالی
قیمت پراید 7 میلیون تومان بود واقعا متاسفم
خجالت نمی کشین از این تیتر ؟ یجور زدین انگار موج ارزانی بوده . وقیح
دروغ به این بزرگی:افت شدید قیمتها پراید111 از 47 میلیون به 46 میلیون رسیده و افت 4 درصدی به افت شدید قیمت تعبیر می شه.............................................................................................. آی مافیا..... مافیا.......
گرفتیمونا !
من هلاک اینجور تییتر زدن هاتون هستم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار