بازدید 4959

احمد خاتمی: اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند

کد خبر: ۹۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 25 September 2019
سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی‌ها هم در آستانه حضور رئیس جمهوری در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می‌دهد اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت الله احمد خاتمی در نشست خبری پایان اجلاسیه خبرگان اظهار کرد: بیانیه پایانی ما مجموع نظرات نمایندگان خبرگان است و با رای گیری و تصویب به صورت بیانیه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه در این اجلاسیه تاکید کرد: مردم در کنار مشکلاتی که دارند ببینند اراده نظام در مبارزه با مفاسد جدی است، امیدوار می‌شوند چنانکه تمامی آمار‌ها می‌گویند که مردم امیدوار هستند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: آقای طائب هم سخنرانی خوبی درباره نفوذ داشتند و نشان دادند که دنیای غرب با تمام نیرو به مبارزه با انقلاب اسلامی آمده است، اما تاکنون ناکام مانده اند و ناکام خواهند ماند.

خاتمی تاکید کرد: از مذاکره آبی گرم نخواهد شد و اروپایی‌ها هم خود را نشان دادند و سه کشور اروپایی در آستانه حضور رئیس جمهوری در آمریکا ما را متهم به اتهامی نادرست کردند که نشان می‌دهد اروپا و آمریکا سروته یک کرباس هستند. پس ما باید همان راهکار صبوری و مقاومت را پیشه کنیم که در قرآن هم بر آن تاکید شده است.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اصلاح قانون انتخابات خبرگان اظهار کرد: اصلاح قانون انتخابات بند‌های زیادی دارد که در این اجلاس هم به آن رسیدگی شد، ولی به جایی نرسید. ما باید تدبیری بیندشیم که هر دو روز را در یک اجلاسیه به این موضوع اختصاص دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر