صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

ظریف: به دیپلماسی امیدوارم

محمد جواد ظریف پیش از شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح وزیران خارجه ایران و ۱+۴ در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه به دیپلماسی امیدوارم و دیپلماسی تنها راه ماست.
کد خبر: ۹۲۵۹۰۳
| |
4565 بازدید
وزیر امور خارجه کشورمان پیش از نشست با وزیران خارجه ۱+۴ گفت: در این نشست مرور می‌کنیم چه باید کرد تا برجام به عنوان دستاورد مهم دیپلماسی حفظ شود.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف پیش از شروع نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح وزیران خارجه ایران و ۱+۴ در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه به دیپلماسی امیدوارم و دیپلماسی تنها راه ماست.

وی ادامه داد: در این نشست ما مرور می‌کنیم در چه جایگاهی هستیم و چه باید کنیم برای این‌که این دستاورد مهم دیپلماسی را حفظ کنیم.

وی درباره برخی اظهارات اخیر بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس گفت که فکر می‌کنم این مواضع بعدا اصلاح شود.
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا
نظرسنجی
امضای یادداشت تفاهم ایران با آمریکا را در این مقطع...