بازدید 3494

دسته گل ایرج عرب؛ شاکی جدید و ۱۲میلیاردی پرسپولیس از راه رسید

این شرکت خصوصی برای گرفتن اصل پولش و غرامت آن ، به صورت رسمی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است. موضوع این شکایت تحصیل مال از طریق نامشروع یا سوء استفاده و تقلب عنوان شده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 17 September 2019

یک شرکت خصوصی بخاطر عدم تحویل سیستم بلیت فروشی باشگاه پرسپولیس، بابت قراردادی که با این باشگاه به امضا رسانده بود، در محاکم قضایی شکایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، عواقب تصمیم های ایرج عرب مدیرعامل آماتور و سابق باشگاه پرسپولیس همچنان گریبان این باشگاه دولتی را گرفته است. در تازه ترین نمونه از دردسرهای مدیریت این فرد که مشخص نشد چگونه به صندلی مدیرعاملی قرمزها رسید، ماجرای پیش فروش امتیاز بلیت فروشی این باشگاه در فصل جدید است. گویا ایرج عرب در اردیبهشت ماه قراردادی با یک شرکت تبلیغاتی و خدماتی امضا کرد تا بلیت فروشی بازی‌های این فصل پرسپولیس توسط سامانه های این شرکت انجام شود، اما در نهایت و ناگهان شرکت دولتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مسئولیت بلیت فروشی این فصل باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت.

عرب در اردیبهشت ماه مبلغ هنگفتی که گفته می شود هفت میلیارد است، از این شرکت خصوصی پول گرفته و خرج کرده بود اما در نهایت این قرارداد اجرایی نشد و در حالی که باید از سیزده شهریور بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس توسط این شرکت انجام می‌شد، این اتفاق رخ نداد.

حالا این شرکت به صورت رسمی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است. موضوع این شکایت تحصیل مال از طریق نامشروع یا سوء استفاده و تقلب عنوان شده است. این مساله حالا یک چالش بزرگ را مقابل محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس قرار داده چرا که او علاوه بر این هفت میلیارد باید حدود پنج میلیارد هم بابت خسارت به این شرکت پرداخت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی