بازدید 5139
هفته دوم انتخابی جام جهانی 2022

توقف عجیب قطر، برد افغانستان و پیروزی دو کره

کد خبر: ۹۲۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ 11 September 2019

در حالی که تصور نمی شد شگفتی های مقدماتی جام جهانی فوتبال اینقدر زود از راه برسند، تیم ملی فوتبال یمن امشب (سه‌شنبه) در خاک بحرین نخستین نتیجه عجیب را رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته دوم دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ، در کنار تساوی ۲ بر ۲ عربستان مقابل یمن، تیم ملی فوتبال قطر قهرمان جام ملتهای آسیا هم در گروه E رو در روی هندوستان قرار گرفت و در کمال تعجب به تساوی بدون گل بسنده کرد. این دومین نتیجه عجیب امروز بود. امارات نیز به سختی از پس تیم نه چندان مطرح مالزی گذشت.

در اولین دیدار انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه G. مسابقات امارات میهمان مالزی بود و توانست با درخشش مبخوت به برتری ۲ بر یک دست یابد. امارات ابتدا با گل دقیقه نخست احمد یک بر صفر عقب افتاد و غافلگیر شد، ولی توانست با ۲ گل علی مبخوت در دقایق ۴۳ و ۷۵ جان سالم به در ببرد و به مشکل عربستان و امارات دچار نشود. در گروه G مسابقات تایلند با یک بازی بیشتر و ۴ امتیاز در صدر قرار گرفته و امارات با ۳ امتیاز در رده دوم جای دارد.تیم ملی مالزی با ۲ بازی و ۳ امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفت.ویتنام و اندونزی نیز در رده‌های چهارم و پنجم این گروه جای گرفتند.

تیم ملی کره جنوبی هم در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ترکمستان قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. کره شمالی نیز در این گروه با سریلانکا بازی داشت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در گروه E. این مسابقات نیز افغانستان مقابل بنگلادش قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کرد.

تیم ملی استرالیا هم از گروه B مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه الکویت به مصاف تیم ملی کویت رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت. لکیه در دقایق ۷ و ۳۰ و موی در دقیقه ۳۸ برای استرالیا گلزنی کردند.

نتایج سایر بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

گروه E

افغانستان یک - بنگلادش صفر

گروه H

سری‌لانکا صفر - کره‌شمالی یک

ترکمنستان صفر - کره‌جنوبی ۲

گروه A

مالدیو صفر - چین ۵

گروه B

کویت صفر - استرالیا ۳

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها