بازدید 4729
۱

گاندو در شهرستان سرباز مجددا قربانی گرفت

کد خبر: ۹۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 04 September 2019
عصر روز گذشته گاندو به یک نوجوان در سد پیشین حمله و او را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش مهر، ساعت ۱۶ روز گذشته نوجوان ۱۳ ساله به نام مصطفی پری گرفته در سد پیشین طعمه گاندو می‌شود اما به کمک دو تن از دوستانش نجات می‌یابد.

وی در حال حاضر به دلیل جراحات وارده به پا و دستش در بیمارستان ایرانشهر بستری شده و منتظر است تا عمل شود.

محمدیاسین موحد از اقوام مصطفی درباره علت حادثه و وضعیت کنونی فرد آسیب دیده اینگونه روایت می‌کند: مصطفی به همراه دوستانش در اطراف دریاچه بودند که یک گاندو به او حمله می‌کند و او را به دریاچه می‌کشاند اما خوشبختانه به کمک دوستانش از دست گاندو نجات پیدا می‌کند. مصطفی دیشب در بیمارستان ولایت شهرستان سرباز بستری بود اما پزشکان این بیمارستان به دلیل نبود، امکانات لازم موفق نشدند خونریزی را به طور کامل قطع کنند.

انتقال مصطفی باید با آمبولانس به بیمارستان ایرانشهر انجام می‌شد که به دلیل نبود آمبولانس انتقال او حدود ۸ ساعت طول کشید. او هم اکنون در بیمارستان ایرانشهر بستری شده و منتظر عمل است. دست و پای او در این حادثه مجروح شده است.
 
گاندو در شهرستان سرباز مجددا قربانی گرفت

وحید پورمردان مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در این باره به رسانه‌ها توضیح داد: سه نوجوان که برای شنا وارد محدوده تمساح در سد پیشین شهرستان سرباز شده بودند مورد حمله گاندو قرار گرفته و یکی از آنان زخمی شد. این سه نوجوان بدون توجه به تابلوهای هشدار دهنده نصب شده در محل و اخطاریه‌های سازمان حفاظت محیط زیست برای تفریح و شنا به محدوده بالای سد پیشین در شهرستان سرباز نزدیک شدند که یک نفر از آنان مورد حمله گاندو قرار گرفته است.

به گفته وی کار نظارت محیط‌بانان و نصب علائم هشدار دهنده جدید در منطقه افزایش یافته است. کارشناسان و محیط بانان این اداره کل با حضور در شهرها و روستاهای محدوده زیست گاندو به تمامی بومیان منطقه اعلام کردند که در این فصل به محلهای زیست گاندو نزدیک نشوند اما برخی افراد با بی توجهی به این هشدارها باعث بروز چنین حوادثی می‌شوند.

سد پیشین، رودخانه باهوکلات و برخی گودال‌های طبیعی آب در شهرستان سرباز واقع در جنوب سیستان و بلوچستان محدوده زیست تمساح پوزه کوتاه ایرانی است، این گونه حیات وحش در فصل تخم‌گذاری و زادوولد بسیار حساس شده و به جانداری که به محل زیست او نزدیک شود حمله می‌کند. از ابتدای امسال تاکنون چند مورد حمله گاندو به کودکان و نوجوانان گزارش شده است که در این میان دست یک دختر بچه با حمله گاندو قطع شده است.

در چند ماه اخیر این چهارمین حمله گاندو به مردم است. در دو ماه اخیر دختر بچه ۱۰ ساله به نام حوا رئیسی از روستای ملاآبادکشانی دست راست خود را به دلیل حمله گاندو از دست داده است. همچنین زکریا پسربچه شش ساله نیز از روستاهای پایین دست سد پیشین نیز به دلیل حمله گاندو از ناحیه پا مصدوم شده است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسئولین بی عرضه که نمیتونن حق ابه ما رواز کشورهای همسایه بگیرن .......باید فکری برای تامین اب اشامیدنی این عزیزان بینوا بشود که انهم لیاقت مسئولین را میطلبد........اقای نماینده ...استاندار فرماندار .....بخشدار ......از کاخ عاجتون بیایید پایین به فکر هموطنانتون باشید ............بیغیرتی هست که ببینید وبشنوید ولی کاری انجام ندهید...........
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار