بازدید 4087

نساجی دو پنالتی خورد اما پیکان را در بازی پرگل برد

با این پیرزوی، نساجی ۴ امتیازی شد و با توجه به تفاصل گل بهتر نسبت به نفت آبادان و تراکتور چهار امتیازی در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و پیکان با این شکست در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹ 30 August 2019

نساجی قائمشهر با پیروزی مقابل پیکان موفق شد به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم نساجی مازندران و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ به سود تیم نساجی به پایان رسید. در این بازی که گل‌های زیادی رد و بدل شد، رضا علیاری در دقیقه ۳۶، علی اصغر عاشوری دقیقه ۴۳، علی شجاعی دقیقه ۴۸ و رضا دهقانی دقیقه ۵۱ برای نساجی گلزنی کردند و سه گل پیکان را شهریار مغانلو دقیقه ۴۰ و ۸۲ از روی نقطه پنالتی و سعید واسعی در دقیقه ۷۱ به ثمر رساندند.

با این پیرزوی، نساجی ۴ امتیازی شد و با توجه به تفاصل گل بهتر نسبت به نفت آبادان و تراکتور چهار امتیازی در جایگاه سوم جدول قرار گرفت و پیکان با این شکست در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند. از نکات جالب این بازی تعویض شیخ ویسی بعد از دریافت گل چهارم بود. فرکی بلافاصله او را با دروازه بان ذخیره تیمش یعنی امینی تعویض کرد. شیخ ویسی روی این گل مقصر اصلی بود.

پیکان

شرح گل

نساجی ۱ - پیکان صفر (دقیقه ۳۶: رضا علیاری): برگشت کرنر ارسالی علی شجاعی به پشت محوطه جریمه پیکان به علی‌اصغر عاشوری رسید که شوت نه چندان خوب او به طور اتفاقی به رضا علیاری رسید تا این مدافع پیشتاخته گل اول تیمش را به ثمر رساند.

نساجی ۱ - پیکان ۱ (دقیقه ۴۰: شهریار مغانلو): پنالتی اعلام شده به سود پیکان را شهریار مغانلو برخلاف جهت امین رضایی به سمت چپ دروازه زد و کار را به تساوی کشید.

نساجی ۲ - پیکان ۱ (دقیقه ۴۴: علی‌اصغر عاشوری): پاس به عقب اشتباه ابراهیم صالحی با ضربه سر بهترین موقعیت را برای علی‌اصغر عاشوری به وجود آورد تا او بدون مکث و با ضربه دقیق توپ را از کنار پای شیخ‌ویسی عبور دهد و گل دوم نساجی را به نام خود ثبت کند.

نساجی ۳ - پیکان ۱ (دقیقه ۴۸: علی شجاعی): پاس بلند زیبای حامد شیری از زمین خودی به پشت مدافعان پیکان را علی شجاعی با ضربه سر عالی از روی سر شیخ‌ویسی عبور داد تا گل سوم نساجی به ثمر برسد.

نساجی ۴ - پیکان ۱ (دقیقه ۵۱: رضا دهقانی): دهقانی در میانه زمین صاحب توپ شد که شوت پُرقدرت و غافلگیر کننده او با اشتباه عجیب شیخ‌ویسی از خط دروازه پیکان عبور کرد تا پیکان در سه دقیقه به یک گل دیگر دست پیدا کند.

نساجی ۴ - پیکان ۲ (دقیقه ۷۲: سعید واسعی): کار تیمی بازیکنان پیکان نتیجه داد و پاس به عقب ستاری را سعید واسعی با شوت پای چپ زمینی زد تا توپ بعد از اصابت به تیرک عمودی دروازه نساجی تبدیل به گل شود.

نساجی ۴ - پیکان ۳ (دقیقه ۸۳: شهریار مغانلو): در حالی که امین رضایی به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، شهریار مغانلو پنالتی خود را به مرکز دروازه نساجی فرستاد تا اختلاف گل به حداقل برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل