بازدید 3914
هفته اول لیگ نوزدهم

نفت آبادان اولین شوک را به فولاد نکونام وارد کرد

تیم فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام در هیچ کدام از بازی‌های دوستانه پیش فصل خود متحمل شکست نشده بود. اما اولین حضور رسمی نکو روی نیمکت تیم فولاد با اولین باخت آن‌ها همراه شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ 23 August 2019

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دربی خوزستان ، نخستین شکست فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام را در لیگ نوزدهم رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال فولاد خوزستان که در بازیهای تدارکاتی نتایجی عالی گرفته بود و با ادعاهای نکونام تصور می شد یکی از مدعیان فصل باشد، از ساعت ۲۰:۱۵ امروز (جمعه) در آخرین دیدار روز دوم از هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر نوزدهم در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف نفت آبادان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

عقیل کعبی در دقیقه ۵۳، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد، لیگ نوزدهم را با شکست آغاز کنند. امیر عرب‌براقی داور این دیدار به روح‌الله سیف‌اللهی از فولاد و مهدی حنفی، رضا جبیره و مسلم مجدمی از صنعت نفت، کارت زرد نشان داد. در کنار کعبی، محمد دریس با مهار چند موقعیت عالی از مهاجمان تیم فولاد، نقش مهمی در بسته ماندن دروازه صنعت نفت و پیروزی این تیم برابر سرخپوشان اهواز ایفا کرد.

تیم فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام در هیچ کدام از بازی‌های دوستانه پیش فصل خود متحمل شکست نشده بود. اما اولین حضور رسمی نکو روی نیمکت تیم فولاد با اولین باخت آن‌ها همراه شد. همچنین بازگشت دراگان اسکوچیچ به لیگ برتر ایران در اهواز رقم خورد. شهری که اسکو قبلا با فولاد در آن خاطرات زیادی ثبت کرده بود. اسکوچیچ این بار در برگشت به لیگ و اهواز، موفق شد یک برد شیرین با تیم جدید خود کسب کند.

شرح گل

فولاد صفر - صنعت نفت ۱ (عقیل کعبی - ۵۲) برگشت ناقص یک توپ از سوی مدافعان فولاد، موقعیت شوت زنی را برای عقیل کعبی فراهم کرد که این بازیکن هم به بهترین شکل ممکن توپ را با شوت فوق العاده‌ای به گوشه بالای دروازه فولاد فرستاد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل