بازدید 8125

دوست نزدیک ترامپ در زندان خودکشی کرد

کد خبر: ۹۱۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ 10 August 2019
یکی از دوستان نزدیک رئیس‌جمهور آمریکا که به اتهام سوء‌استفاده جنسی از دختران نوجوان و قاچاق انسان در انتظار محاکمه بود، در زندان خودکشی کرد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از آسوشیتد پرس، منابع قضائی آمریکا روز شنبه اعلام کردند «جفری اپستین» سرمایه‌دار آمریکایی و از دوستان نزدیک دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در زندان منهتن نیویورک به زندگی خود پایان داده است.

جفری اپستین که در سال ۲۰۰۸ به دلیل سوءاستفاده جنسی از دختران نوجوان و قاچاق انسان محاکمه شده بود، اما با دخالت دادستان شهر میامی در ایالت فلوریدا برای این جرایم تنها ۱۳ ماه حبس را تحمل کرده بود، چند ماه قبل بار دیگر با اتهامی مشابه دستگیر شد و این بار خود را در معرض محکوم شدن به ۴۵ سال حبس می‌دید.

بر اساس اظهارات یکی از مقامات زندان منهتن نیویورک، اپستین سه هفته قبل نیز اقدام به خودکشی کرده بود و به همین دلیل طی سه هفته اخیر به‌شدت تحت نظر بوده است تا نتواند بار دیگر دست به خودکشی بزند، اما در نخستین بامداد امروز شنبه مأموران، وی را در حالی که خود را حلق‌آویز کرده بود در سلولش یافتند. وی دقایقی بعد به بیمارستان اعزام شد و پزشکان مرگ وی را تأیید کردند.

حدود یک ماه قبل «الکساندر آکوستا» وزیر کار سابق دولت ترامپ که در سال ۲۰۰۸ دادستان میامی در ایالت فلوریدا بود، پس از آشکار شدن نقشش در کاهش محکومیت جفری اپستین در سال ۲۰۰۸ مجبور به استعفا از سمت خود شد.

اپستین از دوستان نزدیک دونالد ترامپ به شمار می‌رفت و حتی جایی ادعا کرده بود که «ملانیا» همسر فعلی دونالد ترامپ را به ترامپ معرفی کرده است. با این حال ترامپ در سال‌های اخیر تلاش می‌کرد از جفری اپستین دوری کند و حتی ادعا می‌کرد که هرگز علاقه‌ای به وی نداشته است.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد اپستین از دوستان نزدیک ترامپ و سران رژیم اسرائیل به شمار می‌رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان