بازدید 18100
مرور روزنامه‌های سه شنبه پانزدهم مردادماه؛

حسین شریعتمداری: کیهان با جناب آقای ظریف اختلاف شخصی ندارد/مظلومیت زنان و مسأله موتورسواری بانوان/چرا لاریجانی به سراغ ظریف رفت؟ /تخلفات ارزی پشت پرده دارد

فرصت کم‌نظیر اقتصادی و انتظار از دولت، صحبت‌های ظریف درباره عدم تقدس برجام، لزوم تبدیل افزایش فرزند به فرهنگ، گرفتارسازی ترکیه در جنگ شامات، محکومیت نژادپرستی رئیس‌جمهور نژادپرست، اختلاف ۴۰ درصدی قیمت رب سامانه ۱۲۴ با نرخ بازار، ترامپ دنبال دور تازه رقابت‌های تسلیحاتی، تحریم ظریف در صدا و سیما و پیش‌خوری منابع دولت سیزدهم از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
کد خبر: ۹۱۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۵ 06 August 2019

فرصت کم‌نظیر اقتصادی و انتظار از دولت، صحبت‌های ظریف درباره عدم تقدس برجام، لزوم تبدیل افزایش فرزند به فرهنگ، گرفتارسازی ترکیه در جنگ شامات، محکومیت نژادپرستی رئیس‌جمهور نژادپرست، اختلاف ۴۰ درصدی قیمت رب سامانه ۱۲۴ با نرخ بازار، ترامپ دنبال دور تازه رقابت‌های تسلیحاتی، تحریم ظریف در صدا و سیما و پیش‌خوری منابع دولت سیزدهم از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

به گزارش «تابناک»؛ روزنامه‌های امروز سه شنبه پانزدهم مردادماه در حالی چاپ و منتشر شد که نشست خبری روز گذشته ظریف با محوریت اگر به گذشته بازمی گشتیم دوباره برجام را امضا می کردیم و عدم تقدس برجام، فساد و محاکمه مدیران ارشد بانکی، تأکید پلیس بر ممنوعیت موتورسواری زنان، امید‌ها به چرخش ریاض و ابوظبی به سوی تهران، تنظیم بازار با سامانه پیامکی؟! و بازگشت امارات به روایت فعالان اقتصادی در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت‌ها و سرمقاله‌های منتشره در روزنامه‌های امروز را مرور می‌کنیم؛

تخلفات ارزی پشت پرده دارد
محمد صفری در بخشی از سرمقاله امروز روزنامه سیاست روز با موضوع قرار دادن دادگاه مدیران متخلف ارزی نوشت: متهمینی که اکنون در دادگاه حاضر شده اند، نمی‌توان عامل اصلی ایجاد اختلال و آشفتگی اقتصادی و ارزی کشور دانست، آن‌ها در کوتاه مدت دست به تخلفات خود نزدند بلکه با برنامه و در زمان بیشتری به اقدامات خود پرداختند. در این صورت پرسش مهم و اساسی این است که با وجود مشاهده تخلفات بزرگی که از سوی معاون ارزی وقت بانک مرکزی و دیگر افراد دست اند کار، چرا رئیس وقت بانک مرکزی برای جلوگیری از ادامه تخلفات اقدامی انجام نداده است؟


چرا شورای پول و اعتبار به این موضوع ورود نکرده است؟ حتی مقامات بالاتر نیز در این مقوله مسئولیت داشتند و باید برای جلوگیری از ادامه تخلفات ارزی از سوی معاونت ارزی بانک مرکزی در آن زمان اقدام می‌کردند. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ در دیدار هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم به موضوع نوسانات بازار ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی اشاره کردند و فرمودند؛ «در همین قضایای ارز و سکه گفته شد مبلغ ۱۸ میلیارد دلار ارز موجود کشور آن هم در حالی که برای تهیه ارز مشکل داریم، بر اثر بی تدبیری به افرادی واگذار شد و برخی از آن‌ها سوء استفاده کردند. این موارد مشکلات مدیریتی است و ربطی به تحریم‌ها ندارد.»
حسین شریعتمداری: کیهان با جناب آقای ظریف اختلاف شخصی ندارد/مظلومیت زنان و مسئله موتورسواری بانوان/چرا لاریجانی به سراغ ظریف رفت؟ /تخلفات ارزی پشت پرده دارد
ایشان در ادامه سخنانشان به نکته‌ای اشاره کردند که باید از سوی دستگاه قضایی به آن بیشتر توجه شود. رهبر انقلاب فرمودند؛ «وقتی ارز و سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم می‌شود، مشکلات فعلی به وجود می‌آید، زیرا این قضیه دو طرف دارد، یک طرف آن فردی است که دریافت می‌کند و طرف دیگر آن کسی است که عرضه می‌کند. همه بیشتر به دنبال آن فردی هستند که ارز یا سکه را گرفته است در حالی که تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضاییه نیز در واقع برخورد با کسانی است که یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه ساز این مسائل و کاهش ارزش پول ملی شدند.»


اقداماتی که در آن زمان در بازار ارز و سکه انجام شد، اقداماتی نیست که به این سادگی بتوان با دادگاهی چند متهم از آن گذشت. چنین تخلفات بزرگی پشت پرده‌هایی دارد که باید آن پرده‌ها برداشته شود و چهره متهمین و متخلفین اصلی نمایان شود و با عزمی که قوه قضاییه دارد امید می‌رود چنین شود. مردم نیز چنین مطالبه‌ای دارند.

چرا لاریجانی به سراغ ظریف رفت؟
محمد صادق جوادی حصار، فعال سیاسی طی یادداشتی که در شماره امروز روزنامه آفتاب یزد منتشر شده نوشت: محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، در شرایطی که از سویی مورد تحریم آمریکا قرار گرفته است در داخل کشور هم با پاره‌ای از نامهربانی‌ها و کم لطفی‌ها و هجمه‌ها روبه‌روست.


اما هر کسی که به منافع ملی و تقویت دیپلماسی کشور علاقه‌مند باشد، حتما می‌داند که در شرایط کنونی، حمایت از ظریف، حمایت از دستگاه دیپلماسی کشور است. از سویی آن‌هایی که بی مهری‌های اخیر را انجام داده‌اند و آقای ظریف را مورد حمله خودشان قرار می‌دهند، درواقع به منافع ملی یورش می‌برند.
رفتن علی لاریجانی به ساختمان وزارت‌خارجه و دیدار روز گذشته‌اش با ظریف هر تفسیری می‌تواند به همراه داشته‌باشد...
حسین شریعتمداری: کیهان با جناب آقای ظریف اختلاف شخصی ندارد/مظلومیت زنان و مسئله موتورسواری بانوان/چرا لاریجانی به سراغ ظریف رفت؟ /تخلفات ارزی پشت پرده دارد
از جمله اینکه آقای لاریجانی در آستانه انتخابات مجلس به این نتیجه رسیده که هرچه‌قدر آقای ظریف با ایشان رابطه‌اش را صمیمی‌تر بکند، ممکن است این موضوع به محبوبیت وی (لاریجانی) کمک کند. او می‌تواند با دستگاه دیپلماسی و به ویژه با طرفداران رویکرد ظریف، تعامل سازنده‌ای داشته و از حمایت‌های آن‌ها برخوردار شود.
اما در هر صورت و با هرنیتی، حمایت و دلجویی از آقای ظریف، حمایت و دلجویی از دستگاه دیپلماسی و سیاست‌های راهبردی نظام جمهوری اسلامی است و دستگاه‌های حمایت کننده این سیستم به نحوی وظیفه ملی و اخلاقی نیز دارند تا از این رویکرد حمایت کنند تا این طور جلوه نکند که آمریکا با تحریم آقای ظریف، او را بی پشتوانه کرد. حمایت آقای لاریجانی به عنوان رئیس خانه ملت و دلجویی او از ظریف، می‌تواند موجب وفاق و همدلی و هم آوایی بین دولت و مجلس و به نحوی بین دولت و ملت باشد.

مظلومیت زنان و مسأله موتورسواری بانوان


محمدتقی فاضل‌میبدی در یادداشتی که روزنامه اعتماد در شماره امروزش چاپ کرده با موضوع قرار دادن ابعاد شرعی موتورسواری زنان نوشت: اگر به دنبال بعد دینی و شرعی موتورسواری زنان باشیم بر این باورم که این موضوع هم مانند ترک موتور‌نشستن و راندن ماشین است و بالنفسه هیچ مشکل شرعی ندارد. نشستن بر یک مرکب چه ماشین باشد، چه موتور و دوچرخه تفاوتی ندارد؛ اگر در پی اثبات حرمت شرعی آن باشید باید دلیل شرعی هم برایش داشته باشید و اگر شک داشته باشید، اصل بر برائت است و حلیت.

کسانی که می‌گویند این فعل حرام است معلوم نیست بر چه اساسی این حکم را صادر می‌کنند، معلوم نیست در نظرشان چه تفاوتی وجود دارد میان نشستن پشت موتور و نشستن پشت ماشین. اگر موضوع این باشد که ممکن است در کنار این موضوع اشکالاتی ایجاد شود باید گفت: بله! ممکن است. اما در کنار هر امری ممکن است مشکلاتی به وجود آید؛ مثل پارک یا خرید رفتن، یعنی ایجاد احتمالی مفسده مختص به موتورسواری نیست، ممکن است مرد‌ها پشت ماشین بنشینند و تصادف منجر به مرگ پیش آورند، پس بگوییم رانندگی‌شان حرام است؟ وقتی نه دلیل قانونی برای ممنوعیت موضوعی وجود دارد و نه دلیل شرعی بنابراین نمی‌توان با آن مخالفت کرد.
حسین شریعتمداری: کیهان با جناب آقای ظریف اختلاف شخصی ندارد/مظلومیت زنان و مسئله موتورسواری بانوان/چرا لاریجانی به سراغ ظریف رفت؟ /تخلفات ارزی پشت پرده دارد

آنچه ما در مورد حرام بودن و اشکال شرعی برخی فعالیت‌های خانم‌ها می‌گوییم ریشه تاریخی دارد. روزگاری هم امر قضاوت بر زنان حرام بود و حالا برخی از آقایان می‌گویند که اشکالی ندارد، روزگاری رای دادن زنان هم حرام بود و حالا می‌گویند آمدن‌شان پای صندوق‌های رای لازم است، روزگاری به نامزد شدن زنان برای انتخابات ایراد وارد می‌کردند و حالا منعی ندارد. زنان در مجلس هم حضور دارند و به نظرم حتی نامزد شدن‌شان برای انتخابات ریاست‌جمهوری هم منعی ندارد. در خانواده‌هایی که عمده کار خانه بر دوش زنان است، اگر آن زن بتواند امور خانه و خرید را با سوار شدن بر موتور و دوچرخه راحت‌تر حل کند و در کنار آن بخشی از مشکل آلودگی هوا هم حل شود، چه اشکالی دارد؟ اینکه به جای ماشین دوچرخه را انتخاب کند که اصلا به نفع جامعه است. زمانی بود که وقتی بحث رفتن زنان به ورزشگاه‌ها مطرح شد همه می‌گفتند حرام است. حالا منع این موضوع هم کم‌کم دارد برطرف می‌شود.

واقعیت این است که به صورت معمول وقتی موضوعی به میان می‌آید که یک‌سویش خانم‌ها هستند برخی از آقایان دادشان بلند می‌شود که این حرام شرعی است! هیچ فکر نمی‌کنند که حرام شرعی بودن امری دلیل می‌خواهد، باید بتوان برایش استدلال آورد. زنان از این جهت در طول تاریخ مظلوم بوده‌اند.

حسین شریعتمداری: کیهان با جناب آقای ظریف اختلاف شخصی ندارد
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در ستون نکته شماره امروز این روزنامه با اشاره به حواشی و پرسش های مطرح در نشست خبری روز گذشته دکتر ظریف به سوال و جواب‌های رد بدل شده بین خبرنگار کیهان و وزیر امور خارجه پرداخت و نوشت: ایشان در بخشی از پاسخ به سؤال کیهان می‌گوید: «دوستان ما اشتباهی که می‌کنند این است که اگر کسی واقعا به آمریکا اعتماد کرده بود، برجام دو صفحه می‌شد؛ حتی دو صفحه هم نمی‌شد بلکه دو جمله می‌شد. اما برجام ۱۵۰ صفحه شد، زیرا ما به آمریکا اعتماد نداشتیم»!
این استدلال آقای ظریف «وارونه‌نمایی»! است و باید گفت؛ جناب آقای ظریف! برجام به دو علت به جای ۲ صفحه، ۱۵۰ صفحه شده است.
اول اینکه؛ آنهمه امتیاز نقدی که به حریف داده‌اید هرگز در دو صفحه جای نمی‌گرفت! یک بار دیگر برجام را بخوانید! امتیازات ایران در کجای این ۱۵۰ صفحه آمده است و امتیازات آمریکا در کجای آن نیامده است؟!
حسین شریعتمداری: کیهان با جناب آقای ظریف اختلاف شخصی ندارد/مظلومیت زنان و مسئله موتورسواری بانوان/چرا لاریجانی به سراغ ظریف رفت؟ /تخلفات ارزی پشت پرده دارد
دوم آنکه؛ اگر برجام در ۲ صفحه تنظیم شده بود، هر کس فقط با یک نگاه گذرا به آسانی متوجه می‌شد چه کلاه گشادی سرمان گذاشته‌اند. آمریکا با تردستی این کلاه گشاد را در لابلای ۱۵۰ صفحه‌ای برجام گم و گور کرده است. لطفا به این اظهار نظر آقای دکتر صالحی توجه بفرمائید. ایشان با ابراز تاسف می‌گویند؛ «در بُعد تحریم و مسائل دیگر سیاسی، آمریکایی‌ها از شیوه نادرستی استفاده می‌کنند، اگر ما وقتی برجام را تنظیم می‌کردیم دقت بیشتری می‌کردیم این فرصت برای آمریکا پیش نمی‌آمد که از این قابلیت تفسیر بودن سوء‌استفاده کند». حالا چه می‌فرمایید؟!


بدیهی است که کیهان نه فقط با جناب آقای ظریف اختلاف شخصی ندارد بلکه برای ایشان احترام فراوانی نیز قائل است و تحریم ایشان از سوی آمریکا را نیز کینه‌توزانه و غیر‌قابل توجیه می‌داند، اما سخن این است و کلامی کوتاه و منطقی نیز هست و آن اینکه، آقایان روحانی و ظریف باید در مقابل امکانات و ظرفیت‌های فراوان نظام که در جریان مذاکرات چند ساله هسته‌ای برباد داده‌اند پاسخگو باشند، همین!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۴۵
آقای شریعتمداری و دم و دستگاه کیهان هیچ وقت مذاکره سیاسی داشته اند که این طور فصیحانه اعلام نظر می کنند؟ اطلاعات ایشون از دانش اتمی، سیاست، دیپلماسی و ... چی هست؟ دکتر صالحی هم که متخصص در امور اتمی هست در این مذاکرات شرکت داشته ، چرا وی چنین اظهارات دور از عقلی رو نمی کنه؟ آدم وقتی که بنشینه و فقط از توهمات خود برای نوشتن استفاده کنه و نه از علم روز و یا منطق چنین خزعولاتی رو بیرون می ده!
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
حال و روز ایران در پسا برجام و گرفتن هیچ در برابر دادن هرچیز آیا توهم است ؟آیا به تخصص و علم فوق العاده ای نیاز است که آنچه را میبینیم بفهمیم؟آیا دیدن رفتار اروپا در چنین روزهایی ذره بین میخواهد؟
آیا انتقاد به پدیدآورندگان چنین قراردادی خزعبلات است ؟
جناب شریعتمداری شما و اکیپتان در کیهان بارها در عمل نشان دادید که حتی نمی دانید ادب و احترام را چطور می نویسند چه رسد باینکه برای کسی قائل باشید!
پاسخ ها
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
دوست عزیز:خداییش از تعصب کور گذشته. همه پیش بینی های آقای شریعتمداری درست از آب درآمد که این حکایت از دوراندیشی ایشان داشت. و روسیاهی آن ماند بر دوش آنها که آبمان را هم در سایه برجام میدیدند و مدام از توهم برطرف کردن سایه جنگ سخن میگفتند.
سلام، آقای شریعتمداری سوال ما اینست که اگر آمریکا سر ما کلاه گذاشته بود چرا زیر قرار داد زد و برجام را پاره کرد ؟مگر در دنیا سراغ داری که یک کلاه بردار پشیمان شود؟
مردم دیگه با وجود فضای آنلاین و رایگان مجازی که قابلیت پخش فیلم و صوت و نظر دادن ووووو...... رو داره دیگه روزنامههه نمیخونن کیهان به تاریخ پیوست و مهم نیست نظرش چیه اصلا.
حالا شما چی از این در برابر وزیر دفاع می کنید بلندگوی او شده اید؟
مطمئن باشید اگر این برجام دستپخت جلیلی بود،شریعتمداری می نوشت دیکته نانوشته غلط ندارد!
اقای ظریف بخاطرخودت وخانواده ات ومردمی که بعدازسالها انتظار ازبرجام چیزی عایدشان نشداستعفابده وبرو
ظریف تمام شد ولی کیهان هنوز .........!!!!!
اقاي شريعتمداري نمي داند مي توان همه مقاله هايي كه راجب ظريف قبل از تحريم امريكا در كيهان نوشته شده بود را چاپ كرد! ولي چه فايده! كيهان و صدا و سيما خط قرمز نظام هستند.
آیا زنان مظلوم هستند ؟
خداوند در خلقت هر انسانی ویزگیهایی نهادینه کرده است . از آب و خاک و آتش و باد گرفته تا انسان و حیوان گیاهان و جمادات .
اما انسان پیچیده ترین مخلوق است چرا که بعد رفتاری و انگیزشی دارد .
عدالت میان زن و مرد به معنای برابری نیست . عدالت به معنای اعطای حقوق هر شخص به تناسب خلقت اوست .
آیا می شود از مردان توقع بچه داری داشت ؟ کار بانوان در حیطه سرشت آنان باید باشد . زن باید روحیه لطیف و زنانگی خود را حفظ کند .
پس منظور از مظلومیت زن چیست ؟
بنظر بنده در حال حاضر مردان بسیار مظلوم واقع شده اند .
باید شبانه روز کار کنند تا منزل و ماشینی برای خانواده مهیا کنند و زنان در رفاه باشند .
آیا شما مرد و زنی را کنار هم ندیده اید که آن خانم در حالی که بسیار به خودش رسیده است مردش بسیار خسته و در هم باشد ؟ من بسیار دیده ام .
در حالی که مردان بیکار هستند خانم ها درآمد دارند و یکی از دلایل عدم ازدواج آقایان بیکاریشان است که خانمی خواستگاری او را رد می کند و یا آن مرد اصلا به ازدواج فکر نمی کند . در حالی که آن زن بجای او شاغل شده است و این در حالی است که آن درآمد می توانست منجر به تشکیل خانواده شود و این درآمد خیر . چرا که زن خود را موظف به تامین معاش نمی بیند .
در حال حاضر هم زنان در جامعه که خیلی راحت تر از مردان هستند و همه نوع امکاناتی برایشان فراهم است .
منظور از مظلوم بودن زنان چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
از یکطرف می گویی مردان باید شاغل باشند وزنان در منزل بامور ذاتی و فطری مثل بچه داری بپردازند از طرف در می گویی مردان مطلومند چون فراوان دیدم مرد خسته از کار کنارش زنیست که بخودش رسیده!!!!ا
بالاخره بنظر شما زن باید چکار کند؟! سرکار برود که فرصت بخود و زندگی رسیدن ندارد سرکار هم نرود که مرد برودو بخودش برسد یک ساز دیگر می زنید!!!ا
یکبار دقیق بخوان چه نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
منظور از مظلومیت زنان این است که افرادی مثل شما ادعای روشنفکری دارید و اظهار نظر می کنید
من هم زنهای بسیاری را دیده ام که نیمی از بار زندگی را می کشند
همین همکار من ده ساله ازدواج کرده به دلیل درامد پایین همسرش امکان مادر شدن نداره و کل حقوقش را می ده به صاحب خونه
شما اصلا زن شاغل دیده ای که اگه کار نکنه چرخ زندگیش نمی چرخه ؟؟
مردان بیکارند مسولان علیرغن ثروت فراوان این سرزمین نتونسته اشتغال و رفاه برای مردم ایجاد کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
13:22
حتی دقیق نه متن خودت را خواندی نه متن مرا والا می فهمیدی منظورم و روی صحبتم
مظلومیت مردان است که نوشتی در ثانی از قضاوت عجولانه و ناآگاهانه ات که مرا روشنفکر طرفدار مظلومیت زنان دانستی می شود فهمید درک و فهم درستی اساسا نداری...بنده هرگز طرفدار آن چیزی که بمن نسبت. دادی نیستم بلکه فقط کامنتت را نقد کردم...جزو کسانی هستی که بدون تامل حرف میزند...پس برادر یا خواهر گرامی چه پاسخی بدهی یا ندهی دیگر وقتم را برای خواندن پیام کسی چون تو تلف نمی کنم.
شاد باشید
"مظلومیت زنان و مسئله موتورسواری بانوان"!
کلا در مسایلی که مربوط به زنان است مثل پوشش و حضور در ورزشگاه و موتور سواری و دوچرخه سواری و ... آقایان هستند که رای می دهند و نظر خانمها پشیزی ارزش ندارد!بعد داعیه این را داریم که به حقوق و نظرات زنان در جامعه ما اهمیت داده می شود و به آنها احترام گذاشته می شود!!!
کیهان شرم کن
جناب شریعتمداری منافع شما و امثال شما در زجر کشیدن این ملت است .
کیهان با ظریف اختلاف شخصی ندارد .لیکن با کل ملت ایران خصومت دارد.الهم اعوذ بک من شر شیطان مرید.
وقتی زنان میتونند ترک موتور سوار شوند، چرا نتونند فرمان موتور هم بگیرند!
راستی چرا!؟
یعنی این همه دعوا بخاطر فرمان موتوره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
نه دعوا سر تحقیر کردن و سرکوب کردن زنانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
مردان هم برای زنانشان لوازم آرایشی و .... می خرند چرا خودشان نتوانند استفاده کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
نا شناس 13:43
یه حرفی می زنی که فقط یه چیزی گفته باشی ؟؟
داداش به منطق حرفت هم فکر کن
زنها الان هم دارن متور سوار می شن فرقش چیه راننده باشن یا سر نشین ربطش به مصرف لوازم آرایش چیه ؟؟
در ضمن با اجازه ی جنابعالی تعدادی از پسران جوان هم زیر ابرو برمی دارن هم آرایش می کنند هم اپیلاسیون !!
تنها خصومت کیهان با ایران است چون همواره بر خلاف منافع ملی قلم می زند
حسین شریعتمداری بانظر عمومی مردم مخالف است ومردم رانادیده می گیرد
درشرایطی صدورنفت ازنزدیک به ۳ میلیون بشکه در روز به حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزاربشکه سقوط کرده و به تبع ان درامدارزی کشور بشدت کاهش یافته و هرروزشاهد یک تحریم وتنش جدیدهستیم و نرخ تورم و قیمت اجناس بخصوص موادغذایی روزبه روزدرحال افزایش است ثابت ماندن یاکاهش قیمت ارز معنی جزدستکاری ندارد
اظهر من اشمس است که می خواهید ظریف را قربانی کنید.
ما هم با شما مشکل شخصی نداریم ولی اگر روزنامه شما بجای دروغ نوشتن و هواپیمای واقعی را کاغذی نشان دادن و ... به اهمیتی کاری که ظریف انجام میداد یعنی "مذاکره با بزرگترین قدرتهای دنیا"پی برده بودید و دست از تخریب و سنگ اندازی بر میداشتید و اجازه میدادید ظریف بهتر روی مذاکرات تمرکز کند بجای اینکه پاسخ ایرادات بنی اسراییلی شما را بدهد که چرا دست دادی چرا قدم زدی و چرا خندیدی چرا... انوقت نتیجه حتما بهتر میشد.اگر ظریف نتیجه نگرفته باشد که به گمان من گرفته یکی از دلایل ان اینست که عقبه ای چون شما داشته دوست عزیز
اقا اینها را ولش کن یوسف سلامی جان کجایی که بری بین مردم وببینی مرغ مثل موشک سام یک دار پرواز می کنه ومستقیم به بدبختی ملت اضافه می کنه ؟/کجایی سلامی جان گزارش خوبی از اب در میاد؟//
اقاي شريعتمداري ! شما مگر به جز خودتان كسي را قبول داريد ؟
سلام: اقای کیهانی ها و صداوسیمائی ها با اقای ظریف مشکل شخصی ندارند
اما هنوز پرتغال فروش را کسی هم نتوانست پیدا کنند!
سلام فکر میکنم با این تفاسیری که آقای شریعتمداری دارند از رهبر معظم انقلاب یک حکم حکومتی بگیرند و وزیر امور خارجه بشوند و سخنگوی نظام در عرصه بین الملل و بروند امتیازاتی که از عرصه بین الملل کسب میکنند درو کنند.ایشان با این افراطگرایی افراطی که دارند میتوانند همچون آقای احمدی نژاد سلف عزیزشان دنیا را به یکباره به کام ایرانیان بکنند. ما که از خدامونه
اونوقت شماها که با رفتارهای عجیب و بی موقع تان موجب بر هم خوردن نتایج مذاکرات شدید و یا طی 10 سال تنها با نشستن روبه روی اروپا تنها هزینه های ماموریت بر ملت تحمیل کردید نباید پاسخگو باشید. افکار شما ها کاملا ضد عقل است. ریاست آقای احمدی نژاد و دبیری اقای جلیلی چه نصیب کشور کرد به جزء صدور قطعنامه های متعدد علیه کشور
از کیهان که در هرشرایطی منتقد ظریف هست که بگذریم. ما مردمی هستیم که مسولانی را که با تندی و درشتی حقوق کشور را تامین میکنند بیشتر دوست میداریم تا انهایی که با ملایمت ونرمی همین کار را میکنند. ما دوست داریم وضعیتمان را بهم بریزیم و دوباره از نو انرا بسازیم
برادر حسین بی عیب فقط خداست و هرچه غیر از او معیوب بنابراین انسان معیوب هم وقتی قرارداد می بندد یا قانونی می نویسد هرچه تلاش کند بازهم ان قرارداد یا قانون حتما مشکلی خواهد داشت اگر اینگونه نبود که هرچند وقت نیاز به بازنگری قوانین و بروز کردن انها نبود
کیهان در چشم ۹۰ درصد مردم بعنوان یک روزنامه تند رو و خشن و غیر منصف و بدون پشتوانه مردمی و لجباز و خودشیفته
که از اقلیتی پرقدرت در حکومت حمایت میگردد شناخته شده است
و تیراژ پایین آن نشان دهنده کارنامه رفوزه شده آن در نزد ملت کاملا گویا است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
به دلیل محبوبیتهایی که فرمودین بودجه می گیره
کلا هر کس مفید و محبوبه سرکوب می شه و هر کس مفید و محبوب نیست تقویت می شه
جناب کیهان، نیش عقرب نه از ره کین است، اقتضای طبیعتش این است. شما با همه الا خودت مخالفی کسی هم که بهت اهمیت نمیده. لذا کارتو بکن بر شما حرجی نیست
حسین جان تروخدا برو به نماز و روزت برس دیگه.ول کن این میز و لب تاب آمریکاییتو.
أساساً حسين شريعتمداري و صدا وسيما مجري بك جريان سياسي وايدئولوژي هستند .البته در تمام كشورهاي دنيا يك عده گروه ها و... تندرو وجود دارند.واقعاً أين أفراد در روزقيامت در دادگاه الهي چه خواهند گفت ؟
راست می گوید با اقای ظریف مسئله شخصی ندارد بلکه پدر کشتگی دارد.
از قیمت میوه هایی که تیتر زدید کاملا مشخصه سیاستهای آمریکا در مورد فشار حداکثری به بن بست خورده.....
پشت پرده گرانی ارز خود حضرت دولت هست.بندگان خدا یکسال خون دل خوردند تا فهمیدند آستانه تحمل اقتصادی صنعت و مردم فعلا روی 12000 تومان جواب میده.بیشترین سود را هم در مقطعی با دلار 19000 تومان بردند.
سلام
سردار بار ها از جناب ظریف تشکر کردهمین امروز سردار سلیمانی با وزیر محترم خارجه دیدار داشت
کیهان حتی یک بار هم از زحمات جناب طریف تشکر نکرد فقط توهین و تهمت
جناب حسین شریعتمداری چرا توبه نمیکنید؟ یعنی پست و مقام اینقدر ارزش داره؟ هرچند عمر دست خداست اما مشخصه که جنابعالی عمر مفیدتون رو کردید پس خواهشا و لطفا در پیشگاه مردم عزیز ایران توبه کنید!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل