بازدید 5295

ظریف: ایران در برابر آمریکا تسلیم نخواهد شد

کد خبر: ۹۱۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 05 August 2019
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری تأکید کرد آمریکا با سیاسی کردن غذا و داروی مردم ایران نخواهد توانست ایرانی‌ها را وادار به تسلیم کند.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری خطاب به مقامات آمریکایی تصریح کرد که ایرانی‌ها هرگز در برابر تروریسم اقتصادی آن‌ها تسلیم نخواهند شد.

ظریف در این پیام نوشت: «من اخیراً [در مصاحبه‌ای]تأکید کردم که اظهارات مکرر پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا مبینی بر این که ایران باید سیاست‌های خود را تغییر دهد تا مردمش به غذا دسترسی داشته باشند، مصداق بارز تروریسم اقتصادی است. هدف گره زدن نان و دارو به سیاست، گرسنگی دادن و کشتن مردم است. اما ایرانی‌ها هرگز تسلیم نخواهند شد.»

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیت دیگری تصریح کرد: «من همچنین گفتم در حالی که دونالد ترامپ به دنبال گرفتن عکس یادگاری است، آمریکا علاقه‌ای به مذاکره با ایران ندارد بلکه بیشتر خواستار تسلیم شدن ایران است. چنین چیزی هرگز اتفاق نخواهد افتاد. این یک نمونه از تاکتیک‌های آمریکاست: تهدید کردن یک فرد به اینکه ظرف دو هفته در فهرست تحریم‌ها قرار خواهد گرفت، مگر این که دعوت آن‌ها برای گفتگو در اتاق بیضی (دفتر رئیس جمهور) در کاخ سفید را بپذیرد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر