بازدید 34172
هزار و هفتصد و سی‌ و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه بعیدی نژاد به سریال "گاندو" و تحریم ظریف/پیامد‌های حذف چهار صفر از پول ملی در سیستم بانکی و بورس/گلایه جدی رضا کیانیان از رشیدپور/شرایط حضور زنان در ورزشگاه آزادی اعلام شد/انتقاد دوباره رحیم‌پور ازغدی از حوزه علمیه

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آمریکا رسما معافیت‌های تحریم هسته‌ای ایران را تمدید کرد/قالیباف: پهپاد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد/اگر مجلس در رأس امور است، نماینده هم باید درباره همه امور اظهار نظر کند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 01 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد دوباره رحیم‌پور ازغدی از حوزه علمیه: کشور ۷۰۰ مرجع تقلید می‌خواهد چه کار؟

سخنانی جدید از رحیم پور ازغدی منتشر شده که در آن او مجددا انتقاد تندی نسبت به حوزه علمیه داشته و گفته کشور به اندازه کافی روحانی و طلبه دارد. او گفته حوزه علمیه باید طلبه‌هایی تربیت کند که مسأله‌های زندگی امروز مردم را حل کنند.

شرایط حضور زنان در ورزشگاه آزادی اعلام شد

برخلاف بازی‌های قبلی که زنان توانستند مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را کسب کنند این بار قرار نیست حضور آن‌ها به صورت گزینشی صورت باشد. شنیده می‌شود در زمان باز شدن سایت بلیت فروشی بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ظرفیت مشخصی برای زنان در نظر گرفته خواهد شد که این ظرفیت حدود ۱۰ درصد گنجایش صندلی‌های ورزشگاه آزادی است و پس از اتمام بلیت فروشی مربوط به این جایگاه سایر زنان نمی‌توانند بلیت تهیه کنند. / باشگاه خبرنگاران

گلایه جدی رضا کیانیان از رشیدپور

رضا کیانیان در مراسم تجلیل از خود در فستیوال سینمایی جزیره کیش از رضا رشیدپور مجری مراسم برای طعنه‌ای که به پول‌های کثیف در سینما زده گلایه کرد. رضا رشیدپور در جشنواره سینمایی کیش، از این گفت پول جشنواره‌ای که مجری اش است شبهه‌ای ندارد و برخلاف باقی پول‌های این روز‌های سینماست. طعنه‌ای که با واکنش همراه با گلایه تند رضا کیانیان روبه رو شد. کیانیان گفت: دیگر از شنیدن ب-ز یا ر-ز و این غیر شفاف گویی‌ها خسته شده و اهالی سینما از امثال رشیدپور انتظار شفاف گویی دارند، چون همه سرمایه‌هایی که به سینما آورده می‌شود، کثیف نیست.

تحریم «ظریف» به ایران آسیبی نمی‌زند

حسین قریبی، دستیار وزیر امور خارجه در پیامی توییتری در واکنش به تحریم وی از سوی آمریکا نوشت: تصمیم ترامپ نه در راستای منافع آمریکا است و به ایران و ظریف که فردی توانمند و حرفه‌ای است، آسیبی وارد نمی‌کند. بیش از پیش روشن است که تحریم‌های یک‌جانبه، بی‌اثر و بی‌فایده می‌شوند. ملت‌ها این اقدامات را تهدید‌هایی برای روابط مدرن بین‌المللی تلقی می‌کنند که باید در عصر ما متوقف شوند.»

اقتصاد ایران تاوان نیم قرن تورم را با اصلاح پولی می‌پردازد؟

با تصمیم هیأت دولت، روند حذف ۴ صفر از پول ملی کلید خورد. تاوان نیم‌قرن تورم موجب شد تا با یک واقعیت روبه‌رو شویم: اسکناس‌های رایج با وجود بزرگی‌شان و حتی تبدیل غیررسمی ریال به تومان، در برابر تورم انباشته، کارآیی خودشان را از دست داده‌اند. حذف ۴ صفر شوکران این تورم است. اما سؤال مهم این است که آیا محو صفر‌ها دائمی است یا موقتی؟ پاسخ این سؤال کاملا به عرصه سیاست‌گذاری وابسته است. اگر رفرم پولی ذیل مجموعه اصلاحات اقتصادی و در حلقه آخر اصلاحات باشد، می‌تواند پایدار بماند. اما اگر حذف صفر بدون اقدامات پیشینی و اصلاح روند‌های سیاست‌گذاری باشد، صفر‌ها به سرعت می‌توانند بازگردند. /دنیای اقتصاد

نمی‌توانیم برویم وسط میدان اطلاعیه بدهیم بیایید کاندیدای اصلاح‌طلبان شوید

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی به خبرآنلاین گفت:در نظام حزبی شما با ۱۰ تا حزب سر و کار دارید. شورای نگهبان هم بجای سر کله زدن با ۲۰ هزار نفر، با ۱۰ حزب سر و کله می‌زند. وقتی یک حزبی رای می‌آورد، آن ناظم حزبی حتی به کت و شلوار یا مدل موی من هم می‌تواند ایراد بگیرد. خود احزاب در واقع بالاترین فیلتر‌های نظارت استصوابی را دارند. ما همه بار را روی دوش شورای نگهبان گذاشتیم و می‌گوییم چرا همه چیز خراب می‌شود. اگر کاندیدا‌های اصلاح طلب ردصلاحیت شوند نمی‌توانیم معجزه کنیم، نمی‌توانیم وسط میدان خراسان اطلاعیه بدهیم و فریاد بزنیم که ایهاالناس هر کسی جا مانده بیاید کاندیدای انتخابات ما شود.

کالا وارد کنیم و توسط جوانان دانشمند بین مردم توزیع کنیم

محمدجواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق اقتصاد و دارایی گفت: با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومان و استفاده از استارت‌آپ‌ها و کارت ملی می توانیم اقلام معیشتی مهم را به راحتی در اختیار آحاد جامعه قرار دهیم. با انبوه نیروی جوان دانشمند و استارت‌ آپ‌ ها چرا باید آن‌ها خدمات خود را به کشور‌ها و اقتصاد‌های دیگر بدهند، ولی ما استفاده نکنیم و به جای آن افزایش منظم نرخ ارز را که موجب مشکلات جدید فراوانی است دامن بزنیم. /کیهان

فاصله بین مردم و ائمه جمعه را کم کنیم

محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب، آیت الله اشرفی اصفهانی و نماینده سابق مجلس در یادداشتی نوشت:جایگاه روحانیت امروز در مقایسه با اوایل انقلاب متفاوت است. مردم مطالباتی دارند و زمانی که این مطالبات جواب داده نمی‌شود دلسرد و رویگردان می‌شوند و فاصله می‌گیرند. ائمه جمعه باید در مسائلی که در شان آنان نیست، دخالت نکنند؛ چرا که این موضوع باعث ایجاد شکاف و دو دستگی می‌شود. این مسائل مهمی است که متاسفانه گاهی به آنان توجهی نمی‌شود.

پیامد‌های حذف ۴ صفر از پول ملی در سیستم بانکی و بورس

محمدرضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مصوبه هیات دولت درباره حذف ۴ صفر از پول ملی تصویب شد، گفت: با حذف ۴ صفر ساده‌سازی عدد‌ها صورت می‌گیرد و تقریبا محاسبه عدد‌ها آسان‌تر می‌شود، براین اساس مجلس با حذف ۴ صفر موافق بوده و در طرح بانکداری به آن توجه کرده است. حذف چهار صفر از پول ملی در راستای امور ثبتی و حسابداری است و نگهداری حساب‌ها را راحت‌تر خواهد کرد، تأکید کرد: با حذف ۴ صفر از پول ملی مراودات بورس و شبکه بانکی کشور ساده‌سازی می‌شود و این اقدام برای کشور مفید خواهد بود. /نامه نیوز


اگر مجلس در رأس امور است نماینده هم باید درباره همه امور اظهار نظر کند
 
نعمت احمدی در گفت‌وگو با «آزادی» با اشاره شکایت اخیر از دو نماینده مجلس (فلاحت پیشه و حضرتی) به خاطر اظهارنظر درباره موضوع مذاکره، گفت: «اگر مجلس در رأس امور است، باید در بپذیریم که نماینده مجلس می‌تواند در همه امور اظهارنظر کند و یکی از امور هم رابطه با دیگر کشور‌هاست.»
 
پیشنهاد جیسون رضاییان برای مناظره پمپئو و ظریف

رضاییان طی مقاله‌ای در یک رسانه آمریکایی پیشنهاد مناظره وزرای خارجه ایران و آمریکا را مطرح کرده است. رضاییان طی مقاله‌ای در یک رسانه آمریکایی پیشنهاد مناظره وزرای خارجه ایران و آمریکا را مطرح کرده است. به گزارش واشنگتن پست، رضاییان در این مطلب نوشت: این دو نفر قصد دارند امتیازاتی از طرف مقابل خود بگیرند و تنها چیزی که وجود ندارد، زمین بازی است. به گفته وی اگر این مناظره در تهران نباشد، چرا در نیویورک آن را نگذارند؟ در محل استقرار دیپلمات‌های ایران و در خلال برگزاری مجمع عمومی سالانه سازمان ملل و به صورت پخش زنده برای جهانیان فراهم شود. آیا عادلانه‌تر از این می‌تواند باشد؟ رضائیان علت تحریم‌های آمریکا علیه ظریف را رد درخواست پمپئو برای سفر به تهران و همچنین درخواست مصاحبه با رسانه‌های ایران عنوان می‌کند.
 
قالیباف: پهپاد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد

محمدباقر قالیباف گفت: پهباد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد و این اقتدار ما و زبونی دشمن نتیجه عمل به فرهنگ قرآنی بود؛ گرچه هیچ‌گاه قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته‌ایم.
 
کنایه بعیدی نژاد به سریال "گاندو" و تحریم ظریف

سفیر ایران در لندن با اشاره به تحریم محمد جواد ظریف از سوی آمریکا گفت: امیدوار باشیم اهانت‌های سریال "گاندو" آمریکایی‌ها را درباره وزیر امور خارجه به اشتباه نینداخته باشد. حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آمریکایی‌ها بعد از واکنش تند جهانی در مقطع اولی که می‌خواستند علیه دکتر ظریف تحریم اعلام کنند از موضع خود عقب نشینی کرده بودند.امیدوار باشیم که اهانت‌های سریال "گاندو" آمریکایی‌ها را به اشتباه نینداخته باشد.
 
آمریکا رسما معافیت‌های تحریم هسته‌ای ایران را تمدید کرد

وزارت خارجه آمریکا امروز (پنج‌شنبه) با صدور بیانیه‌ای رسما از تمدید معافیت‌های تحریمی مربوط به همکاری‌های هسته‌ای با ایران خبر داد. «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تمدید این معافیت‌ها را «ادامه محدودیت‌ها» بر برنامه هسته‌ای ایران توصیف کرده و نوشته است: «اقدام امروز، به حفظ نظارت بر برنامه هسته‌ای غیرنظامی ایران کمک کرده، ریسک‌های اشاعه‌ای را کاهش داده، توانایی ایران برای کاستن از زمان "گریز" به سوی سلاح هسته‌ای را محدود کرده و از احیای مراکز حساس اشاعه‌ای ایران، ممانعت می‌کند.» این بیانیه می‌افزاید: «دولت پیشرو در حمایت از تروریسم در جهان به استفاده از برنامه هسته‌ای برای ارعاب جامعه بین‌الملل ادامه داده و امنیت منطقه‌ای را تهدید می‌کند. ایالات متحده در تعهد خود به محروم کردن ایران از هرگونه مسیری به سوی سلاح هسته‌ای، مصمم است و از مجموعه کاملی از ابزار‌های دیپلماتیک و اقتصادی خود برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران، استفاده می‌کند.» واشنگتن در این بیانیه و تنها ساعاتی بعد از تحریم «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهران را «به رد دیپلماسی و توسعه برنامه هسته‌ای» متهم و عنوان کرده است که واشنگتن به اعمال فشار به ایران ادامه می‌دهد.
 

واکنش پلیس به کلیپ جنجالی خیابان حضرتی شیراز

کلیپی از رفتار یک زن در خیابان احمدی (حضرتی) شیراز در فضای مجازی منتشر شد که یک مقام انتظامی فارس می گوید احتمال دارد رفتار وی به دلیل مشکلات روانی باشد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گفت و گو با ایرنا گفت: براساس اظهارات مأموران کلانتری محل، رفتار نامناسب این خانم که با لباس های نامناسب در انظار ظاهر شد سه‌شنبه هشتم مرداد ۹۸ ساعت ۱۰ و نیم صبح رخ داد. سرهنگ کاووس محمدی افزود: قبل از اعزام ماموران کلانتری،خویشاوندان زن هنجارشکن لباس مناسب به او پوشاندند و سوار بر خودرو از محل به مکانی نامعلوم منتقل کردند. وی ادامه داد: براساس اظهارات شاهدین عینی ماجرا این زن رفتاری طبیعی و عادی نداشته و احتمالا مشکل روحی و روانی داشته است. محمدی اضافه کرد: این فرد اکنون در دسترس پلیس نیست؛ براساس قوانین اگر این فرد مشکل روحی و روانی داشته باشد به دلیل عدم کنترل بر رفتار و فهم، تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت.

آیت الله علوی گرگانی: برخی افراد با پول و نفوذ زمین خواری می‌کنند

آیت الله سید علی محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید اظهار داشت که برخی افراد با نفوذ، نفوذ و روابط اقدام به زمین خواری کرده و پول مردم را می خورند. به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی قم، وی در دیدار یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: هیچ‌وقت عامه مردم اصلاح نمی‌شوند مگر اینکه خواص اصلاح گردند، درهرجا اگر حد و حدودی تجاوز شده است دستی پشت قضیه است چون مردم عادی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. وی ادامه داد: هیچ جا در هیچ منطقه‌ای از ایران و خارج از کشور افراد عادی نمی‌توانند در زمین و ملک تجاوزی داشته باشند مگر اینکه افراد صاحب نفوذ پشت موضوع باشند. آیت الله علوی گرگانی گفت: علت اساسی همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد و اشکال اساسی در ارکان نظام و دولت نفوذ برخی افراد است، نمی‌خواهم بگویم همه مشکل‌دارند، چون مسئولین خدمتگزار و پاک زیاد داریم ولی افرادی وجود دارند که سبب مشکل هستند.

اولین واکنش لاله اسکندری به ویدئوی جنجالی خواهرش

لاله اسکندری در حاشیه مراسم جشنواره سینماتورز در جزیره کیش، تاکید کرد خواهرش (ستاره) و خانواده‌شان، به خاطر قضاوت مردم درباره ویدئوی جنجالی منتشر شده، ماهی سخت را سپری کرده‌اند. لاله اسکندری در دفاع از خواهرش ستاره که برای انتشار ویدئویی در خارج از کشور زیر فشار است، گفت: «این یک ماه خیلی به ما سخت گذشت. ما سعی کردیم سکوت کنیم اما آنچه باعث شد تا ستاره قربانی این جریان شود، قضاوتی بود که خیلی از مردم درباره آن ویدئو داشتند. امیدوارم که ما مردم یک کمی انصاف بیشتری داشته باشیم.» این بازیگر که در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره سینماتورز در کیش سخن می‌گفت، توضیح داد ستاره اسکندری به دلیل حضور در دادگاهی در همین رابطه، نتوانسته است در این رویداد سینمایی حاضر شود.

اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «آمریکایی‌ها امروز اساسا به فکر این هم نیستند که بخواهند روزی حمله‌ای علیه ما انجام دهند اما ممکن است روزی مرتکب خطایی شوند»گفت: اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد. وی با بیان اینکه «با ساقط شدن پهپاد آمریکایی‌ها، هیمنه آنها فرو ریخت»، افزود: در ابتدا برای‌شان باور پذیر نبود که چنین اتفاقی افتاده است ولی به ناچار آن را پذیرفتند. آمریکایی‌ها امروز اساسا به فکر این هم نیستند که بخواهند روزی حمله‌ای علیه ما انجام دهند؛ گرچه ممکن است روزی مرتکب خطایی شوند؛ بر همین مبنا نیروهای مسلح ما آماده‌اند و اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد؛ چراکه امروز مقاومت در منطقه جمهوری اسلامی ایران را قرارگاه مرکزی خود می‌داند و این پیام را آشکار به آمریکایی ها و صهیونیست ها داده است که اگر دست از پا خطا کنید و بخواهند به این قرارگاه مرکزی تعرضی داشته باشید، همه مجموعه های مقاومت از شرق هیمالیا تا شرق مدیترانه و تا دریای سرخ و دریای عرب و خلیج عدن، هرآنچه نیرویی از مقاومت است، بر متجاوز یورش می‌برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۵
تکراری ها خیالتون راحت..
دوره گول زدن مردم با ورود زنان به ورزشگاه و کنسرت و مشوق جنسیتی تمام شد...سلبریتی هاتون هم دیگه تو جامعه اعتباری ندارند..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
هر شب نظر تکراری میذاری که مثلا پیامی داده باشی که اصلاح طلبان را سلبریتی ها حمایت میکنند . طیف فکری شما را چه کسانی حمایت میکنند . مداح . روحانیون . بسیج محلات . سپاه . ارگانها . البته یک اشکال اساسی وجود دارد که مردم در هر انتخابات میخواهند این تفکر خسته کننده در سیاست و اقتصاد را از دایره قدرت دایمی بیرون کنند اما چه اصولگرایان انتخاب شوند چه نشوند در ادارات و ارگانها و ارکان کشور حضور دارند . بنابراین انتخابات نمیتواند اولا کار ساز باشد دوما چون اصولگرایان همیشه در قدرت هستند نیازی به قدرت اصافه ندارند مگر اینکه بخواهند قانون افراطی تری را در مجلس تصویب کنند که انوقت نیاز به ورود نمایندگان افراطی دارند که خوشبختانه مردم رای نمیدهند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
امروز شنیدم اصولگرایان در حوزه سیاسی و اقتصادی و تولید فکری جدید برای برون رفت مشکلات کشور خصوصا سیاست خارجی به بن بست خوردند . و جدیدا گفتند اصلاح طلبان هر چه اندیشه دارند ارایه کنند .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اتفاقا بگذارید تمام تصمیمات را خودشان بگیرند اینها می خواهند در کارهای ریسک بالا را اصلاح طلبان را به میدان بیاورند در صورت عدم موفقیت موضوع را دایورت کنند
اصلا حذف ۴ صفر چه اهمیتی دارد، همین الان خود مردم در مکالمات روزمره ۷ صفر را حذف کرده اند وقتی می گویند ۱ تومان منظورشان ۱ میلیون تومان است. مهم کنترل تورم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
یک میلیون 6 تا صفر داره نه 7 تا
ریابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ناشناس 23.04
10000000ریال

بشمار ببین چند تار صفر داره

دانشمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
یک میلیون ریال ۷ صفر دارد و دقیقا نویسنده درست گفته.یکم فکر کن.واحد پول ما ریاله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ناشناس 04 23
یک میلیون تومن همون ده میلیون ریال هست که هفت تا صفر داره این دوستمون درست میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
نابغه یک میلیون تومان ده میلیون ریاله که 7 تا صفرداره . الان هم قراره 1000 تومان تبدیل بشه به یک تومان پس بایدگفت 1000 سه تاصفرداره نه چهارتا ؟؟ تا چندسال امثال شما گیج می خورن از این تبدیل .... 1
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
یک میلیون تومان می‌شود ده میلیون ریال که هفت تا صفر دارد ایکیووو
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اومدی ایراد بگیری.... یک میلیون تومان ۷ تا صفر داره یه صفرش مال تبدیل تومان به ریاله
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اصل مردم هستند که از صحنه حذف شدند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ناشناس 23:04 منظور ایشون ده میلیون ریال هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
حالا یکی جواب بدهد که کالایی که قیمتش ۱۵۵۰۰۰ ریال است را چگونه پرداخت کنیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
یک میلیون تومان میشود هفتاد میلیون ریال که هفتا صفر
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
تااصلاحات ساختاری دراقتصاد کشور صورت نگیرد چهارتا صفرکه هیچی حتی اگر شش تا صفرهم صورت گیرد هیچ ارزشی ندارد باید تنش های سیاسی بادنیا ازبین برود والا اکثرصاحب نظران معتقد هستند که بدون اصلاح ساختارها حذف چهار صفرازپول ملی را فاقد ارزش میداند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
آیا مردم در مکالمات روزمره از ریال استفاده میکنند؟ نه

آیا نظر بالا در مورد واحد تومان تومان نیست؟ بله

پس یک میلیون توووومان 6 صفر دارد نه 7 تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
لا اقل از بزرگ نشان دادن اعداد با استفاده از ریال راحت میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
ب قول چاووشی متاسفم برات .آخه مشکل ما صفر پوله؟
نکته جالب هماهنگی صدا و سیما و دولت ترامپ برای ضربه زدن و تهمت و افترا به دستگاه دیپلماسی ایرانه. یکی با تولید گاندو و آن یکی با تحریم ظریف. حقیقتا این همه هماهنگی بین بعضی داخلی ها و دولت ترامپ در تخریب برجام و دستگاه دیپلماسی از ابتدا تا الان جای سوال نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
کنسرت جان ، بچه چهار پنج ساله ای که چند ماهه لب به شیر و ماست نزده و رنگ چهرش زرد شده این دیپلماسی بنفش جون تو حالیش نیست . تورم لهش کرده . حالیته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
بعد همون بچه چهل پنجاه تا کانال تلویزیونی به چه دردش میخوره نونش میشه با ما. برا باباش
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ادبیات ....میدانی ناشناس را بخوانید
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
حنناب 2315 تو که کلا تو باع نیستی و هر چیزی رو به راحتی قاطی میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
جناب ناشناس ۲۳:۱۵
این تورم رو شعارهای مرگ بر تمام دنیای تو آورده والا ما بدون تورم داشتیم با دلار هفت تومنی ( تکرار میکنم هفت تومنی) زندگی میکردیم ، همه دنیا هم ازمون حساب میبردن ، پاسپورت ما رو رو چششون میذاشتن ، آلمانیه اینجا کارگری میکرد ( همکار عموی من بود) نصف درآمدشو میفرستاد آلمان برای خونواده اش ، تحریف تاریخ بسه دیگه خسته شدیم ، مسئولیت بدبختیا رو خودتون گردن بگیرید
عذالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
صدای و سیما و ترامپ هردو قیچی کننده دکتر ظریف.
ثابت شد نوع رفتار سازمان اطلاعتی در گاندو موثر تر از نوع رفتار تیم مذاکراتی و بعیدی نژاد بوده است. قطعا تحریم های اخیر موجب رونق تولید و کاهش بیکاری خواهد شد.

جناب ازغدی هم درست می گویید در حالیکه عمق جامعه خلاء حضور روحانی را در جان خود حس می کند چند صد هزار روحانی در قم چکار می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اصلا نیازی به حوزه های علمیه با وجود اینترنت نمی باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
انشاالله ساخت سریال گاندو ادامه داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
عمق جامعه خلا حضور روحانی رو حس میکنه ؟ من که چیزی نمیبینم
اتفاقا منم می خواستم بگم اگر واقعا این سریال صحت داشته باشه باید ظریف بگذارند کنار در غیر این صورت دهن کارگردان و سرویس کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
خیلی هم جالب است بدآنید که نه می ایند شفاف سازی می کنند و نه توضیحی و سراسر هم به توهین فیلم میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
اگر این سریال واقعیت باشد هر چه زودتر دولت را تعطیل و انتخابات زودتر از موعود انجام دهید و وزیر خارجه را هم محاکمه کنید وگرنه دروغ بوده باشد تهیه کننده گان سریال را محاکمه کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
سلام در پاسخ به ۲۳۲۲مهمتر از برکناری و عزل فهم درست من و شما از دور و برمون هستش که با انتخاب درستمون کشور رو دست ناصالح ندیم.بعد اون هم شورای نگهبانه که نسبت به تایید صلاحیت این قدر مماشات نکنه که نشه وضعیت بعضی مسئولینمون این
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
خود کارگردان گفت ۸۰ درصدش ساختگیه ، اینکه جیسون رضائیان رو گرفتن درسته و بعضی لباس پوشیدن بازیگران واقعی بود ، بدبختی اینه که امام جگعه شهر ما دیالوگی از فیلم رو برداشته میگه این دولت ماست
امروز تندروترین طرفداران دیپلماسی لبخند ، به ناکارامدی این نوع دیپلماسی اعتراف می کنند...
نتیجه تعامل و گفتگوی تمدن ، شد تحریم بیشتر و فشارحداکثری!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
عزیز دل برادر! سفسطه نکن. اومدن ترامپ اوضاع رو بهم ریخت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
پس بفر میاید برویم و با اکثر دنیا بجنگیم !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اکثر دنیا!
تا بعضی افراد آمریکا رو اکثر دنیا بدونن اوضاع کشور ما به سامان نخواهد شد. از ماست که بر ماست. ما تا کی باید چوب این نگاه رو بخوریم. آمریکا دیگه چه بلایی باید سرمون بیاره که نیاورده.
اینبار بخلاف دفعات قبل با ازغدی در مورد حوزه کاملا موافقم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
درسته ، اتفاقا من هم با اين نظر ازغدي موافقم افزايش چشمگير تعداد حوزه ها سر هر كُوچه و حتي روستاها نتيجه اش هماني است كه از تعداد بالاي دانشگاه و دانشجو داريم ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
این همه روحانی تربیت شده ودر کشور در پستها و سمتهای کاملا دولتی، وی آی پی، خصولتی، نیمه خصولتی ، خصوصی و ...مشغول کارند در حالی که ۴۰ ساله که فرهنگ کشور روز به روز بدتر میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
هدف واقعی از تربیت طلبه تبلیغ اسلام باید باشه ، اما دربغ از یکهزارمشان ، همه دنبال جاه و مقام و دنیاطلبی ، اینه که اثرگذاریش رو از دست داده ، به مراجع نگاه کن در تعداد دستبوس داشتن با هم رقابت میکنن
آمریکا هزار تا سریال ب علیه کشورشون میسازند رو ما مگه تاثیر داشته صدا سیما بیچاره یک بار فقط یکبار یه سریال نیمه حرفه ساخت ببیند چه می کنید ... بزرگ شید یکم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
مجید جان چرا متوجه نیستی اگر این سریال واقعیت نداشته باشد در تمام کشورهای دنیا ترجمه شده و برای مردمش پخش میکنند که در کشوری در ایران حاکمیت یک چیز میگوید و دولت چیز دیگر . یعنی ین نطرات دولت و مردم و افراد انقلابی ارگانها فرق وجود دارد .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ان دیگ بزرگه هزار مسگر بکوبند صدا به صدا نمی رسه
ولی اینجا اگر یگ نفر تو دیگ بکوبه صداش همه جا می رسه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ناشناس عزیز واقعا به نظر شما تمام دنیا!!!گاندو را ترجمه میکنند وبه مردمشون نشون میدن؟؟؟ این فیلم گوشه ای از واقعیات هست و امیدوارم تداوم داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
وقتی دولت کارهاش مورد نقده انتقاد نشه که نکنه رسانه های خارجی پخش کنن؟ این چه منطقیه. همین شماها نسبت به هر کی دوست دارین انتقاد می کنین و این رو آزادی بیان می دونید اما وقتی مصالحتون در انتقاد از کسی نیست و به مزاجتون خوش نمیاد دم از سکوت و آبروداری و اتحاد می زنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
عزیز جان همه میدونن که دولت از خودشون نیست به هر کاری دست میزنن ، کی میخاد بهشون چیزی بگه ، از رد صلاحیتشون میترسن؟
ساده سازی محاسبات؟! مگه اکابره؟! ۸ سال درس خوندیم فوق لیسانس گرفتیم که تو یه جمع و منهی الکی بمونیم؟! بهانه بیخودی برای تورم افسار گسیخته خودتون نیارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
مگه خبر نداری مدیران ما مدیران اکابری هستند
تابناک چند وقتی هست از دوست بامزه و طنز نویس ما نعمت خان خبری نیست؟.نکنه امارشو به بچه های بالا داده باشی؟
(:
نیازی به توضیحات این خواهرش نیست و همه چیز اشکار است و نیازی به این کارها نداریم که بخواهید رفع تقصیر کنید
بنظرم امریکا احساساتی نیست و بر اساس منافع ملی و عقلانیت اداره میشه،واقعا اگر هرکشوری امکانات و قدرت امریکارو داشت چکار میکرد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
ایران هخامنشی یا ساسانی هیچوقت با جنایت به اهدافش نمی رسید.
آمریکا با نسل کشی سرخپوستان شکل گرفت.
تاریخ آمریکا با خونریزی همراه بوده.
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
سرخ پوستان بومی آمریکا هم نهایتا مانند کشورهای افریقایی می بایست الان در فقر و فلاکت زندگی بکنند در صورتیکه الان از همین سرخها در رفاه هستند و می توانند مقامات بالا را بدست بیاورند
اگر قرار است 4 صفر از پول رسمی ایران کم شود چه علتی دارد که حالا اعلام شود؟ چرا دولت
بعد از 40 سال نمی داند که بالا رفتن آسانسوری قیمت کالا و خدمات قبل از اینکه دلیل اقتصادی داشته باشد تابع اینگونه تصمیمات بی مطالعه و غیر اصولی است؟
حضرت گرگانی ما بارها گفتیم مشکل از دولت و مجلس است که قانونهای مبارزه با فساد ، رانت خوار های زمین ، رانت های پولی و حجاب را سیاسی و گروکشی می کنند تا به منافع اشخاص خودشان برسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
دقیقا
جیسون رضائیان اشتباه کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
بهترین ایده است دو نفر دور از هم همدیگر را متهم می کنند و افکار عمومی دنیا تمی توانند قضاوت بکنند خوب رو در رو هم مناظره بکنند و قضاوت هم افکار عمومی باشد.
ظاهرا در حذف چهار صفر چیزی که مهم است ساده سازی اعداد است که همه محاسبات را هم کامپیوترها انجام میدهند
حالا این تغییر در کنار شرایط روانی بازار و تورم چه مشکلاتی برای مردم ایجاد میکند نامشخص است
حضور زنان تماشاگر در محافل ورزشی با هر شرایطی نمیتواند اکثریت ناراضی را به پای صندوق های انتخابات بکشاند
این حربه ی خواسته یا ناخواسته دردی از مشکلات اصلاحطلبان و اصولگرایان را برطرف نمیکند
اقای حسن ازغدی داری اشتباه میزنی داداش سیصد ساله تمام مسایل ملتها رو دانشگاه داره حل میکنه به دانشگاه انتقاد کن اگر بیکاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اینجا که حوزه داره حل میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
دانش دانشگاهها رو حوزه علمیه وتو میکنه
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
دانشگاه مورد نظر شما خروجی هاش بنی
صدر و قطب زاده و رجوی هستند،دانشجویی که به درجات بالای علمی برسه اما معرفت نداشته باشه چه بسا که مخل اقتصادوامنیت کشور بشه،،،،
س
| Australia |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
مسائل مربوط به حوضه علوم انسانی خوشگل جان
یعنی به خاطر انتشار کلیپ بی حجابی سرکار خانم ستاره اسکندری ( هنرمند دوران ) ایشان و خانواده خودشان ناراحت شدند .
بنده به شخصه عذر میخوام . بالاخره این خانم جزو هنرمندا بوده و معاف از رعایت حجاب میباشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
دفاعیات ایشان هم مثل دفاعیات برادرش بود .
یعنی تا پیش از اینکه سریال گاندو ساخته بشه آمریکایی ها از پرونده جیسون رضاییان و عملکرد ظریف و ... خبر نداشتند. گاندو کاری کرد که ظریف رو تحریم کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
گاندو این پیام رو منتقل کرد که موقعیت ظریف در ایران متزلزل و زیر فشار تند روهاست و منتظر یک بهانه کوچک هست.و اون بهانه تحریم ظریف هست.که وقتی نتونه پول غذاشو بخاطر تحریم در یک کشور خارجی یا سازمان ملل پرداخت کنه طبیعتا نظام مجبور میشه اونو که دیپلمات قوی و موثر هست کنار بگذاره.خیلی ساده هست قضیه دوست عزیز و بیشتر از اینکه بخوام قبول کنم نفهمیدی احساس میکنم خودتو به اون راه زدی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اشتباه مثبت دادم و جالبه ١٠-١٢ تا يك جا مثبت داد
ضمنا كاملا مخالف نظراتتان هستم اتفاقا پخش اين سريال چالش هاي امنيتي كشور را أعيان كرد كه براي خيلي ها باعث نگراني شده . متاسفم و اميدوارم اين سريال واقعا اكثرش تخيلي باشه
آشكار كردن تقابل نيروهاي امنيتي كشور حتي بر فرض واقعيت داشتن آن ، واقعا عجيبه . اتفاقا نفوذ رو بايد در اينجا رصد كرد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اگر سریال گاندو را از اول تا اخر نگاه کردی از عالم سیاست برو بیرون من در یک پروژ کار می کردم کسانی بکوب سریال را نگاه می کردندکه تنظیمات ساده موبایلشون را می دادند من انجام بدم اخرین کتابی که خوانده بودند یادشان نمی امد با سوادترینشان دیپلم ردی بود
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ناشناس 2227 اول کلمه تند رو را تعریف کن .. بعد قوی و موثر را تعریف کن...بعد بیا نظر بده ..ملاک باید عملکرد افراد باشه نه گرایشات حزبی شما ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
جناب ۱۲:۱۸ فکر کنم ایران زندگی نمیکنی که معنی تندرو را اشتباه به شما رسانده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
۱۱:۳۷ محمد آقا ...آخرین کتابی که خوندی رو به ما هم معرفی کن ...فکر کن من همونم که تنظیمات ساده گوشیم را دادم به شمای دانشمند خواهشن آخرین کتابی روکه خوندی معرفی کن البته هر وقت گوشی خودت و دیگران رو زمین گذاشتی و بیکار شدی
تلگرام به جرات تاثیر گذارترین شبکه اجتماعی حداقل در زندگی من بود. به لطف تلگرام با خیلی از فامیل هامون که مدت های طولانی از هم بی خبر بودیم کانال خانوادگی زدیم و عکس رد و بدل کردیم، با گروه های دانشگاهی ارتباط گرفتم و از خیلی از تحولات و همایش ها و دستاوردهای جدید آشنا شدم. آموزش های خیلی خوبی را دیدم که خیلی هاشون رایگان بود و خیلی چیزهای خوب دیگه ولی چرا چنین شبکه اجتماعی خوبی باید فیلتر بشه؟ وقتی صحبت از اشتغال زایی و درآمد و استارت آپ و هزارتا چیز دیگه میشه چرا باید در این شرایط بد اقتصادی نون هزاران جوانی را آجر کرد که از طریق چنین شیکه هایی هزینه خانواده هاشون را تامین می کنه؟ واقعا کی ما رو تحریم کرده؟؟؟؟
گندو اینقدر گنده شده که حمله به ان شهامت میخواهد.گاندو را به فینگلیش نوشته سپس بخوانید متوجه میشوید منظور اقایان از دولت و تیم دیپلماسی چیست؟نتانیاهو و ترامپ بدون همکاری عده ای مشهور به دلواپس تند رو در داخل به اینجایی که الان رسیدند (در ایجاد اجماع علیه ایران و ارائه تصویر دروغین ایران جنگ طلب و سلطه جو،)هرگز نمیرسیدند.انها با کمک این جمع داخلی تصویر دفاع ایران از حاکمیت ملی خود را که از چند کیلومتر انطرف مرزها شروع میشود(دفاع!!!! امریکا از بیش از ۱۲۰۰۰کیلومتر از مرز خودش اغاز میشود) را به هجوم و سلطه طلبی و جنگ طلبی ترجمه کرده اند و به خورد افکار عمومی میدهند و دارند اماده سازی میکنند برای حمله.اگر به زدن پهباد واکنش فوری نشان ندادند چون برنامه طولانی مدت دارند و باید دنیا را در این نبرد برای تامین هزینه و سرباز اماده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
فکر کنم همون گندو درست باشه برای چنین سریال مسخره ای همین اسم برازنده تره......گاندو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
اگر به زدن پهباد واکنش نشان ندادند چون توان واکنش نداشتند وگرنه ثانیه ای تاخیر نمی کردن. ناتوانی اون ها چیزیه که مقامات خودشون و اروپا بارها بر اون تاکید داشتن. اونا خودشون می گن ما نمی تونیم با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنیم از داخل یک عده مرعوب آمریکا نمی خوان قبول کنن.
لابد ان ١٠ درصد هم به خواهران بسيجي فروخته خواهد شد !!! ما هم كه طبق معمول گوش هايمان مخملي است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
به خواهران بسیجی فروخته نمیشود داده میشود.
این بخش اخرخیلی صحیحه: «اگرحذف صفربدون اقدامات پیشینی و اصلاح روندهای سیاست گذاری باشد صفرها به سرعت برمیگردند».درواقع حذف صفرمیبایست آخرین مرحله از مراحل یک طرح بزرگ اصلاح واحیا اقتصادی میبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
تنها استفاده آن مشغولیات جامعه هست که مدت ها سر
گرم بشن واز کم کاری های دولت دور باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اگه منتظر آخرین مرحله باشیم پس دیگه باید قیدش رو بزنیم
فعلا که دنیا سر خودمون خراب شده ، چیزی جز فقر و تورم و بیکاری و بدبختی نصیب ما نشده
همه چیز را نمیشود زود باور کرد تحربم بعضی اشخاص یا بازداشت بعضی اشخاص ممکن است عوامفریبی باشد در دنیای سیاست باید در همه چیز به دیده تردید و شک بنگریم
به به به جناب قالیباف پیداشون شد. مگه خبری هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
نه خبر نیست شما تا1400 فعلا خوش باش و از رونقی که دولت مطبوعت اللخصوص اقای جهانگیری ایجاد کرده لذت ببر. بعد یک لیوان آب بنوش و شروع کن تخریب کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
قالیباف که همیشه بوده از آقای نجفی چه خبر؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
قالیباف می خواد اخرین تیرشو. در 1400 بندازه
اما قبل از اون پوکه های بر جا مونده از شهرداری رو که امروز با بازداشت قایم مقام و بدهی هاش عیان شده بابد از صحنه جمع اوری کنه.
وقتیکه سه رئیس جمهور طلبه باشند و نتوانند در طول بیش از ۲۰ سالی که امور اجرائی دست آنها بوده کشور را توسعه دهند و یا در همان برنامه های اجرا شده نتوانند فکری به حال عدالت کنند باید هم به حوزه نقد کرد که اشکال دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
چرا باید رییس جمهور و سران قوای کشور باید حتما روحانیون باشند ؟ یعنی ازغدی بخاطر این میگوید که در اینده همه ارکان کشور را باید روحانیون اداره کنند و باید جوابگوی مردم باشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
دوست عزیز ؛ 4 طلبه نه 3 تا !!!!
دیگه متاسفانه نمیتونه ماموریت دلاری بی نتیجه بره
ازغدی . چرا باید ۷۰۰ تا مرجع تقلید داشته باشیم . مرجع تقلید باید مسایل و مشکلات مردم را حل کند . ازغدی جان روحانیون باید چه مشکلی را باید حل کنند . کار انها فقط تبلیغ هست . اما دلیل اینهمه فشار سیاسی به مراجع و روحانیون دلیل سیاسی دارد و ان این هست که طیف ازغدی میگویند وقتی ۸۰۰۰ میلیارد تومان در بخش مراجع و روحانیون حوزه خرج میشود من و گروه اصولگرایان از فردا هر سیاستی در داخل و خارج از کشور میخواهیم اجرا کنیم باید پشتیبانی کنید . یعنی اگر بعد از مدتی دیدیم که از نظر سیاسی حرف متفاوت با حاکمیت میزنید یا مخالفت با عملکرد دولت بصورت هماهنگ نداشته باشید بودجه ممکن هست قطع شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
حل مشکلات مردم برعهده دولتهاست یعنی فلسفه وجودی دولت همان است کار حوزه علمیه ارائه برنامه راهبردی وکلان به دولتها در سطوح مختلف است شاید بگوئید دولتها عمل نمیکنند
سوال این است چند برنامه تابحال ارائه داده اید !؟ودر آخر یک وزارتخانه منظورنیست بلکه منظورماهیت دولت است
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
خوب اگه کارشان فقط تبلیغ هست پس تداخل در سیاست و بانکداری و .... چیست؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
کدامشان مثلا تخصص مخابرات - پزشکی- اقتصاد- و ... دارند که بتونند راهبرد کلان بدهند؟
اگر مجلس در راس امور هست نمایندگان میتوانند در همه امور کشور نظر دهند . ....... سوال چرا نمایندگان در باره مداکره با امریکا تهدید شدند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
عملا در ته امور هستند
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
درکوتاه ترین زمان ممکن به برجام بی فرجام رای دادن،بدون اینکه از متن آن با خبر باشند!!خب معلومه فشار از کجا بوده،تابلوئه
اقای بعیدی نژاد گاندو سازان و کیهان و مشرق و جوان و تسنیم و متولیانشان حالا محکوم می کنند تحریم ظریف را واقعا در کره مریخ زندگی می کنیم.
من تز بیگانگان هرگز ننالم
هر انچه کرد با من اشنا کرد
قالیباف ...پهباد امریکایی را زدیم آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند . ..... قالیباف جان . آقا زاده محترم . این گرانی تقصیر کی باشد خوب هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
طبق معمول آمریکا ؛ مدیونی اگر فکر کنی گرانی حاصل بی کفایتی و بی لیاقتی مسئولین کشور هست !!!!!!!
سردار جوانی . اگر امریکاییها به ایران حمله کنند منطقه بر سرش فرود خواهد امد
اقای ازغدی روی هوا برای خودت می بافی ؟
700 رساله چاپ شده یا قراره چاپ بشه !
شما چرا باور کردی؟
مگر درس های تفسیر قرآن و نهج البلاغه و اعتقادات و اخلاق را کسی غیر از روحانی ها تدریس می کند؟
از کره ماه صحبت می کنی؟
انوقت می گویی: مجتهد در رسانه ؟!
چی می بافی برای خودت 1
انسان اول باید فکر کند بعد حرف بزند . ان هم با دلیل و مدرک و آمار .
شما از حوزه بی خبری .
بله شما را سالها قبل در مشهد در حوزه گاهی می دیدم اما ظاهرا سرتان شلوغ بوده کمتر به روحانی ها و درس های حوزه سر زده اید.
حرف های شما باعث تعجب طلاب و علما است .
اگر جای باشد یا مقاله ای چاپ شود جواب حرفهای خیالی شما را خواهیم داد .
بار اولتان نیست اینطور بی حساب و کتاب می بافید . یکه به قاضی می روید و راضی هم بر می گردید .
روایت داریم عم: اگر کسی سخنانش را جزء اعمالش بداند کم سخن می گوید .
مشکل شما این است که زیاد سخن می گویید.
کم گو و گزیده گوی چون دُر.
تا ز اندک تو جهان شود پُر .
نصیحت ناصح مشفق را بشنوید و کمی با حساب و کتاب تر سخن بگویید.
پاسخ ها
دردمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
جناب منتقد مساله، جایگاه تکنولوژی در قرآن ونهج البلاغه!؟ لطفا حکیمانه جواب دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
منتقد جان
از انشایت پیداست مثل من چیزی بارت نیست داداچ
من و شما در حد و اندازه ای نیستیم که برای ازغدی ایراد بگیریم
آدم خوبه که همیشه اندازه های خودش را بدونه
اندازه دهنش
اندازه زیونش
اندازه جیبش
اندازه غقلس
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
الان با دسترسی به اینتر نت تمام سوالهای شرعی قابل دسترسی است
و متاسفانه ما کیفیت و اخلاق و منش روحانیت را فدای کمیت و جناح زدگی آنها کردیم
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
جناب منتقد نگاهی به تعداد منفی و مخالفان رابیندازید،شاید باحساب وکتاب گفتن را شما پیشه کنید باشد،بی گمان شما از کم شدن همکاران خودتان نگرانید،اما ایمان داشته باشید،پروردگار،روزی رسان است،پس اینهمه واهمه ونگرانی چرا؟!شما تلاش کنید برای جوانان سودمند باشید و به روز باشید وگرنه تعداد زیاد وتکرار مسائی
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
جناب منتقد،نگاهی به تعداد منفی ومخالفان دیدگاهتان بیندازید،شاید بیشتر فکرکنید وکمتر سخن برانید،با تهاجم به دیگران هیچ چیز عوض نمیشود
انسان یا کاری انجام نمی ده یا درست انجام میده. اگه قرار زنان به ورزشگاه بیایند چرا درصد می گزارند. حالا قرار بیایند دارد همراه خانواده هر چقدر لازمه بیایند به ورزشگاه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
اگر ورزشگاهها مثل سینما و جاهای دیگه تبعیض جنسیتی براش قائل نشده بودند الان کار به درصد نمیکشید جوونی که با خواهر یا بچه اش میره ورزشگاه که فحش نمیده
ممکن است منطقه سر امریکا خراب شود ولی با سلاح های غیر متعارف خاک ایران را به توبره می کشد فرزندان ما حق حیات و زندگی بهتر دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
قطعا شما با بچه های گرام مثل خیلی از دولتی هه به خارج فرار میکنید در ضمن این همه سال بچه های کی بودن مقابل داعش موندن نکنه بچه شما بودن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
نخیر جانم! فرزندان مسئولین که گرین کارت دارن... فرزندان ما هم که آماده خون دادن در جنگ هستن پس مشکلی نیس!!! دیدی که همه چی روبراهه
حذف چهار صفر از پول ملی آنهم بدون برنامه ریزی نشانه نبود مدیریت در دولت روحانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
حذف صفر در دوره احمدی نژاد کلید خورده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
ناشناس 36 23
کلید را کسی نخورده!!! دست دولت تدبیرتان هست
آقای بعیدی سریال گاندو عین واقعیت ومستند است با این حرف ها نمی توانید واقعیت ها را تغییر دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
بچه جان خیلی حالت خرابه
جناب مصباح پاسخ رحیم پور ازغدی را قبلا داده اند:سر سفره ای نشسته ایم که 1400 سال برای آن زحمت کشیده شده.خوب سر سفره که جای حل کردن مسائل و مشکلات ویا کار کردن نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
از زمان انقلاب به بعد هم تعداد روحانیون و طلبه ها زیاد
شده و هم ابزارهای ارتباطی و شیوه های ممکن برای استفاده علما و طلاب افزون تر شده است.
ولی کارکردی که جامعه از علما و طلاب انتظار دارد به هیچ عنوان با وضعیت فرهنگی و سیاسی و اجتماعی موجود مطابقت ندارد.
انصافا در مدت بعد از انقلاب علما فکر می کنند که کارشون را کرده اند و تمام.

البته این انتظارات از همه قشرها وجود دارد
از قشر پزشکان انتظار سلامتی جامعه می رود و از قشر مهندسین انتظار پیشرفت فناوری و از مدیران انتظار سامان یافتن امور
ولی تو همه لنگ می زنیم
معلومه که هیچ قشری کارش رو درست انجام نمیده
کسی هم نیست که بیاد یه ارزیابی داشته باشه و
داشته باشه اراده ای برای اصلاح امور
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
کاربر محترم ۲۲،۴۳ ازغدی اشتباه میکنه . روحانیون و طلاب اگر وارد فضای سیاسی شدند در یک زمانی نیاز بود . در زمانی دیگر روحانیون نقشی در رفاه و اسایش و کمبودها و گرانی ها ندارند . چطور شما مدعی هستید که روحانیون وقتی مسولیتی ندارند و اختیاری را ندارند باید در جامعه جواب مردم را هم در باب مسایل سیاسی و اقتصادی بدهند . مسولیت و اختیار با هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
مسئولیت علما از علمشون میاد نه از حکم دولتی و این جور جیزها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
سر سفره فقط جای بخور بخوره !!!!!!!
امریکا با پای خودش اومده . یا الله ای گوی این میدان . جنگ اقتصادی را باخاتیم . اگه راست میگین یک شلیک کنید به سمت ناو هواپیمابر تا ما باور کنیم که قوی هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
خودشون خوب میدانند که چه بلائی بر سر کشور خواهند آورد
لحن و نوع بیانیه پمپو در مورد تحریم ظریف از نوع ادبیات مجاهدین خلق است و احتمالا با نفوذی که آنها در وزارت خارجه و کاخ سفید آمریکا دارند اینگونه تلقین کرده اند که اگر آمریکا با ایران وارد یک برخورد نظامی محدود شود ما چاره ای جز مذاکره نداریم. خودتان را برای یک رویارویی تمام عیار یا قبل از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و یا بعد از آن آماده کنید و از این فرصت برای پی ریزی و آمادگی همه جانبه به منظور یک استراتژی تهاجمی و فرا منطقه ای استفاده کنید. خدا با مردم ایران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
ایران باید کار این منافقان را در عراق یکسره می کردکه نکرد متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
آمریکا حمله نمی کنه.
چون اسرائیل در بد خطریه.
حزب الله و حشد الشعبی هزاران موشک نقطه زن دارن.
از لبنان،سوریه و عراق اسرائیل رو شخم میزنن.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
برو عمو دنبال کارت.دو ساله از نروژ پیام میدی با اون متنهای چند صفحه ایت.حواسم بهت هست.پاشو بیا ایران برای رویارویی تمام عیار اماده شو اگر مردی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
راستی تا یادم نرفته ادبیات تو هم به پیروز مجتهد زاده میخوره
چقدر جالبه پلیس هرجا مشکلی پیدا میکنه و باید جواب بده میگه طرف دیوانه بود
واقعا جای تعجبه که یه نماینده و رییس کمیسیون اینقدر سطحی هست که حذف چهار صفر را برای تسهیل حسابداری میداند
کاش این ادم کمی درک اقتصادی داشت؟؟؟
روند حذف ۴ صفر از پول ملی کلید خورد
اگر وضع مالی دولت خوب است به وضع مردم برسند و اگر وضع مالی دولت خوب نیست هزینه گزافی باید بابت حذف صفرها از جیب مردم باید بپردازند اخر این چه کاری است
مردم ده تا صفر را برداشته اند نه هفتا صفر . به یک ملیارد میگن یه تومن .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
شما وصعت خیلی خوب۶ یا توهم زدی
یورنیوز:
راز موفقیت سیاست حذف صفرها
برخی صاحبنظران اقتصادی بر این باورند که پیش‌زمینه‌های اجرای موفق طرح حذف صفرهای ریال فعلا در ایران فراهم نیست. 
اشاره آنها بیشتر به دلایل کامیابی‌ها و ناکامی‌های بیش از ۵۰ کشوری است که پس از تحمل تورم‌های بیش از ۱۰۰ درصد این طرح را طی نزدیک به ۷۰ سال گذشته اجرا کرده‌اند. به باور آنها مرور تجربه‌های موفق آلمان، هلند و ترکیه و ناکامی‌های برزیل، زیمباوه و ونزوئلا یک نتیجه بدیهی دارد: این که حذف صفرها باید یکی از اجزاء بسته‌ای از اصلاحات اقتصادی باشد که با هدف مهار رشد نقدینگی، افزایش رشد اقتصادی، کاهش بدهی‌ها و کسری بودجه دولت، تنش‌زدایی سیاسی، جذب سرمایه گذاری خارجی، توقف تزریق دلارهای نفتی در بودجه جاری کشور و نجات بانک‌ها از ورشکستگی تهیه و تدوین شده باشد.
اما همزمان با رشد منفی ۴ درصدی اقتصاد ایران، افزایش ۲۳ درصدی حجم نقدینگی، اوج‌گیری تنش‌ها در خاورمیانه، بحران بدهی بانک‌ها، کسری بودجه فزاینده دولت و شفافیت اقتصادی پایین، شانس تاثیرگذاری سیاست حذف صفرهای ریال بسیار پایین خواهد بود. چرا که با ادامه رشد نرخ تورم، عدم استقلال بانک مرکزی، تعمیق فضای رانتی در اقتصاد ایران و بی‌اعتمادی مردم به آینده اقتصاد ایران دولت ناگزیر خواهد بود تا بار دیگر سالانه نسبت به انتشار اسکناس‌های درشت‌تر تومان اقدام کند.
تجربه‌ای که بارها در برزیل تکرار شده چرا که دولت بیش از آن که به دنبال انجام اصلاحات ساختاری در اقتصاد این کشور باشد به دنبال پاک کردن کوتاه‌مدت صورت مساله تورم فزاینده بوده است. والا در اقتصاد پویای ژاپن صفرهای اسکناس‌های یِن چندان کم نیست ولی حصول ساختار مناسب، احساس نیازی به تغییر عاملی اسمی که تاثیری در میزان واقعی شاخص‌های اصلی اقتصاد از جمله رشد اقتصادی و بیکاری ندارد، ایجاد نمی‌کند.
آقای قالی باف حذف 4 تا صفر از پول ملی که امروزخیلی بی ارزش شده یا تقصیر امریکا است یا تقصیر افراد بی کفایت
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
مسئولان همه از این نااگاهی که باعث مشکلات امروز خود را مبرا می دانند هر کدامشان هم فکر می کنند در راس باشند همه مشکلات را حل خواهند کرد.
ظریفی که حریف گاندو نشد میخواست حریف آمریکا بشه؟
تابی خان هنوز هم که تبلیغ خرید خانه در استانبول تو سایتتون است برش نداشتی؟
میخواهند سعی کنند ما احساس زیمبابوه و ونزوئلا نداشته باشیم صفر پول را حذف می کنند وقتی حقوق تا ده برج به زحمت میرسد یعنی ابرتورم هر کاری کنید ایران بعد از ونزوئلا بدترین اقتصاد دنیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
آخه مشکل اینه صفرها از حقوق ها هم برداشته میشه
اسکندری؛ قضاوت نکردیم بلکه آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است
۷۰۰ مرجع تقلید بر ای ۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰جمعیت دنیا خیلی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
توهین نکن لامذهب
توی اروپا ماده را درست میکنند توی امریکا به مریخ میروند ما هنور داریم تصمیم در مورد رفتن خانم ها به ورزشگاه میگیریم
دوستان لطفا یکی به دولت یادآوری نماید که بجای حذف چهار صفر از 10000 ریال، اون عدد 1 را حذف کنن خیلی سنگین تره!
دلواپس ها سریال سفارشی می سازند و دولت رسمی ومنتخب مردم رو با خاک یکسان می کنند و دشمن خارجی هم اوضاع رو مناسب می بینه از این موقعیت استفاده کنه و
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
یه جوری سانسور می کنی که خود کسی هم که نوشته سردرنمیاره
البته در جنگ احتمالی میان ایران و آمریکا، ما قطعا توانایی وارد آوردن ضربه های سخت به آمریکا را داریم، اما آنچه مسلم است، این است که ضربه های سختی را نیز متقبل خواهیم شد. با این تفاوت که در این جنگ احتمالی کوچکترین آسیبی به خاک آمریکا نخواهد رسید و فشار بر ملت آمریکا، نهایتا در حد از دست دادن برخی عزیزانشان خواهد بود. اما فشار بر ملت ایران در این جنگ احتمالی، علاوه بر از دست دادن عزیزان، میتواند فروپاشی کامل اقتصادی، هرج و مرج و آسیبهای شدید به زیرساختهای کشور باشد و حتی چنانچه در جنگ پیروز هم شویم، دیگر بعید است اقتصاد ما کمر راست کند.
کلا منطق خوبیه:
نمیزارن کار کنیم
داخلی ها باعث شدند آمریکا از برجام بره
یه فیلم باعث تحریم شد....
واقعا خنده دار شده.
یکی از فواید کاهش چهار صفر اینست که کسی به اختلاس و فساد اقتصادی میلیاردی متهم نشود !!!!!اکاهش صفر ها وقتی مفید است که تورم یک رقمی شده و دیگر اسکناس بی پشتوانه جهت جبران کسر بودجه چاپ و وارد گردش مالی نشود.
یکی از فواید کاهش چهار صفر اینست که کسی به اختلاس و فساد اقتصادی میلیاردی متهم نشود !!!!!اکاهش صفر ها وقتی مفید است که تورم یک رقمی شده و دیگر اسکناس بی پشتوانه جهت جبران کسر بودجه چاپ و وارد گردش مالی نشود.
با سلام/ امروز 1 تومن ديگه ميليون تومن با 6 تا صفر نيست صحبت از ميليارد است داداش، ديگه ميليون تومن هم داره خاطره ميشه. ميليارد تومن يا ميلياردر الان عادي شده يكم حساب كنيد متوجه ميشيد. البته اين رو هم بگم كسي سود نكرده ها، ارزش پول ما كم شده. تنها خوبي كه حذف 4 صفر داره اينه كه تو چك ديگه معادل است با، را قيد نميكنيم!!!! ايول. شوخي.
جناب رحیم پور اگر حرف حسابی دارند بهتر است در راستای اصلاج هم صنفی های خودشان در دانشگاه بزنند
حذف چهار صفر یعنی رشد تورم ده هزار برابری نسبت به الان!!!!!!!!!!
خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!!!!!!!!!
1-جناب احمدی مجلس مورد نظر سرکار انتخابی است این مجلس در عمل منتصب است پس باید اطاعت کند اگر اینرا نمیخواهند شرکت نکنند۲-حال که زنان نصف مردان هستند اینرا رعایت کنید۳- جناب قالی باف اگر موآدبانه سخن بگویید نتیجه بافت بهتر میشود
چهاردرصدی ها دارن 4 تا صفررو حذف می کنن تا 96 درصدی ها متوجه نشن ....
حذف صفرهای پول رایج هیچ تاثیری در بهبود اقتصادی ندارد چون منشا مشکلات اقتصادی قبلی و فعلی هرگز رفع نشده است و با توجه به ناکارآمدی مسیولین اقتصادی و سیستم اقتصادی خذف صفرها فقط فلاکت بیشتر مردم را در بر دارد و قطعا فاصله فقیر و غنی از فاصله نجومی فعلی هم فراتر خواهد رفت
یعنی زنان ۱۰ در صد حق دارن
آقای قالیباف فکر نمی کنید بهتر است در مورد اقامت پسرتان در استرالیا شفاف سازی کنید؟ یا در مورد پرونده هایی که از فساد شهرداری تهران به قوه قضاییه ارسال شده است و مربوط به زمان مدیریت شما می باشد؟یا در مورد ورشکست کردن شهرداری تهران و بدهکار کردن دهها هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران در پایان مدیریت شما؟
مدیران بلد نیسن یه معادله ریاضیو حل کنه هی ضرایب متغیرها مثلاً به نسبت کاهش میده
گاندويک سریال هالیوودی وضدامنيت ملی است که متاسفانه علیرغم هزینه های سنگین ساخت آن تبعات منفی برای کشور دارد.نشان دادن اسرارقدرت امنیتی کشور به این وضوح غلطی بزرگ است.حال اتهام زدن به نفر اول دیپلماسی کشور که ديگرجاي خودداردوکارعوامل نفوذی سرویس های امنیتی خارجی است ومسيولين صداوسیما هم در خواب غفلت
حذف صفرها بیستر از همه به نفع مفسدان اقتصادی و اقازاده هاست دیگر نمیگویند فلانی ده هزار میلیارد خورد یابرد و به جای ان میگویند فقط بک مبلیارد . .
اگر آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند، منطقه بر سر آنها فرود خواهد آمد
می گویند: امریکا زمینگیرمی شود ودیگرنمی توانددست به هیچ کاری بزند. تفکرخوبی است همین کارا انجام دهیم تااز شر امریکا راحت شویم.فقط یک مشکل می ماند اگرامریکا را نابود کردیم مقصر مشکلاتمان کی خواهدبود؟
استادیوم رفتن زنان دغدغه شون بود یا مسائل مربوط به ازدواج؟
اولی دعدغه عمومی نبود اما چون مفت بود تصویبش کردن.
آقای بدیعی نژاد آرزو میکنم در گاندو 2 از ای اف تی اف و حامیان تندرو آن صحبت بشه،به امید ساخت سری جدیدگاندو وقسمت دوم و سوم و.... چهلم
۲۰۰/۰۰۰طلبه وروحانی شیعه بزای ۸/۰۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰۰ جمعیت تشنه اسلام ناب خیلی؟؟؟؟
چطور حالا که مشکلات مردم داره سنگین میشه به روحانیت ارتباط نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار