بازدید 9778
جریمه نقدی، برای جنجال آرژانتین کافی نبود!

رسمی: لیونل مسی سه ماه محروم شد

این محرومیت باعث می‌شود مسی در بازی‌های دوستانه آینده آرژانتین مقابل تیم‌های شیلی، مکزیک و آلمان در ماه‌های سپتامبر و اکتبر حضور نداشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 03 August 2019

لیونل مسی در کنار جریمه نقدی، سه ماه از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصاحبه جنجالی ستاره آرژانتینی باعث می‌شود او سه ماه نتواند برای تیم ملی کشورش بازی کند. هر چند او حالا حالاها نیازی به همراهی آلبی سلسته ندارد و این حکم بیشتر تشریفاتی به نظر می رسد.

لیونل مسی پس از شکست آرژانتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا مقابل برزیل در اظهار نظری جنجالی گفته بود که «قهرمانی برزیل از پیش تعیین شده است.»

رسمی: لیونل مسی سه ماه محروم شد

به گزارش بی بی سی اسپورت و فوتبال اسپانیا، لیونل مسی به دلیل اظهاراتش، ۵۰ هزار دلار جریمه شد و سه ماه از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم خواهد بود. ستاره بارسلونا ۷ روز زمان دارد تا اعتراض خود را نسبت به این رای ارائه دهد. این محرومیت باعث می‌شود مسی در بازی‌های دوستانه آینده آرژانتین مقابل تیم‌های شیلی، مکزیک و آلمان در ماه‌های سپتامبر و اکتبر حضور نداشته باشد که بنفع بارسلونا است. بازی‌های مقدماتی آرژانتین برای جام جهانی ۲۰۲۲ در ماه مارس ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و مسی به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی با شیلی، یک بازی محروم خواهد یود.

لیونل مسی که پس از شکست مقابل برزیل به شدت از عملکرد داور بازی شکایت داشت، در دیدار مقابل شیلی در دقیقه ۳۷ پس از برخورد با گری مدل، همراه با او از زمین اخراج شد و پس از بازی گفت: « ما مجبور نیستیم بخشی از این فساد باشیم. در طول این تورنمنت آن‌ها به ما بی احترامی کردند. متاسفانه فساد و داوران اجازه نمی‌دهند مردم از فوتبال لذت ببرند. آن‌ها فوتبال را خراب می‌کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل