بازدید 3812
سجادمرادی:

فدراسیون دوومیدانی تعطیل شده است

استعفا از چه چیزی؟ بعد از قهرمانی آسیا هیچ قراردادی با فدراسیون نداشتیم، هیچ اردویی نبوده، هیچ هزینه‌ای برای شاگردانم و خودم پرداخت نشده و هیچ حقوقی نگرفته‌ایم.کسی سراغ ورزشکاران و مربیان را نمی‌گیرد.پس وزیر و رئیس کمیته المپیک کجایند؟
کد خبر: ۹۱۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 14 July 2019

مربی دوی استقامتی ایران می‌گوید که گویا فدراسیون دوومیدانی تعطیل شده است و کسی سراغ ورزشکاران و مربیان را نمی‌گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سجاد مرادی مربی دوی استقامتی ایران در مورد اینکه گفته می‌شود او نیز از سمتش کناره گیری کرده ، اظهار کرد: ما قرارداد نداریم، تکلیف مان مشخص نیست که بخواهیم استعفا داده باشیم یا نه. استعفا از چه چیزی؟ اول باید وضعیت مشخص باشد تا بتوانیم استعفا بدهیم. بعد از قهرمانی آسیا هیچ قراردادی با فدراسیون نداشتیم، هیچ اردویی نبوده، هیچ هزینه‌ای برای شاگردانم و خودم پرداخت نشده و هیچ حقوقی نگرفته‌ایم.

وی با اشاره به اوضاع آشفته در فدراسیون دوومیدانی به ایسنا ادامه داد: در دوومیدانی هدفی نیست. من فکر می‌کنم فدراسیون دوومیدانی تعطیل شده است. کسی سراغ ورزشکاران و مربیان را نمی‌گیرد. نمی‌دانم مسئولان در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش چه می‌کنند، این ورزش را جمع کنند. نه حقوقی، نه اردویی، نه باشگاهی، نه وضعی. مسئولان فدراسیون دوومیدانی استعفا دهند یا این مسائل را جمع کنند. تکلیف هیچ چیز مشخص نیست. پس وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک به چه چیزی رسیدگی می‌کنند؟ من پیشنهاد می‌کنم ورزش دوومیدانی را جمع کنند. این وضع فایده ندارد. بگویند ما دوومیدانی نداریم، درش را ببندند تا افراد به تباهی نروند.

Related image

وی در مورد حضور برادرش امیر مرادی در مسابقات جهانی که پیشتر گفته شده بود در پی کسب سهمیه جهانی است گفت: امیر مرادی تمرینی ندارد، چون نه مسابقه‌ای هست، نه تکلیفش روشن است. هیچکس هم پیگیر نیست که چه می‌کند. قرار بود به مسابقاتی برود که هنوز مشخص نیست. ما هم که نمی‌دانیم کجا مسابقه برگزار می‌شود. یک مسابقه در الجزایر بود که آن هم لغو شد. باید قبل از قهرمانی جهان یک مسابقه بدهند تا ورودی بگیرند، اما تکلیف هیچکس مشخص نیست.

مرادی در خصوص محرومیت چهار ساله حسین کیهانی و اینکه گفته شد که به سبب تمرین در ارتفاعات این محرومیت حاصل شده است گفت: بالاخره ورزش بالا و پایین دارد، یک روز در اوجی و روز دیگر پایین. من در این مورد نظری ندارم چیزی نیست که بخواهم نظر بدهم. حکم او آمده و این چیز‌ها در ورزش وجود دارد. یک روز مدال طلای بازی‌های آسیایی را می‌گیری و روز دیگر این مشکلات پیش می‌آید. ما یک اعتراضاتی زده‌ایم، ان شاءالله مدت محرومیتش کم شود. دعا می‌کنم با نامه‌هایی که به وادا دادیم در مدت زمان محرومیتش تخفیف گرفته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر