بازدید 12128

خاطره جواد نکونام از رفاقت با مهدی هاشمی نسب

کد خبر: ۹۰۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 06 July 2019

جواد نکونام در فولاد هم طبق معمول تیم مربیگری سابقش را همراه خود به اهواز برد. مهدی هاشمی نسب دستیار همیشگی نکونام در فولاد هم روی نیمکت کنار او می نشیند.

به گزارش تابناک ورزشی، نکونام در مصاحبه تازه اش درباره نحوه شروع رفاقت با هاشمی نسب خاطره هایش را از دوران شروع فوتبال حرفه ای تعریف کرد. او در فولاد حمید رجبی و مهدی هاشمی‌نسب را کنار خود خواهد داشت.

نکونام گفت: حمید رجبی که از همدوره‌ای‌های من است و از سال ۷۴ با تیم ملی جوانان در کنار من حضور داشت و دوستی و رفاقت ما تا الان ادامه دارد. مهدی هاشمی‌نسب هم از دوستان صمیمی من است و به جرات می‌گویم دربی‌بازترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است. او یکی از بهترین مدافعان وسط فوتبال ایران بود. او از نظر سنی از من بزرگتر است.

خاطره جواد نکونام از رفاقت با مهدی هاشمی نسب

سرمربی فولاد ادامه داد: یادم می‌آید زمانی که من سن کمی داشتم در ارد‌های تیم ملی روابط خوبی با من داشت و آرزوی من این بود که مربی و بازیکنانی که در دوره او حضور داشتند با من اینگونه گرم بگیرند. همیشه سعی می‌کردم به او نزدیک شوم که خوشبختانه بعد‌ها با هم صمیمی شدیم. زمانی که هاشمی‌نسب به استقلال رفت، چون خانه ما کرج بود با هم به محل تمرین می‌رفتیم و می‌آمدیم، چون تمرینات هر دو تیم در ورزشگاه آزادی بود. به همین دلیل رفاقت شکل گرفت تا اینکه وقتی در بابل به او پیشنهاد همکاری دادم بدون آنکه سؤال کند پیشنهاد مالی چقدر است، قبول کرد که با من همکاری کند. هاشمی‌نسب یک انسان بامعرفت است و به فوتبال علاقه دارد. او در این چند سال به من کمک‌های زیادی کرده، شاید بعضی مواقع او اصلا نمی‌خواست بیاید، اما من از او خواهش کردم به من کمک کند، چون هاشمی‌نسب توانایی‌هایی دارد که حتی بعضی مواقع خود من که سرمربی هستم آن توانایی را نداشته باشم. مطمئنا هاشمی‌نسب همیشه کنار من می‌ماند، چون هم من از او شناخت خوبی دارم و هم او به من اطمینان دارد. امیدوارم این رفاقتی که بین ما وجود دارد سال‌ها ادامه دار باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار