بازدید 8017
۷

واعظی: قیمت ارز حباب دارد

کد خبر: ۹۰۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 03 July 2019

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره قیمت ارز گفت: نظر دولت این است قیمت ارز این نیست و حباب دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره قیمت ارز گفت: نظر دولت این است قیمت ارز این نیست و حباب دارد.

وی ادامه داد: پمپاژ یأس و نا امیدی، پارسال مرتب از خارج وارد می شد، اما دولت مسلط است و بر برنامه ها اشراف دارد، این اطمینان که توسط مردم و تجار بوجود آمده باعث ثبات در بازار شده است.

واعظی با اشاره به اینکه دولت نمی‌خواهد دخالت مستقیم در بازار ارز داشته باشد، یادآور شد: ما شاهد کاهش قیمت برخی کالاها هستیم.

وی در مورد فیلم پخش شده در شبکه سه درباره دور زدن تحریم‌های نفتی گفت: این فیلم انتشار یک مقاله خارجی بود و قرار شد صدا و سیما مراقبت بیشتری کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد اینستکس با اشاره به اینکه یک بار انتقال پول از این طریق انجام شده است، گفت: اینستکس یک روش تبادل است اما این کافی نیست و ما دنبال کار ظاهری نیستیم، بلکه ما می‌خواهیم مشکل تجار حل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷
خخخخخخخخخخ
انتخابات مجلس نزدیکه
اقاي واعظي اين حباب چقدر است .
قیمت مسکن چی حباب ندارد الان شاخص مسکن از دلار بیشتر شده در صورتی که حداکثر ۴۰درصد وابستگی به دلار دارد ولی ۵۰ درصد در آمد مردم برای تامین مسکن هزینه میشود پس اینکه فقط تمرکز بر روی دلار کرده اید و سایر بخش ها را رها کرده اید چه معنی دارد
يا دلار رو از بين ببريد يا حبابشو. بلاخره يه كاري بكنيد. اگه نميتونيد هيچ كاري بكنيد لااقل استعفا بديد. اگر نميخواهيد يا نميتونيد استعفا بديد، پس حرف نزنيد.
قیمت ارز بالای 90 درصد حباب دارد.
خریدجنس ازبغالی سرکوچه که حباب نیست سرمایه داربی درد فکرمردم باشیدازاین حبابها چراروی حقوقهای مانیست .مردحسابی ماراچی فرض کردی .مامدافع انقلاب ونظام هستیم نه شما دولتیهای یاردهم ودوازدهم تشریفاتی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر