بازدید 13585
لیگ ملت های 2019

شکست والیبال ایران بعد از 10برد مقابل فرانسه

تیم ملی پس از محرز شدن صعودش به فینال شیکاگو 2019 ، در آخرین بازی هفته چهارم لیگ ملت‌ها در مصاف تیم فرانسه طراوت گذشته را نداشت.کولاکوویچ در ست سوم از جوانان استفاده کرد
کد خبر: ۹۰۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ 23 June 2019

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (یکشنبه) پس از محرز شدن صعودش به فینال شیکاگو ، در آخرین بازی هفته چهارم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم فرانسه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. تیم ملی طراوت لازم را نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یک‌شنبه) دوم تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در سومین (آخرین) بازی خود از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در اردبیل، در سالن رضازاده اردبیل به مصاف تیم ملی فرانسه رفت. تیم ملی ایران در این بازی با ترکیب یلی، معنوی نژاد، مجرد، معروف، قائمی و حضرت پور به عنوان لیبرو بازی را آغاز کرد. فرانسه نیز با ترکیب تونیوتی، روکس، بویر، کلونات، روسارد (لیبرو) و چینیز بازی را آغاز کرد.

ست اول این دیدار ابتدا پایاپای و نزدیک به هم دنبال شد و دو تیم بازی نزدیکی را انجام دادند اما فرانسه رفته رفته موفق شد که بازی را به دست بگیرد و با اشتباهات ایران اختلاف امتیازی را افزایش داد. در اواخر ست ایران چند امتیاز گرفت و کمی بازی را به سود خود کرد اما دیگر دیر شده بود و فرانسه امتیاز بالایی را گرفته بود و در نتیجه با نتیجه 25 بر 18 فرانسه موفق شد ست اول را با پیروزی پشت سر بگذارد و بازی را 1 بر 0 به سود خود کند.

تیم والیبال فرانسه

در ست دوم بازهم روند ست اول تکرار شد. دو تیم تا اواسط ست پایاپای و نزدیک به هم پیش رفتند اما فرانسه موفق شد که از ایران پیشی بگیرد اما در اواخر ست ایران بار دیگر خود را به فرانسه رساند و حتی بازی را مساوی کرد و بازی در امتیاز 24 مساوی شد اما تجربه بالای فرانسوی ها به ایران چربید و آن ها موفق شدند که این ست را 26-24 پیروز شوند و بازی را 2 بر 0 به سود خود کنند.

فرهاد قائمی

ست سوم هم با برتری فرانسه همراه بود. خروس ها در این ست پرقدرت تر از قبل ظاهر شدند و ایران نیز بسیار کم دقت و پراشتباه بازی کرد و در نهایت فرانسوی ها موفق شدند که این ست را با نتیجه 25-21 پیروز شوند و 3 بر 0 این بازی را پیروز شوند. این دوازدهمین بازی ایران در این رقابت ها بود که 10 پیروزی و 2 شکست آمار ایرانی ها در لیگ ملت های والیبال است.

ایران همچنان صدرنشین جدول است و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. یادمان نرود که بسیاری از بازیکنان ایران که امروز به میدان رفتند، بازیکن اصلی نبودند و کولاکوویچ سعی کرده بود از بازیکنان تیم دوم در این بازی استفاده کند.

آمار این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

در پایان این مسابقه محمدجواد معنوی نژاد، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران موفق شد ۱۰ امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد و عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص دهد. پس از وی هم پوریا یلی موفق به کسب ۸ امتیاز برای تیم ملی کشورمان شد.

برنامه بازی‌های ایران در هفته پنجم 

جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰

یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

شکست والیبال ایران بعد از 10برد مقابل فرانسه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
همیش جلو فرانسوی ها باختیم
ماشاءالله به بچه های ایران
ننگ و نفرین به همه بدخواهان و حسودان از هر جنس و قماش از حسودان داخل و خارج از حسودان به ظاهر ایرانی و غیر ایرانی
اولا هنوز در سرویس مشکلات بسیار داریم ، ثانیا ذخیره های ایران در حد بازیکنان اصلی نیستند ثالثا به نظر میاد ایران تمایل نداره تیم لهستان به مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو صعود کند و به همین دلیل امروز با بازیکنان ذخیره اش با فرانسه بازی کرد .
نتیجه ی غرور و هوچی سالاری
ظاهرا میلی به برد بازی با فرانسه نداشتند احتمالا یه استراحت میخواستند و اینکه به بازیکنان دیگه هم امکان بازی داده باشند.
شکست مصلحتی برای عدم صعود لهستان به بازیهای نهایی در شیکاگو
آبروریزی بتمام معنی بود
نمی دونم با اینکه ایران تا حالا صدر جدول هستش. اما فکر می کنم هنوز اون ویژگی های یه تیم قدر و بالانشین رو نداره. به شدت احساسی بازی می کنن و وقتی هم از یه چیز مقطعی خیالشون راحت میشه همه چیو وا میدن مثل امروز. .....
یاشاسین فرانسه
بسمه تعالی
البته با اطمینان از صعودشان بازی رو شل کردن.....
ولی قطعا فرانسه حریف قدری است...
سلام. این تیتر "شکست والیبال ایران بعد از 10برد مقابل فرانسه" دارای اشکال مفهومی است. این تیتر بگونه ای است که به خواننده می گوید ایران پس از پیروزی در 10 بازی با فرانسه در یازدهمین بازی مقابل همین تیم، شکست خورده است. از سایت معتبر تابناک انتظار بیشتری در ویرایش خبر داریم. البته پیشتر هم در خصوص واژه "جلد" روزنامه های ورزشی که هر روز منتشر می کنید هم اشاره کرده بودم که "جلد" برای مجلات بکار برده می شود نه روزنامه ها ولی نظر بنده رو منتشر نکردید.
بایستی فدراسیون والیبال اعتراض مکتوب خود را به فیبا نسبت به خبر جعلی صعود ایران به مرحله نهایی در سایت فیبا اعلام نماید .زیرا عامل اصلی بی انگیزگی بازیکنان واستفاده مربی از بازیکنان ذخیره همین خبر بوده است
این شکست نبود هدیه بود .یک بار هم که میتوانستین فرانسه را شکست دهیم باختیم!!!!!!
رییس مثل اینکه از آمار خبر نداری!
متأسفانه این باخت، باخت فدراسیون و مربی بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر