بازدید 13214

عملیات جمع‌آوری پل‌گیشا و ترافیک نیمه‌سنگین

کد خبر: ۹۰۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷ 20 June 2019
از بامداد شب گذشته تردد بر روی پل گیشا مسدود شده است. قرار است ظرف یکی دو روز آینده عملیات جمع آوری این پل ۴۵ ساله در غرب تهران آغاز شود. روز گذشته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مسیر‌های ۷ گانه جایگزین پل گیشا را اعلام کرده بود. از صبح امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد در منطقه پل گیشا ترافیک نیمه سنگین در جریان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
نیمه سنگین؟! این که ایست کامله!
این که ترافیک هر روزه اونجا هست! تازه ظاهراً فقط خیابان جلال ترافیک داره و چمران ترافیک نداره،روزهای دیگه چمران هم با ترافیک سنگین مواجه است.
اگر این ترافیک نیمه سنگین است خدا بداد ترافیک سنگین برسد!
متاسفانه شهرداری و رسانه ها به اشتباه این پل را 45 ساله معرفی می کنند. بنده خودم 45 سال دارم و ساکن گیشا بوده ام. بخش هایی از پل از پیش از انقلاب به صورت جدا ساخته شده بود و در محلی که اینک روبروی ورودی اتوبان کردستان است انبار شده بود، اما عملیات بتن ریزی، نصب پایه ها و مونتاژ بعد از سال 60 انجام شد.
پل هاي فراواني در همه جاي دنيا هست كه قدمتش از پل گيشا بيشتره. ولي اونها پل ها رو بازسازي و تقويت كردن. بعضي پل ها قدمتشوت به 200 سال ميرسه. يعني پل گيشا شرايطش خيلي بحراني تره؟؟ . كجاي دنيا پل خراب ميشه كه زير گذر درست بشه؟. درسته البته به خاطر اين كه شهرداري مسئوليت پذير نيست و اصولا اعتقادي به نگهداري و بازسازي نداره خب باخودش ميگه اشكال نداره يه زير گذر ميزنيم 3 سال طول ميكشه عوضش ديگه نگهداري نميخواد پولش هم مردم ميدن. براي مردم هم مسئله ايي نيست تحمل ميكنن ترافيك رو. يعني بعد از چند ده سال مثلا پلي كه در ورسك شمال قطار از روش رد ميشه بايد خراب بشه و يه تونل تو كوه بزنن كه قطار رد بشه؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
در جوابتون بگم که بله همه جای دنیا این اتفاقق میفته ولی خب پل داریم تا پل این یک پل شهری ساده است و جوری ساخته نمیشه که تاریخی بشه و... ماهیت این دو پل متفاوتند و از طرفی زرحی که اونجاست اینه که یک زیرگذر برای ماشین ها و یک پل طبیعت هم برای انسان ها بسازن و پروژه از این جهت پیچیدگی های خودشو داره و این که جمع اوری رو از پنجشنبه که خلوت تر هست شروع کردن نشون میده فکرشون درست کار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
به رانتی که این وسط یه شبه چند نفر و میلیاردر میکنه اشاره نکردی.
متاسفانه مردم ایران شدیدا وابسته به ماشین شده اند و نرخ چاقی شکمی و بیماریهای قلبی و دیابت بسیار بالاست.
پس تکلیف این همه خاطره های فراموش نشدنی ما با این پل چی می شه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
چندین بار پیشنهاد دادم بچه های گیشا قبل از جمع آوری جمع بشن و یه عکس یادگاری با پل بگیرن

فکر کنم عکس وارد تاریخ شهری ایران میشه

اگر موافق هستیدتا قبل از جمع آوری کامل انجام بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
حیف که اون زمان با این پل عکس نگرفته بودم
چه زود سی سال گذشت
چه خبر مهمی :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
برای شما که ساکن تهران نستید و یا شاید چند ساله تهران تشریف آوردید
مطمنا پل گیشا براتون مفهومی نداره
باور كنيد در كشور ديگري اگر مي خواستند پلي را جمع آوري كنند :
1- از امكانات و تجهيزاتي استفاده مي كردند تا در حداقل زمان ممكن پروژه جمع آوري شود نه با كارگري كه با دست خالي كار مي كند.
2- شما در تصاوير به فضاي كارگاه دقت كنيد هم بي نظمي و هم وسعت آن جلب توجه مي كند اگر كمي سليقه و 5S را مراعات كنند هم فضاي تردد براي عبور خودرهاي بيشتر مي شود و هم كارگران راحت تر و با ايمني بيشتر فعاليت مي كنند.
مسئله اینجاس که چرا اول زیر گذر رو کامل نساختن بعد پل رو جمع نکردن ؟!
علت تخریب پل چیه؟ ظاهرا که به ترافیک اونجا کمک کرده
مسلمه که بهینه سازی و تعمیر پل هزینه اش از جمع آوری و تونل زدن کمتره. بالاخره شهرداری یجوری باید ردیف بودجه هاشو کامل کنه دیگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل