بازدید 4268
۲

پلیس: چیزی به نام طرح شبانه نداریم!

کد خبر: ۹۰۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 17 June 2019
فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که چیزی به نام حیات شبانه نداریم، گفت: خاموشی تمام واحد‌های صنفی به غیر از اغذیه و آبمیوه فروشی‌ها راس ساعت ۲۴ است.

به گزارش فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت درخصوص آخرین تصمیم‌گیری‌ها در مورد حیات شبانه اظهار داشت: ما چیزی به نام حیات شبانه نداریم و نمی‌توانیم واحد‌های صنفی را مجزا کنیم و بگوییم که واحد‌های صنفی در فلان خیابان‌ها می‌توانند تا دیر وقت فعالیت کنند و بقیه باید فعالیت خود را تعطیل کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت به قانون و مقررات واحد‌های صنفی اشاره کرد و گفت: خاموشی تمام واحد‌های صنفی رأس ساعت ۲۴ است و تعدادی از واحد‌های صنفی از جمله اغذیه‌فروشی‌ها و آبمیوه‌فروشی‌ها در نیم فصل اول سال تا ساعت یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

وی به حضور ماموران در معابر، میادین و خیابان‌ها اشاره و بیان داشت: حضور ماموران، امنیت‌زا است و با توجه به آنکه در شب تعداد ماموران‌مان به حداقل می‌رسد اگر قرار باشد اصناف به فعالیت خود ادامه دهند این سوال مطرح می‌شود که امنیت آن‌ها را چه کسی برقرار می‌کند.

سردار رحیمی گفت: امنیت واحد‌های صنفی که بخواهند در حیات شبانه فعالیت کنند نیز مدنظر است و حتی خود شهروندی که بخواهد در آن ساعت شب برای خرید به بیرون از خانه بیاید باید امنیتش تامین شود؛ در طول روز تعداد زیادی گشت پلیس در سطح شهر، خیابان‌ها، معابر و کوچه و پس‌کوچه‌ها تردد داشته و امنیت را برقرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر این مطلب که باید همه اصناف و کسبه از امتیاز یکسان برخوردار باشند خاطرنشان کرد: اگر کاری قرار است انجام شود باید ابتدا تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی آن برقرار باشد در غیر این صورت امکان پذیر نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
جناب سردار! برای شیفت شب پلیس استخدام کنید اینجوری اشتغالزایی هم میشود.طرح شبانه شاید بتواند به عده ای کمک کند که از بیکاری خارج شوند.
وای چقدر پلیس به فکر امنیت مردم باورم نمیشه توی روز به امان خدا هستیم شب فکرمون هستن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل