بازدید 13403
۸

پشت پرده استعفای بطحایی از زبان ذوالنور

کد خبر: ۹۰۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 07 June 2019
نماینده قم در مجلس گفت: در پشت پرده استعفای آقای بطحایی مواردی است که دولت به وی وعده کرده بود، اما در نهایت با او همکاری نکرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: آقای بطحایی مدت‌هاست که برای چند موضوع با مجموعه ریاست جمهوری و دولت چالش دارد.

وی بحث معیشت فرهنگیان را یکی از موارد چالش برانگیز بین بطحایی و دولت خواند و افزود: متاسفانه در این زمینه دولت همت و همکاری لازم را برای حل مشکل با ایشان نکرد.

ذوالنور ادامه داد: یکی از وعده‌هایی که آقای بطحایی داده بود حل مشکل معیشت فرهنگیان بود، البته ارتقا وضعیت اجتماعی و معوقات فرهنگیان نیز از جمله مواردی بود که آقای بطحایی قول داده بود و البته دولت قول داده بود که حل کند و متاسفانه همراهی نداشت.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی بر همین اساس عنوان کرد: با توجه به این شرایط و توقعی که در فرهنگیان ایجاد شده بود، که حق مسلم فرهنگیان بود که مشکلشان حل شود، اما، چون دولت همراهی لازم را با بطحایی نداشت، احساس می‌کرد وقتی دولت در حل این مشکلات همراهی نکند، نمی‌شود کاری کرد، لذا حضور خود را در این جایگاه بی تاثیر می‌دید.

وی تصریح کرد: مدت‌ها بود این چالش وجود داشت، دولت امروز لعاب و رنگ و بوی دیگری به این موضوع می‌دهد و پوششی با عنوان شرکت در انتخابات مجلس برای این موضوع انتخاب کردند.

ذوالنوری در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود آقای بطحایی برای شرکت در انتخابات استعفا داده است، این یک پوشش است، نمی‌گوییم این نیست، اما پوشش و بهانه‌ای است برای اینکه استعفای ایشان را بپذیرند. چون او دیگر تحت هیچ شرایطی آمادگی نداشت که با توجه به وضعیتی که پیش آمده بود در دولت بماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: نمایندگان درخواست و فشار‌هایی داشتند، از طرفی فرهنگیان نیز توقعات بحقی داشتند و همه ما هم در تلاش بودیم این وعده‌ها محقق و مشکلات فرهنگیان حل شود، اما در اثر عدم همکاری دولت این زمینه موفقیت حاصل نشد لذا اینگونه اخبار، اخبار پوششی است و ماجرا پشت پرده استعفا مواردی است که وعده کرده بودند، اما با ایشان همکاری نکردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۸
دمش گرم که حداق فهمیده حضورش بی تاثیره استعفا داده
و اینکه دم دولت گرم که اگاهانه به مردم دروغ میگوید
دوست و برادر بزرگوار
چند تا سوال پیش اومد برای بنده که امیدوارم حداقل در نزد خودتان جوابی برایش داشته باشید:
۱. اینکه در مقام دفاع از یک وزیر در کشور اسلامی بر آمدید جای تقدیر داره اما چرا ایشان خودشان خیلی صریح موانع و مشکلات عدم انجام قول هایی که به فرهنگیان دادند را شفاف بیان نمیکنند؟!
۲. چرا ایشان به جای پاسخگویی به عدم موفقیت خود و دولت در بالا بردن وضعیت معیشت ، به دنبال پوششی برای قبول استعفایشان بودند؟؟
۳. آیا شایسته هست کسی که در مسئولیت یک وزارت خانه فرهنگی هستند، به جای پاسخگویی و شفاف عمل کردن و روشن نمودن وضعیت عدم همکاری با دولت، به این صورت شانه خالی کند از مسئولیت خود؟؟
۴.دفاع شما از چنین رسم و روش و سبک برخورد با ملت شریف جای تامل ندارد؟
اينا بهانه اس از اولشم انتخابشون به عنوان وزير اشتباهه مديريت شده بازي همه چي توي اين مملكت شده آزمون و خطا.... دترين نظام آموزشي رو توي دنيا ايران داره اونم به خاطر انتخاب مديران ناكارامده
وزیر می بایست خود را فدای جامعه فرهنگی کشور می کرد و شمشیر را از رو می بست و با بیان صریح مشکلات آموزش و پرورش و عدم همکاری نظام استعفا می کرد.
استعفا در لفافه و دلخوش کردن به موقعیت سیاسی آینده اشتباه بزرگی است.
اقای ذالنور با کینه ای که از دولت روحانی و خود روحانی دارد حاضر است کل کشور را به اتش بکشد تا روحانی در راس دولت نباشد . البته دین ایشان با سیاستشان یکی است و جدا از هم نیست . وای به حال ملتی که ذوالنور نماینده ان است . وقتی پشت تریبون یا بالای منبر هستن چنان از اخلاق اسلامی سخن میگوید انگار که مبدع و استاد اخلاق ایشان هستند ولی وقتی سیاست بازی شان گل میکند انگار که اخلاق هم جایگاهی در زندگی ردی و جمعی ایشان نقش دارد . وای به حال این ملت
بود و نبود وزیر در أپ فرقی ندارد چون اراده ای برای حل مشکلات آپ در هییت دولت نیست
اگر واقعا اینطور بود باید خودش رسما دلیل استعفا رو اعلام میکرد تا معلمین محترم بدونن که وزیر در حمایت از خواسته های برحق اونها استعفا داده .

اما الان بیشتر به نظر میاد که با این حرفها میخان دامن خودشون رو از خطاهای دولت پاک بکنن و با انتقاد از دولت باز هم نظر مثبت مردم و "نظام" رو جلب بکنن، احتمالا برای انتخابات مجلس.
من هم تعجب کردم که یک وزیر استعفاء دهد که چی می خواهد در انتخابات مجلس شرکت کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار