بازدید 7686
۲
گزارش

گزینه اول برانکو و پرسپولیس ازسپاهان، لژیونر اروپا شد

در شرایطی که مدتهاست شایعه تلاش پرسپولیس برای خرید مهرداد محمدی مطرح است، و گفته می شد برانکو به شدت دنبال جذب اوست، این بازیکن فصل آینده در فوتبال اروپا توپ خواهد زد.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 20 May 2019

مهرداد محمدی ستاره تیم سپاهان و برادر میلاد محمدی ملی پوش ایرانی تیم احمد گروژنی، با توافقی ناگهانی با تیم آوس پرتغال پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که مدتهاست شایعه تلاش پرسپولیس برای خرید مهرداد محمدی مطرح است، و گفته می شد برانکو به شدت دنبال جذب اوست، این بازیکن فصل آینده در فوتبال اروپا توپ خواهد زد.

وینگر تیم سپاهان، که مذاکراتی را با باشگاه آوس پرتغال داشت امروز رسما به این تیم پیوست. تیم آوس در فصل گذشته لیگ پرتغال در رده چهاردهم جدول هجده تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت. مشخص نیست سپاهان چه موضعی نسبت به این انتقال خواهد داشت.

گزینه اول برانکو و پرسپولیس ازسپاهان، لژیونر اروپا شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرسپولیس تهران با این شکل لوگو یه اسم کاملا جعلی و ساختگیه
پرسپولیس تهران با این شکل لوگو یه اسم کاملا جعلی و ساختگیه . اصلا چیزی به نام پرسپولیس تهران نداریم. پرسپولیس تو ایران مال استان فارس و شهر شیرازه نه تهران. که اخرین چیزی که از اونجا به غارت رفته همین اسمش بوده که به اونم رحم نکردن.اسم جعلی. ستاره جعلی.عابربانک جعلی شعار جعلی حمایت بی قیدو شرط مسئولین بالا و وضع قانونهای حمایتی عجیب و غریب اینا همش میشن باعث قهرمانیهای متوالی . اونم تیمی که تو ایران به گردن کلفتی و زورگوییی شناخته شده.بی عدالتی و حق کشی تا کی؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل