بازدید 5555

اعتراض ستاره پرسپولیسی ماشین سازی به تصمیم مهاجری

نه مصدوم هستم و نه بی انگیزه. از رضا مهاجری بپرسید چرا نگذاشت برابر پرسپولیس بازی کنم. همیشه بهترین بازی‌ام را مقابل پرسپولیس انجام می‌دادم. من سزاوار توهین و فحاشی نیستم وقتی دلم می‌خواست بازی کنم و نگذاشتند. کم کاری در ذات من نیست
کد خبر: ۸۹۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 11 May 2019

بازیکن ماشین سازی که سابقه بازی کردن در پرسپولیس را در کارنامه دارد درباره کنار گذاشتن خود از فهرست این تیم افشاگری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس و ماشین سازی یکی از دیدار‌های حساس هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را برگزار می‌کنند. رضا خالقی فر در بیشتر بازی‌های ماشین سازی در فصل جاری به میدان رفته، اما به بهانه آسیب دیدگی این بازیکن از فهرست بازی با پرسپولیس خارج شد.

خالقی فر که سابقه بازی کردن در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد سکوت خود را شکست و تاکید کرد که مصدومیتی ندارد و سرمربی تیم تصمیم گرفته که او را کنار گذارد. او گفت: نه مصدوم هستم و نه بی انگیزه. از رضا مهاجری بپرسید چرا نگذاشت برابر پرسپولیس بازی کنم. همیشه بهترین بازی‌ام را مقابل پرسپولیس انجام می‌دادم. من سزاوار توهین و فحاشی نیستم وقتی دلم می‌خواست بازی کنم و نگذاشتند. کم کاری در ذات من نیست و نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار