بازدید 64671

محاکمه بوکسور تهرانی که دو دخترش را سر برید!

با اعتراف‌های تکان دهنده مرد بوکسور وی به پزشکی قانونی معرفی شد. کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند وی به اختلال روانی خاصی مبتلا نیست و جنون ندارد و این مرد سابقه اختلال روانی نیز ندارد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 24 April 2019

مرد بوکسور که دو دختر و پدر و مادر همسرش را سر بریده بود در حالی در دادگاه محاکمه می‌شود که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، رسیدگی به این پرونده از نیمه شب بامداد ۲۴ مهرماه سال ۹۷ به دنبال تماس مردی جوان با کلانتری ۱۳۲ نبرد آغاز شد. وی به ماموران گفت: برادرم سیروس ۴۷ ساله که بوکسور است سالهاست با همسرش اختلاف دارد. دیروز ظهر چندبار با او تماس گرفتم، اما جوابم را نداد. آخر سر ادعا کرد به شمال رفته، اما لحن عجیبی داشت من که نگران او شده بودم مقابل در خانه اش رفتم و بعد از وارد شدن به خانه او با جنازه‌های دو دخترش و پدر و مادر همسرش روبه رو شدم. برادرم اقدام به خودکشی کرده بود که او را به بیمارستان رساندم و زنده ماند.

با اظهارات این مرد پلیس به صحنه قتل در خیابان نصر سوم محلاتی رفت و با جنازه‌های خونین سولماز ۱۹ و ساناز ۱۷ ساله پدربزرگ و مادربزرگ آن‌ها به نام‌های سبز علی۷۹ و بمانی۷۰ساله روبه رو شدند که گلوی آن‌ها بریده شده بود. جنازه‌ها به پزشکی قانونی منتقل شد و سیروس بعد از درمان تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: من شغل آزاد دارم. من و همسرم ۲۴ سال قبل در مطب یک پزشک با هم آشنا شدیم و با هم ازدواج کردیم. صاحب دو فرزند شدیم. دختر بزرگمان دانشجوی رشته حقوق و دختر کوچکمان دبیرستانی بود. اما از چهار سال قبل اختلاف‌های من و همسرم شروع شد تا اینکه ما از هم جدا شدیم، اما به خاطر فرزندانمان تصمیم گرفتیم بار دیگر زندگی را از نو شروع کنیم.

وی افزود: به همین خاطر مدتی قبل همسرم را صیغه کردم، اما همسرم به من بی توجه بود و شب‌ها تا صبح با گوشی موبایلش سرگرم بود و می‌گفت: در حال بازی کردن است، ولی من به او مشکوک بودم. آخرین بار ۱۸ مهر ماه در حالی که برای همسرم گل خریده بودم به خانه آمدم، اما همسرم مرا مسخره کرد و با بی اعتنایی جوابم را داد. از این موضوع ناراحت بودم. صبح روز بعد همسرم از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. پیامک‌های زیادی برایش فرستادم و بار‌ها با او تماس گرفتم، اما جوابم را نمی‌داد چند بار از پدر و مادرش خواستم تا به من بگویند همسرم کجا پنهان شده، اما آن‌ها هم جواب سربالا می‌دادند.

محاکمه بوکسور تهرانی که دو دخترش را سر برید!

سیروس گفت: آخرین بار به بهانه اینکه قصد دارم به شمال کشور بروم و ویلایم را بفروشم از پدر و مادر همسرم خواستم تا به خانه مان بیایند تا دخترانم تنها نباشند. آن روز بار دیگر به پدر و مادر همسرم التماس کردم تا بگویند همسرم کجاست، اما جوابم را ندادند. من آن‌ها را عامل اختلاف با همسرم می‌دانستم به همین خاطر از خانه بیرون رفتم و مقداری شیر و موز خریدم. عامل جنایت خانوادگی ادامه داد: من بعد از درست کردن شیر موز تعدادی قرص خواب آور داخل آن ریخته و آن را در یخچال گذاشتم. دخترانم و پدر و مادر همسرم از شیر موز مسموم خوردند و ساعتی بعد خوابیدند.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: من اول سراغ دختر بزرگم رفتم می‌خواستم با دستانم او را خفه کنم، اما نشد به همین خاطر با چاقوی آشپزخانه گلویش را بریدم. سپس سراغ ساناز رفتم با مشت به گیجگاه او زدم. در حالیکه نیمه بیهوش بود گلویش را بریدم. سپس پدر و مادر زنم را که در پذیرایی خوابیده بودند کشتم. من چند ساعت بالای سر جنازه دو دخترم اشک ریختم و به آن‌ها نگاه کردم. حتی وقتی برادرم با من تماس گرفت به دروغ گفتم شمال هستم. آخر شب بود که تعداد زیادی قرص خوردم و رگ دستم را زدم. می‌خواستم خودکشی کنم، اما همان موقع برادرم سر رسید و پلیس را در جریان قرار داد.

وی ادامه داد: من ۲۵ سال بوکسور بودم و زندگی خوبی داشتم، اما ناسازگاری همسرم باعث شد دست به چنین جنایتی بزنم. من، چون می‌خواستم دخترانم سرنوشتی مانند مادرشان نداشته باشند تصمیم به قتل آن‌ها گرفتم.

با اعتراف‌های تکان دهنده مرد بوکسور وی به پزشکی قانونی معرفی شد. کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند وی به اختلال روانی خاصی مبتلا نیست و جنون ندارد و این مرد سابقه اختلال روانی نیز ندارد. بدین ترتیب با تایید سلامت روانی سیروس پرونده وی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به زودی محاکمه شود. این در حالی است که همسر متهم و سایر اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۰
یکی از مقصران عمده این پرونده همسر متهم هست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
حتی اگر همسر پقصر باشه این سرنوشت رو برای عزیزان خودتون می پذیرید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
به چه اجازه ای به همین راحتی قضاوت کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
چرا اینقدر راحت اظهار نظر میکنید یه عده دیگه هم تایید میکنن..صحبت های همسر متهم رو بخونید اونوقت ماجرا ..براتون بازتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
ایشون گفتند یکی از مقصران
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چرااظهارات همسر این بوکسورقاتل را منتشرنکردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
دمه این بوکسور گرم . به سراغ زن که میروی شلاغ را با خود ببر.
ناشناس
| Australia |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
واقعا متاسفم. وحشتناک است این گونه اظهارنظرها. جامعه بیمار است شدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
این آدم دیوانه به بچه های خودش رحم نکرده اونوقت از یه انسان دیگه (اگه شما مثبت بده‌ها قبول کنید زن هم انسانه) چطور توقع دارید همچین موجودی رو تحمل کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
خدا لعنت کنه تو و تایید کننده های تو رو که بدون دانش قضاوت میکنید. ای کاش میشد شما و تایید کننده هاتون رو قبل از جنایاتی که بعدا حتما مرتکب خواهید شد را گرفت. لعنت به شما هزاران بار
افسانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
یعنی مقصر هر کی باشه ایشون باید چهارنفر رو می کشته؟تو خودت تو کلت فکر هم چین جنایتی هستی حتما که حق رو الکی دادی قاتل .خودتو به یه روانپزشک نشون بده
کاملا مشخصه که همسر متهم سر و گوشش میجنبیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
به امید خدا اسیر یه پارانوییدی خواهی شد تا دهنتو برای همیشه از قضاوت ببندی
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
معلومه تو هم ازجنس همون بوکسوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
از کجا مطمئنید همچین آدم نامتعادلی داره قضاوت و برداشت ک درستی می کنه؟بعد هم اگر سروگوشش میجنبید خب متارکه میکرد .این آدم قسی القلب بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
احمق شوهره ۴ نفر رو سر بریده به ذهنت خطور نکرد چقدر بی عاطفه و پسته
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
شما از کجا خبر داری می گی کاملا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
با افتخار من از جنس این بوکسورم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
لعنت به تو تایید کننده های نظر تو. خدا عذاب دنیاو آخرتتون رو صدبرابر کنه.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
لا اقل اگر صبر می کرد حال زن رو می گرفت بهتر بود تا جگر گوشه هاشو می کشتع یعنی اصلا دیگه نمی دیدش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
متاسفانه گزارش طوری نوشته شده که خواننده برداشت کنه همسر متهم سرو گوشش میجنبیده.
حیونم اینطوری بچه هاشو تکه پاره نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
لطفا به حیوون توهین نکن
باید همسرش رو هم میکشت. حداثل داستان تکمیل میشد. این که قرار هست اعدام بشه. فرقی براش نمیکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
خدا شما رو هدایت کنه.دارید به عنوان تفریح و برد و باخت به قضیه نگاه می کنید؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
اون 38 نفری که مثبت زدند چه جور آدمی با چه منطقی هستند. خدایا عقل بده تا برند کمی مطالعه کنند و سطح شعورشون رو بالا ببرند. خوب شد در جایگاه قاضی نیستید.
ناشناس
| Australia |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
جامعه به شدت بیمار شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
به خاطر امثال شماهاست که میگن ایرانیها هوششون خیلی پایین اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
واقعا داریم تو چه مملکتی زندگی میکنیم؟ !!!
دلیل عقب ماندگی این مملکت درواقع شما حیوانهایی هستید که این طور عقاید ضد انسانی دارید. شما یه دسته آدم ذاتا داعشی و صهیونیست هستید.
بعضی از زنها همش گوشی موبایل دستشونه و هیچ توجهی به خانه و خانواده ندارند. یه بنده خدایی از دوستام می گه بعد الظهرها ساعت 5 یا6 که از سر کار می رسم خانه همسرم خواب است ساعت 8 شب بیدار می شه و تا ساعت 3 و نیم صبح با گوشیش ور میره وبعد می خوابه تا ساعت 11 و 12 . صبحانه و نهارش را یکی کرده و مجدد ساعت 5 خواب نیمروزیش شروع میشه. دو طفل معصوم هم تو خونه فقط با خودشون یا اسباب بازیهاشون ور می رن تا من برسم به دادشون. اگه حوصله ای باشد اونا را می برم پارک یا اینکه فقط 5شنبه و جمعه می تونن بیرون برن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
جدا بشن'، قتل یه فرزند نشون میده مردک خودش مشکل داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
هیچ شک نکردی به حرفهای همکارت!؟ آخه تو هم انسانی!؟ به صرف توصیف یه رفیق با چنین قضاوتی یه جنایتکار رو تبرئه میکنی!؟ ای بی دین، تو هم یک جنایت کار بالفطره ای.
زنی که لیاقت زندگی ندارد زندگی اش باید سیاه شود

این باید بر سر در مدارس دخترانه نصب شود تا دیگر چنین زنانی بوجود نیایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
این چجور تعبیریه؟حتی اگر همسر این آقا خیانت هم میکرده بازم هر چیزی قانون داره نباید چاقو دست میگرفت بچها و کس و کار همسرشو مثل گوسفند سر میبرید که!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
بر سردر مدارس دخترانه باید نصب شود در ازدواج با هیولاهای بیمار پارانوییدی و روانی انسان نما بسیار بسیار هوشیار باشید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
حتما به مشاور مراجعه کنید. شما بالقوه یک جنایتکار هستید.
ناشناس
| Australia |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
مسوولان فرهنگی که بودجه هاشون سر به فلک می
کشه باید بیاند جواب بدهند که این همه آدم بیمار ضد
زن رو تحویل جامعه دادند. باید دادگاهی شن بابت این مشکل اجتماعی و آفتی که درست کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
صد میلیون از این زنها باشه از بودن یه موجود پست مثل تو به مراتب بهتره. بیشعور نادان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
ای جنایتکار شرم کن و اینترنت را بیش از این آلوده نکن... آخه چی باید به تو گفت ملعون
ضربات مداوم به سر در ورزش حرفه ای خیلی خطرناکه و باعث اختلالات جدی می شه. شما کافیه رفتار نا متعارف یک فوتبالیست تحصیل کرده که خیلی ضربه سر می زد را به خاطر بیارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
چرانظرات مراچاپ نمکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
رفتار یه جنایت کار بای این فرافکنی را قابل توجیه نیست. جنایتکارایی مثل تو برای توجیه کاراشون حاضرا به همه کس تهمت بزنن حتی اسطوره های ملی مملکت
تا جایی که بخاطر دارم، در اسلام، پدر میتواند فرزندانش را بکشد! و قصاص ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
چرا چرند نوشتی
ز.ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
چقدر مغرضانه نظر دادید. متاسفم حتما توهم دارید. اسلام دین صلح و دوستی و محبت هست . کسانی که دست به چنین کارهایی میزنند دچار مشکلات عاطفی و روانی حاد هستندو ربطی به دین و مذهب نداره. م
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
ای لعت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
خیلی کارا قصاص نداره اما دلیل بر درست بودنش نیست.این که سیلی خوردن از پدر نیست که بخوان احترام پدر رو نگه دارن!!!!
خ صالحی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
اقا یا خانم کجای دین اسلام گفته پد ر چنین حقی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
بیخود اسلام راخراب نکن اسلام دین بخشش محبت ودرعین حال قانونمند است
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
اولا حافظه ات ضعیفه
دوما به عقلت رجوع کن. به نظرت با عقل جور در می اد. اگه قصاص نفس نداشته باشه حتما از نظر جنبه عمومی جرم تنبیه ش سنگینه. بعدش خون پدر و مادر همسرش چی؟
ناشناس
| Australia |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
خوب یگر اشتباه می گه بنده خدا. پدر قصاص نمیشه چون خودش ولی دم حساب می شود. مگر غیر از این است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
یه هم خاطر خیلی ضعیفی داری. هم متوجه نیتستی که نمیتونی اسلام را با این برچسب ها بدنام کنی. در اسلام حتی یکنفر کافر را نمیتوان بیگناه کشت. و بلکه کشتن حتی یکنفر بیگناه برابر با کشتن همه مردم دنیاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بر اساس همین اسلام نسبتهای ما در این دنیا نسبی است و هر کدام حقوق و ظایفی نسبت به پدرو مادر و فرزندانمان داریم.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
اتفاقا کاملا درست است و پدر بخاطر قتل فرزند قصاص نمی شود
صرف داشتن سوظن که نباید آدم کشت اونهم کسانی رو که دخالتی در ماجرا ندارند.ما فقط اعترافات قاتل رو شنیدیم. و سندی ارائه نداده که رن خائنه یا والدین مقصرن.می تونست از همسرش جدا شه .دلیلی برای قتل وجود نداره.
وقتی این اظهارات منفی رو ارائه میدین باید منتظر جنایات بیشتری باشیم.
خدا به همه اعتدال در قضاوت و سلامت روان بده.
پاسخ ها
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
خیلی مختصر و مفید نوشته وگرنه جریانش خیلی مفصل تر از این حرفاست که بشه گفت سوظن
مگه میشه چنین حیف نونی مشکل روانی نداشته باشه
پس مشکل روانی به چی می گن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
وحشی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
آخه جلو روی خودشم جرات می کنی بلبل زبونی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
تعریف مشکل روانی چند جور هست. منظورشون اختلال در اعصاب و نرونهای مغز هست. وگرنه این عوضی از هر بدترین روانی ها هم روانی تر هست. خدا عذابشو زیاد کنه
به نظرمن حتی اگرهمسرهم گناهکارباشداودوتابچه معصوم وپدرومادرهمسرچه گناهی داشتنداین اقامغروروجنایتکارهست باید مجازات شود
پاسخ ها
kamran
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
داداش اینجا ایرانه منو بابردن برای جرم الکی
حالا گیریم زنشم بهش خیانت کرده به بچه هاش چه ربطی داره بعدشم طلاق برای همچین شرایطی گداشته شده دوطرف نتونستن با هم بسازن وزندگی کنن جدا بشن این چه استدلالیه که شمامیگید
ایشان کتک یامفت بوکس بسرشخورده ومغزش اسیب دیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
ایشون قلب و عقلش آسیب داره. مشکل مغز خیلی مهم نیست. بیدین و بی وجدان. لعنت به این جنایتکار.
بهترین راه جدایی وبچهارا براساس شرایط چهارنفری همدیرملاقات میکردندجنایت این قدر بیرحمانه چرا چرا چراراایا اینلعمل برمیگردد خدایا تمام انسانها را حسن کن
پارانوییدی شدید بیمار روانی والبته خواننده های روانی تر
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
این نوع کامنت گذاشتن بسیار شرم آور است.
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
خودتو به دکتر نشون بده
یه کلمه رو انداختی تو دهنت و از بالا تا پایین هی نظر میزاری و پارانوئید پارانوئید میکنی.
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
اینقدر بگو پارانوئید تا دچار هموروئید بشی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
چه ربطی به خواننده ها داره کسی کار اونو تأیید نکرده که
توهین میکنی
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
وا تو روانی چرا جمع می بندی؟
ناشناس
| Australia |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
دقیقا درست می گین ... خشونت تو کامنت ها بیداد می کنه
مقصر اصلی خانم ایشان است چون دوتا دختر داشت انها باید از هم جدا میشدن بهتر بود ولی شوهر نباید اینکار میکرد چون همه چیز با صبر درست میشد وخانم لااقل حتی اگر به کسی علاقمند بود باید لااقل به خاطر بچه هاش صبر میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
هیچ فکر نمیکنی که زندگی با چنین جانی و بی دینی واقعا حتی دو دقیقه قابل تحمل نیست. بنده خدا شاید از ترس همین جنایت فرار کرده مخفی شده. دروغ از سر و روی این روانی میباره شما خیال کردی خیلی باهوشی و نکات مخفی ماجرا رو کشف کردی؟
ولش کنندبره برای خودش حال کنه!!دیگه‌محاکمه نمی خوادمثل عربستان گردنش را با شمشیر بزنندبره به جهنم.
فقط علتش بیماری های نهفته روانی و عدم درمان می باشد
به نظر من همه این جنایت‌ها که اتفاق میفته تغسیرجامعه خراب ماست. که چنین مادرانی و پدرانی را تربیت کرده. که این جوری چهار انسان بی گناه از بین بروند.
از انسان بودنم شرمنده شدم ... کفتارم آرزوست
اینهمه آدم را به قتل رسانده اما خودش رو نتونسته بکشه؟؟؟؟ آشغال کثافت
هیچ کس از خوشی فرار نمی کنه حتما روزگار زن بدبختم سیاه کرده بوده خیلیا از این مشکلات دارن کسی که راحت می تونه ۴ نفر رو بکشه وحتی لحظه ای پشیمون نشه خونخواره
یاخدا آدم چرا حتی به فرزندش هم رحم نمی کند؟یکی از این دلایل همسر است که آنقدر مرد را سرخورده کرده بود باعث ایجاد عقده شده بود اما دلیل عمده به نظرمن نداشتن ایمان بود ،خیلی ناراحت کننده است لعنت بر شیطان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
لعنت بر شیطان و بر این جنایتکار
عجب حیوون کثیفی چرا ۴ نفر به خاطر شک به شخص پنجم کشته بشن ای کاش ثابت میشد بیماره آخه مگه پدر اینهمه سنگ دل میشه واقعا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
شما مطلب رو اشتباه گرفتی این که بزشکی قانونی ایشان را بیمار روانی معرفی نکرده منظورش توجیه جنایت این آدم نبوده که. منظور این بوده که این مردک بی دین و بی وجدان نمیتونه جنایتشو به روانبریشی خودش نسبت بده و کارشو توجیه کنه.
دوستان زود قضاوت نکنید کدوم یکی از شما توانسته به طور واقعی تصور کنه ببینید چه به سر آقا اومده ک به جگر گوشه هاش هم رحم نکرده من دلم بحال خودش میسوزه وبعد دختراش. جامعه باید از لحاظ روانی درمان بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
یه مصاحبه ازش چاپ شده بود که میگفت وقتی تو خفه کردن دخترش موفق نبوده دخترش به جای التماس یا کمک بهش گفته راحتش کنه تموم کنه کارش رو .این نشون میده همیشه آزار و آسیب روانی و عاطفی بوده
این اینور ماجرا در دنیای فانی است وای وای به حال زندگی آخرت که خرابش کرد من دوتا دختر دارم وروی آزار دخخترها حساسم یه پدر همه چیزه دخترشه باید خیلی چیزها برسی شه وخدا ازسر تقصیر کارش نگذره.....
صد درصد طلاقشون بخاطر اختلالات مقتول بوده که از قبل داشته
الان هم که گناهش رو داره گردن همسرش میندازه
اگر خیلی دلش پر بوده چرا زنش رو نکشته و 4نفر رو دونه دونه سر بریده
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
منظورت اختلالات قاتل دیگه
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
دقیقا
کاش زن و مرد بیشتر همدیگر رو‌درک کنن تا داستانی اینچنین تلخ بوجود نیاد .....واقعا جز تاسف نمیتوان چیزی‌گفت
کاش زن و مرد بیشتر همدیگر رو‌درک کنن تا داستانی اینچنین تلخ بوجود نیاد .....واقعا جز تاسف نمیتوان چیزی‌گفت
ای بابا امان از این روزگار
بچه ها چه گناهی داشتند ،
از دسته زنش شاکی بوده ،چرا بچه هاشو کشته
بی شرف چهارنفر و مثل گوسفند سر بریدی حالا داری چرت پرت تحویل مردم میدی...
به نظرم این آغا خودش روانی تر از روانی هاست .حتی اگه راست هم بگه زنه رو باید یا طلاق میداد یا زنه رو میکشت‌. این چه کاری بوده که ی گروه آدم بی گناه رو به طرز فجیح به فنا برسانی. تازه شاید حتی زنش خم بی گناه باشه.
قضاوت سخت ترین کار دنیاست.قاضی فقط از روی شواهد رای میدهد .چه بسا حتی آن داوری هم اشتباه باشد.فقط خدا قاضی اولین و آخرین است....اسرارازل نه تو دانی ونه من.چون پرده و افتاد نه تو مانی و نه من.....کار این فرد فقط از نظر اجتماعی بسیار زشت ودردناک است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
منظور چی ؟ یعنی این آدم رو نباید قصاص کرد؟!!!
قضاوت سخته اما ناچاریم براساس شواهد قضاوت کنیم و اگر این قضاوت به قصاص انجامید باید انجام بشه.
خانواده ها در خصوص موضوع بسیار بسیار مهم ازدواج به فرزندانشون آموزش نمیدن؛ اکثرا سنتی ازدواج کردن و تا توان راه رفتن دارن در کار بچه هاشون دخالت میکنن؛ معلومه که همین تراژدی پیش میاد. مبادی ذیربط هم که نه اهتمام به این کار دارن و نه تخصصشو دارن و فقط به فکر کوبیدن همدیگه و لفت ولیس اداریشون هستن و عدالت اجتماعی رعایت نمیشه و مردم بیچاره همینطور میرن جلو... کشورهای پیشرفته از سن 18 سالگیی بچه هاشونو مستقل بار میارن و دولت هم پشتیبان حقوق زن و مرد بصورت مساوی است(در حقیقت دستورات اسلام را اجرا میکنن) اما کشور ما همه چی ایشالا ماشالاست و انتظار داریم نتیجه خوبی هم بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
کشورهای دیگه مشکلاتشون به مراتب بیش از ماست. چرند نگو
وقتی همسرش نمیخواستتش وقتی ازش زده شده اونم باید بیخیال میشد و زندگیشو زندگی میکرد ارزشی نداره به خاطر کسی که طرفو نمیخواد زندگیشو جهنم میکرد...باید میرفت سراغ زندگی خودش همسرش هم میرفت پی خوشی خودش...مردای سادیسمی تو این کشور واسه جنایتا و تجاوزاشون تازگیا خوب داستان سرهم میکنن خوب خودشونو مظلوم جلوه میدن...ارزشی نداره زندگی دو خانوادرو جهنم کنن
لعنت به هر چی آدم هوس باز چه زن چه مرد که با این کاراشون هم خودشونو هم جامعه رو به لجن میکشن وقتی هم که متاهل و از اون بدتر بچه دارشدن موضوع اسف بار ترمیشه
دیوانه ی روانی.چطوردلت اومد.بایدتکه تکه ش کنن وای ادمی ک به دوتادختربیگناه رحم نمیکنه بایدتکه تکه ش کرد
مال قوانین عقب افتاده کشور هست ما از یه طرف میخوایم بروز باشیم از یک طرف هم سنت ها و ضربالمثل هامون مال هزار سال پیشه همه قاطی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
تو خودت یه جنایتکار بالفطره ای؟
درسته که مقصر اصلی خانم بوده اما چرا از لایه پنهان حرفی نزنیم زن اشتباه کرده اما چرا مردها به او توجه داشته اند زن و مردهای نامردی که با هم در ارتباط بوده اند .در این حادثه هم وزن هستند ..
اگر زن بیچاره محبت از شوهرش میدید بعد اینهمه سال اینطوری بی محلی به عشقش نمی‌کرد به خاطر بچه هاش دوباره برگشته ولی نمی‌خواسته با قبول مرد مهر تائیید به رفتاری که قبلا باعث جداییشون شده بزنه. این مرد هم برای انتقام اونهارو کشته بعید نیست که ضربات بوکس باعث اختلال رفتارش شده باشه کسی که بوکس رو انتخاب کرده حتما روحیه پرخاش رو داشته
چرایکطرفه قضاوت میکنید؟ببین چقدر همسر اش اذیت اش کرده که دست به چننین کاری زده. البته من کارش را تائید نمیکنم اما این راهم می گویم که اینقدر از دست زن وپدرومادر زنش عصبانی شده که به جنون رسیده
ایا حرفهای خانم رو هم گوش دادید،،،همیشه یک طرفه قضاوت میشه،،،در هر زندگی مشترکی هر دو طرف ممکنه مقصر باشن،،،،ولی هیچکس حق نداره به خاطر اختلافات کسی رو بکشه
هیچ زنی مرد خوبو ارزشمند رو به دیگری ترجیح نمیده اینو باور کنید
این نتیجه تمامیت خواهی عجیب و غریبیه که فقه و فرهنگ ما به مردها داده. گیرم زنش بهش خیانت کرده. باید اونقدر خودخواه باشه که چهار نفر رو به قتل برسونه؟ یعنی اگر این مردک هم با کسی می بود زنش باید چهار نفر را میکشت؟
هیچکس بجز خدا،تا جای این شخص نباشه نمیتونه این کارشو قضاوت کنه.بنظرم باید زنشو تنها میکشت چون چنین زنی همون بهتر بوی گندش ازجامعه بریده بشه.اگر مادربود بچهاشو تنها رها نمیکرد که چنین بلای سرشون بیاد
یه طرفه به قاضی نریم باید پای حرفهای خانم هم نشست
نمیشه قضاوت کرد تازمانی که در این شرایط قرارنگیری خدا بهشون صبربده امیدوارم هیچکس دراین شرایط قرارنگیره وهمه شادوخوشبخت باشن
اونایی که به راحتی زن رو قضاوت میکنید
میشه جواب بدید اگه قرار بود پاسخ زن ها به خیانت و بی لیاقتی و به قول خودتون سر و گوش جنبیدن مرها کشتن بچه و خانواده مرد باشه الان چند نفر توی ایران زنده بودن؟
دخترانش بی گناه بودن انسان بودن هم ارزوست
همسرش رو ترک میکرد به فکر زندگی بچه هاش بود عجب کاری کرد خدا لعنتش کنه
چرا همسرش تقصیر داره ، شما بودید با همچین روانی ای زندگی میکردین؟
باید همان کارو با خودش بکنند
خدا اول زنه رو لعنت کنه بعدشم مردنامرد و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
خدا تو رو لعنت کنه . زن بیچاره کجای این قصه است که دهنت رو باز می کنی وحشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
خدا اول تورو لعنت کنه. ندونسته چی میگی؟ چرا قضاوت میکنی؟ جنایتکارا را با بیگناها یکی میدونی؟
به نظر من درایران آدم سالم خیلی کم پیدا میشه همه یه جورایی روانیند حتی من
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
با انتهای جمله شما موافقم.
چه زن چه مرد هرجا که فهمیدن دیگه نمیتونن کناربیان باهم،باید بکشن کنار وطلاق نه روانی بازی در بیارن
بیچاره خانمش.....
تو یک روز پدر و مادر و دو تا دخترش رو به دست یه آدم کش از دست داده.
تقصیر آمریکاست
به خدا که طلاق زیاد شده است
به نظر من حرف خانوم باید شنید یه طرفه نباید رفت به قاضی.. ولی سربریدن چهار تا آدم هیچ توجهی نداره
به احتمال یاد اون زن از دست این مرد فراری بوده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان