بازدید 10657
۲

رونالدو قبل از پایان قرارداد، از یوونتوس می رود

کد خبر: ۸۹۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 19 April 2019

گروهی از رسانه‌های معتبر ایتالیایی جدایی ستاره پرتغالی یوونتوس از این تیم پیش از پایان قراردادش را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، حذف یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط آژاکس می‌تواند عواقب فراتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد به همراه داشته باشد. طبق گزارش امروز (پنجشنبه) نشریه رپوبلیکای ایتالیا، حذف یوونتوس در نتیجه بازی ضعیفی که این تیم در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل آژاکس ارائه کرد، کریستیانو رونالدو را از ماندن در این تیم تا پایان قراردادش یعنی تا سال ۲۰۲۲ منصرف کره است.

این نشریه نوشته که فصل آینده آخرین فصل بازیگری کریستیانو رونالدو در ایتالیا خواهد بود. رپوبلیکا در ادامه مدعی شده که رونالدو از یوونتوسی‌ها درخواست کرده که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تیم را تقویت کنند تا فصل آینده به سرنوشتی که در این فصل داشتند دچار نشوند. 

در همین حال نشریه معتبر گاتزتادلواسپورت در گزارشی ادعای رپوبلیکا را تأیید کرده و نوشته که نارضایتی رونالدو از حذف زودهنگام یوونتوس بسیار زیاد است و او خواهان جذب ستاره های بزرگ برای فصل آینده شده و در صورت عدم تغییر اوضاع احتمال دارد که از بیانکونری جدا شود. او فقط یکسال به یووه مهلت داده و در آمدنش به یووه هدفی جز فتح لیگ قهرمانان را در سر ندارد.

در این فصل رونالدو در سری A، نوزده گل برای یوونتوس زده که او را به برترین گلزن این تیم در لیگ تبدیل کرده است. او در لیگ قهرمانان هم ۶ گل برای یوونتوس زد که ۵ تای آن در مراحل حذفی بوده است. در واقع این ۵ گل، تمام گل‌هایی بوده که یووه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان فصل جاری زده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید مثل زیدان برگرده به رئال مادرید
خوب بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر