بازدید 4330

دبل رامین مقابل تک گل طارمی دردربی پرسپولیسی لیگ قطر

رامین رضاییان در حالی امشب دو گل برای الشحانیه مقابل الغرافه به ثمر رساند که پیش از آن در ۱۰ هفته اخیر لیگ ستارگان نیز موفق به زدن دو گل برای تیمش برابر الدحیل و ام صلال شده بود.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 13 April 2019

الشحانیه با نمایش درخشان مدافع ایرانی خود برابر الغرافه‌ای که یکی از گل‌هایش را طارمی زد، به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر، تیم الشحانیه که مثل همه دیدار‌های دور رفت رامین رضاییان را در سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۵۰ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف الغرافه‌ای رفت که همانند تمام بازی‌های این فصل از مهدی طارمی در راس خط حمله بهره می‌برد.

آمانجو، مهاجم ساحل عاجی الشحانیه که در این فصل تنها یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۱۷ بازی امشب بعد از فرار سریع از سد مدافعان الغرافه و تک به تک شدن با یوسف حسن، این گلر را جای گذاشت و گل اول تیمش را به نام خود ثبت کرد. نمایش هجومی الشحانیه پس از این گل همچنان ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۲۷ روی پاس در عمق آمانجو از میانه زمین و چیپ تماشایی رامین رضاییان که بعد از فرار سریع از جناح راست زمین به توپ ضربه زد، دومین گل را مقابل یاران طارمی به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۵ الغرافه روی خطای هند سولاقا صاحب ضربه پنالتی شد که شوت محکم مهدی طارمی را عامر العمری با شیرجه به سمت راست دروازه دفع کرد، اما ثانیه‌هایی پس از آن به دلیل آنکه دروازه‌بان الشحانیه برای گرفتن توپ زودتر از سوت داور از روی خط جلو آمده بود، این ضربه پنالتی تکرار شد.

طارمی که نمی‌خواست دوباره فرصت‌سوزی کند، ضربه پنالتی تکرار شده را برخلاف جهت دروازه‌بان الشحانیه که به دوباره به سمت راست شیرجه رفته بود، به مرکز دروازه زد تا یکی از گل‌های خورده تیمش را در دقیقه ۵۹ جبران کند. در حالی که بازی با برتری ۲ بر یک الشحانیه رو به پایان بود، در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده، رامین رضاییان استارت سریعی از سمت چپ زمین زد و دوباره خود را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بار با شوت محکم زمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند و موفق به دبل در جدال با الغرافه و البته مهدی طارمی، دوست نزدیک و هم‌بازی سابق خود در پرسپولیس شد.

یاران رضاییان با این پیروزی در آخرین مسابقه فصل لیگ ستارگان قطر ۲۷ امتیازی شدند تا با یک امتیاز بیشتر از الغرافه حریف امشب خود، جای این تیم را در رده هفتم جدول بگیرند تا طارمی و هم‌بازیان او لیگ را با قرار گرفتن در رتبه هشتم به پایان رسانند. رامین رضاییان در حالی امشب دو گل برای الشحانیه مقابل الغرافه به ثمر رساند که پیش از آن در ۱۰ هفته اخیر لیگ ستارگان نیز موفق به زدن دو گل برای تیمش برابر الدحیل و ام صلال شده بود.

Image result for ‫رضاییان + لیگ قطر‬‎

مهدی طارمی، آقای گل سابق لیگ برتر نیز که امسال در تمام ۲۲ بازی لیگ ستارگان برای الغرافه به میدان رفت، امشب توانست هشتمین گل فصل خود را بزند و با گلزنی دومین سال حضورش در این تیم را به پایان برساند. بعید است الغرافه او را حفظ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار