بازدید 4809

علیرضادبیر هم درانتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد

دبیر قبلا نایب رییسی کمیته ملی المپیک ایران نیز بود اما حضوری خنثی و کم اثر داشت و برای مدتی هم در آمریکا به سر می برد. باید دید که او در رقابت با امیررضا خادم که شائبه حمایت وزارت ورزش را پشت سر خود دارد، چند رای از مجمع جذب می کند.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 17 March 2019

ثبت نام علیرضا دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی که پیش از این اعلام حضور کرده بود، بالاخره امروز انجام شد تا تنور این رقابت داغ داغ شود.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا دبیر با حضور در فدراسیون کشتی برای انتخابات ثبت نام کرد. دبیر دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و ۳ نقره جهان ساعتی پیش در محل فدراسیون کشتی حاضر شد و برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد. او قبلا نایب رییسی کمیته ملی المپیک ایران نیز بود اما حضوری خنثی و کم اثر داشت و برای مدتی هم در آمریکا به سر می برد. باید دید که او در رقابت با امیررضا خادم که شائبه حمایت وزارت ورزش را پشت سر خود دارد، چند رای از مجمع جذب می کند.

پیش از این نیز چهره شاخصی همچون امیررضا خادم در انتخابات ثبت نام کرده بودند. امروز علیرضا حیدری هم به جمع رقابت کنندگان برای تصدی ریاست فدراسیون کشتی اقدام کرده است. دو روز دیگر تا پایان زمان ثبت نام کاندیدا‌های ریاست فدراسیون کشتی زمان باقی است. طبق اعلام وزارت ورزش قرار است انتخابات فدراسیون کشتی در فصل بهار انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر