بازدید 51078
هزار و پانصد و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مقایسه جالب روحانی و احمدی‌نژاد توسط خانجانی/باهنر: احمدی‌نژاد دنبال بازگشت به عرصه قدرت است/پیش‌بینی وزیر کشور از شرایط ایران در سال ۹۸/نماینده‌ای که هنوز هم از احمدی‌نژاد دل نمی‌کَند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: مخالفت مدیران صدا و سیما با حضور جواد ظریف در خندوانه/مصباحی مقدم: دو سوم اعضای مجمع مخالف پیوستن به FATF است/اظهارات تعجب برانگیز واعظی درباره ماجرای استعفای ظریف/با تعطیل شدن «خندوانه»، جناب‌خان دوباره لبوفروش شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 16 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

قیمت شیرینی‌های پرمصرف عید چند؟

علی بهره مند، رئیس اتحادیه قنادان در گفت وگو با خبرآنلاین گفت: در واحد‌های درجه یک قیمت شیرینی های‌تر کیلویی ۲۶هزار تومان، پاپیونی کیلویی ۲۱هزار و ۵۰۰ تومان، زبان کیلویی ۲۱هزار و ۵۰۰ تومان، نان برنجی کیلویی ۲۱هزار و ۵۰۰ تومان، گل محمدی ۲۱ هزار تومان و کیک یزدی نیز ۱۵هزار تومان است. با توجه به مشکلات اقتصادی ماه‌های گذشته، اتحادیه و اعضای آن خود را ملزم به حمایت از هموطنان می‌دانند بنابراین به مناسبت نوروز، سیاست افزایش قیمت شیرینی و … اصلا در برنامه کاری ما جایی ندارد. برای افزایش قیمت شیرینی در سال ۹۸ بعد از ماه رمضان تصمیم گیری خواهیم کرد.

رقیب انتخاباتی نتانیاهو هک موبایلش توسط ایران را تکذیب کرد

بنی گانتز، رقیب اصلی بنیامین نتانیاهو در انتخابات پیش رو در اسرائیل، گزارش‌ها درباره هک موبایل خود توسط ایران را تکذیب کرده است. او گفت: هکی در کار نیست و تهدیدی وجود ندارد و ایران به اطلاعاتی دست نیافته تا بتواند از او باج خواهی کند. جریان تازه تاسیس گانتز در نظرسنجی‌ها از حزب لیکود پیش افتاده است. روز جمعه یک شبکه تلویزیونی در اسرائیل، به نقل از منابعی در شین بت، ایران را به هک تلفن همراه بنی گانتز متهم کرد/ بی‌بی‌سی

حکم سلمان خدادادی قطعی نیست!

محمد جواد جمالی نوبندگانی، سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: حکم سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی قطعی نیست، چون حکمی که اعلام شده دارای چند موضوع است. آقای خدادادی می‌تواند اعتراض کند همچنین طی حکم آقای خدادادی، ایشان از تجاوز مبرا شده است، یعنی موضوع تجاوز هم مورد تأیید قاضی قرار نگرفته است. قاضی اشاره کردند که علت حکم تجاوز نبوده است و مصاحبه قاضی مبتنی بر ارتباط بوده است نه تجاوز. با توجه به این‌که مجلس در این چند روز تعطیل بود، احتمالا امروز یا فردا ما باید از این حکم مطلع شده و به دستمان برسد. / فارس

آگهی خرید هواپیمای ممنوعه در نیازمندی‌های همشهری

امروز در صفحه ٣٨ نیازمندی‌های همشهری در تهران، متن یک آگهی به هواپیمای Boeing ۷۳۷ Max اشاره دارد که به تازگی پرواز آن در بسیاری از کشور‌های جهان ممنوع شده و حتی سازمان هواپیمایی کشوری نیز عبور آن از آسمان ایران را ممنوع کرده بود، اما برای خریداری آن متقاضی پیدا شده است. این همان مدل هواپیمایی است که ایران نیز به بوئینگ سفارش داده بود، اما با روی کار آمدن ترامپ روند تحویل آن متوقف شد.

اطلاعیه کمیته اخلاق درباره دستگیری ۲ تن به اتهام تبانی در فوتبال

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای در مورد تبانی و دستگیری دو نفر در رابطه با مسابقات فوتبال صادر و اعلام کرد: از کلیه اهالی فوتبال درخواست می‌شود که هرگونه اطلاعات خود در زمینه تبانی بین بازیکنان، باشگاه‌ها و ... را در اسرع وقت از طریق مراجعه حضوری به آدرس ضلع غربی ورزشگاه آزادی جنب هتل المپیک مرکز ملی فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۷۳۸۴۰۲ و ۰۹۱۹۸۴۱۷۴۴۵ در اختیار این کمیته قرار دهند. همچنین این کمیته با هشدار اینکه هرگونه تبانی در مسابقات فوتبال می‌تواند مجازات از شش ماه تا سه سال حبس را در پی داشته باشد، اعلام می‌دارد، با تخلفات و جرائم در این زمینه به شدیدترین نحو قانونی برخورد و مقابله خواهد شد.

روایت مرجانه گلچین از دستمزد بازیگران در تلویزیون

مرجانه گلچین که در سریال نوروزی «زوج یا فرد» بازی دارد، در پاسخ به این پرسش که اغلب بازیگران دستمزد برایشان اهمیت دارد و به کیفیت توجه نمی‌کنند، بیان کرد: ما با صداوسیما کار می‌کنیم؛ بنابراین نمی‌توانیم دنبال پروژه عجیب و غریب باشیم. دستمزد در تلویزیون استاندارد دارد البته اگر بتوانی آن را در زمان مناسب دریافت کنی وگرنه باید دنبال دستمزد خود باشی. من که سال‌هاست در تلویزیون کار می‌کنم دستمزد عجیب و غریبی در تلویزیون نمی‌دهند، زیرا اگر بازیگری یک سال کار کند و چند سال بیکار باشد، دستمزد عجیبی نیست. /ایسنا

با تعطیل شدن «خندوانه»، جناب‌خان دوباره لبوفروش شد

محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان که دیشب (جمعه ۲۴ اسفند) به عنوان مهمان در کنسرت گروه موسیقی جنوبی لیان حضور پیدا کرده بود، به درخواست محسن شریفیان (سپرست گروه لیان) روی صحنه حاضر شد و قطعه‌ای را خواند. او پیش از اجرای این قطعه گفت که به تازگی آخرین قسمت حضور جناب‌خان را در برنامه خندوانه برای عید ضبط کرده‌اند و او به سر کار لبوفروشی در جنوب برگشته است. /ایسنا

اظهارات تعجب برانگیز واعظی درباره ماجرای استعفای ظریف

محمود واعظی در پاسخ به این سوال که اگر اتفاقی که برای وزیر خارجه در جریان سفر اسد به ایران افتاد، برای شما می‌افتاد، چه واکنشی نشان می‌دادید، می‌گوید: اولین اقدامی که انجام می‌دادم، اجازه می‌دادم صبح شود، قطعا خدمت آقای رئیس‌جمهور می‌آمدم، با ایشان صحبت می‌کردم و هر حرفی که داشتم در آنجا مطرح می‌کردم و به توافق می‌رسیدم که باهم چه کار کنیم. این اقدام است که اگر برای من پیش می‌آمد انجام می‌دادم.

مصباحی مقدم: دو سوم اعضای مجمع مخالف پیوستن به FATF است

مصباحی مقدم در پاسخ به این که آیا اکثر اعضای مجمع هم به همین نتیجه رسیده‌اند؟، گفت: اکثر اعضای مجمع به این نتیجه رسیده‌اند هرچند کسانی هم هستند که موافق پیوستن ایران به این لوایح هستند، تقریبا یک سوم نظرشان موافق پیوستن است و دو سوم نظرشان مخالف پیوستن است.

لاریجانی: احمدی نژاد با خودش مشکل دارد

علی لاریجانی، رئیس مجلس در گفت وگو با هفته نامه مثلث، درباره ماجرای اختلافات خود و محمود احمدی نژاد سخن گفته است. او گفت: داستان من و احمدی نژاد از خودش شروع شد، او با خودش مشکل دارد. لاریجانی همچنین درباره رئیس دولت‌های نهم و دهم افزود: وقتی آدم از خدا نترسد، کسی نمی‌تواند جلویش را بگیرد.

مخالفت مدیران صدا و سیما با حضور جواد ظریف در خندوانه

در حالی که قرار بود محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به دعوت رامبد جوان در برنامه طنز خندوانه شرکت کند، خبرنگار جماران مطلع شد مسئولان صدا و سیما از حضور وی در این برنامه ممانعت کرده اند. بر اساس این گزارش، پس از آنکه ظریف به دعوت رامبد جوان مجری تلویزیون که از وی برای شرکت در برنامه طنز خود دعوت کرده بود، مدیران سازمان صدا و سیما با این حضور مخالفت کردند. مخالفت با حضور وزیر محبوب خارجه در حالی است که صدا و سیما طی ماه‌های اخیر برخی سلبریتی‌ها را با هزینه‌هایی هنگفت از جیب مردم و از طریق بخت آزمایی جذب کرده تا توجه مخاطبان را به برنامه‌های خود جلب کند. به نظر می‌رسد، اکنون رامبد جوان و تهیه کنندگان خندوانه می‌توانند در خصوص اتفاق اخیر شفاف سازی کرده و موضوع را برای مردم توضیح دهد.

مقایسه جالب روحانی و احمدی‌نژاد توسط خانجانی

جهانبخش خانجانی در گفت‌وگویی با آزادی در خصوص رفتار روحانی بعد از پیروزی در انتخابات گفت: ببینید بخشی از عدم تحقق وعده‌های آقای روحانی به خود آقای روحانی بر نمی‌گردد. بلکه به شرایط جامعه، فشار‌های سیاسی و فشار‌های پنهانی که از بخش‌های مختلف حاکمیت وارد می‌شود منجر به عدم تحقق وعده‌ها و برنامه‌های ایشان می‌شود. پس این بخش را نباید به حساب آقای روحانی بگذاریم. نقد ما به بخشی از وعده هاست که ایشان می‌توانست عمل بکند و نکرد، خصوصاً از انتخابات ۹۶ به بعد آقای روحانی می‌بایست به وعده‌هایی که به مردم داده بود عمل می‌کرد. ایشان می‌بایست در ارتباط با عقبه سیاسی خودش کمی عمیق ترو فعال‌تر کار می‌کرد. در انتخابات ۹۶ اصولگرا‌ها، جز یک تعداد خیلی کم از اصولگرایان معتدل و معقول، به ایشان رأی ندادند. اصول گرایان منطقی و رادیکال دو کاندیدا داشتند: آقای قالیباف و آقای رئیسی و در نهایت همه آن‌ها از آقای رئیسی حمایت کردند.

این اصلاح طلب‌ها و عقبه اجتماعی آن‌ها بود که به روحانی رای داد. اما متاسفانه آقای روحانی در استفاده از ظرفیت‌های اصلاح طلبان به نوعی اغفال گرایانه عمل کرد. به نوعی بی مروتی کرد. به انتظارات حامیان خودش وقعی نگذاشت. من یک مثال از خودم بزنم. من رئیس ستاد خبری دکتر روحانی بودم. آقای شریعتمداری، آقای جنتی و بنده در یک بازه زمانی بسیار کوتاهی حدود ۲۰۰ نفر از مسئولین رسانه‌ها و خبرنگاران و دوستان خودمان که عمدتاً از اصلاح‌طلبان بودند را جمع کردیم و این‌ها برای پیروزی آقای روحانی تلاش کردند. حالا این را مقایسه می‌کنیم با آقای احمدی‌نژاد. آقای شمقدری و آقای کاوه اشتهاردی مسئول تبلیغات و رسانه‌ای آقای احمدی‌نژاد بودند. شما ببینید آقای احمدی‌نژاد با نیروهایش چه کار کرد و آقای روحانی با همراهانش چه کرد؟ یعنی یک بی معرفتی تام. تعارف ندارم، ببینید یک وقت هست شما در مقام رئیس جمهور دارید صحبت می‌کنید طبیعتا ما مکلفیم و وظیفه داریم به رئیس‌جمهور احترام بگذاریم، اما به عنوان ستاد انتخابات آقای روحانی به نظر من مروت لازم در اینجا لحاظ نشد. یعنی احوال هیچ کدام از دوستانمان که در این ستاد خبری فعال بودند بعد از انتخابات پرسیده نشد. شما عین همین را در جامعه می‌بینید. یعنی جامعه سیاسی که در شهر‌های مختلف همراه آقای روحانی بودند تلقی شان این بود که آقای روحانی به آن‌ها پشت کرده و یا به قول عامیانه اش نامردی کرده و این خیلی بد است. /آزادی

نماینده‌ای که هنوز هم از احمدی‌نژاد دل نمی‌کَند

سید محمدجواد ابطحی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با برنا گفت: ادبیاتی که آقای احمدی‌نژاد انتخاب کرده ادبیات درستی نیست و باعث شده اظهارات و حرف‌های وی مخالفت با رهبری تعبیر شود. وی درباره رویه رفتاری فعلی احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد می‌خواهد در انقلاب اصلاحات به عمل بیاورد، به این معنی که نمی‌خواهد انقلاب را ادامه دهد بلکه می‌خواهد در آرمان‌های انقلاب تجدیدنظر کند. وی مدعی شد: اصلاح‌طلبان بعد از جریان ۱۱ روز خانه‌نشینی گفتند فتنه موسوی را ول کنید؛ بچسبید به فتنه احمدی‌نژاد، چون از اساس اصلاح‌طلبان دوست دارند کسی مقابل رهبری بایستد! ابطحی همچنین تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد سعی نکرده در مورد این مباحث شفاف‌سازی کند و بعضی از جملات وی همانند این که «مردمسالاری یعنی رای مردم» ابهام برانگیز است چراکه آقای احمدی‌نژاد خود می‌داند رأی مردم مقبولیت می‌آورد، اما مشروعیت نمی‌آورد؛ اما دو پهلو صحبت کردن وی فضا را برای بهره‌برداری اصلاح‌طلبان مهیا کرده است. عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در این خصوص تاکید کرد: آقای احمدی‌نژاد باید هر چه سریع‌تر گفتمان و رویه صحبت خود را اصلاح کند وگرنه هرچه جلوتر برود، همه مخالفین وی و اصلاح‌طلبان این شیوه دو پهلو صحبت کردن او را مخالفت با رهبری تعبیر می‌کنند. ابطحی تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد در گفت وگو‌های مختلف خود از رهبری یاد می‌کند و اگر قصد تقابل داشت در مصاحبه اخیر عکس امام (ره) و رهبری بالای سر خود نمی‌گذاشت.

پیش‌بینی وزیر کشور از شرایط ایران در سال ۹۸

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در سال ۹۷ هر کاری که توانستند بر علیه کشور ما انجام دادند، گفت: در سال ۹۸ مساله جدیدی که بتواند شرایط را سخت‌تر کند، نخواهیم داشت.عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه جمعه در نشست صمیمی با علما و روحانیان استان هرمزگان اظهار داشت: در شرایط امروز لطف خداوند متعال به کشور ما در استقامت ملت ایران و درایت مقام معظم رهبری تجلی یافته و در شرایط کنونی، دنیا در مسائل مختلف، حق را به ایران می‌دهد. وی ادامه داد: در شرایط فعلی وحدت، انسجام و همدلی عملی در راستای مقابله با اقدامات دشمن در کشور ایجاد شده و با هدایت‌های مقام معظم رهبری، تدابیر دولت، تلاش مسئولان و همراهی و مقاومت مردم توانستیم این مقطع را پشت سر بگذاریم. وزیر کشور با بیان اینکه در سال ۹۷ دشمن شدیدترین تحریم‌ها را برای ایجاد نارضایتی در کشور اعمال کرد، گفت: اما مردم ما با اقتدار در برابر این تحریم‌ها استقامت داشتند و مقام معظم رهبری نیز ساختار‌های جدیدی را برای عبور موفق از این مرحله ایجاد نمودند و همه مسئولان قوا برای تلاش مضاعف پای کار آمدند.

رحمانی فضلی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام است و تشکیل این نظام مصداق واقعی پیروزی حق بر باطل محسوب می‌شود. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸، گفت: قطع به یقین مردم ما به طور همه جانبه برای صیانت از مهمترین دستاورد سیاسی کشور یعنی استقلال ایران اسلامی در انتخابات حضور خواهند یافت. وزیر کشور با اشاره به توطئه دشمنان برای اسلام هراسی در دنیا، تصریح کرد: با حمایت مالی و اطلاعاتی گسترده آمریکا و رژیم صهیونیستی جریانات تکفیری در منطقه ایجاد شد تا ذهنیت مردم دنیا نسبت به دین اسلام مخدوش شود، اما علمای جهان اسلام، تکفیر و خشونت را محکوم و این توطئه دشمن نیز ناکام ماند.

باهنر: احمدی‌نژاد دنبال بازگشت به عرصه قدرت است

محمد رضا باهنر در گفت وگویی به سخنان ساختارشکنانه این روز‌های احمدی نژاد واکنش نشان داد و گفت: احمدی‌نژاد به دنبال بازگشت به عرصه قدرت است. وی همچنین گفت که به عنوان یک فعال سیاسی حتی برای انتخابات مجلس ۹۸ هم نمی‌توانم پیش‌بینی دقیقی کنم؛ بنابراین برای ۱۴۰۰ به طریق اولی نمی‌توان پیش‌بینی نمود و حتی حضور افراد را هم نمی‌توان در انتخابات آتی پیش‌بینی کرد. انتخابات یعنی انتخابات. اجماع معنا ندارد و اگر قرار باشد همه جریان‌ها بگویند که ما یک کاندیدا داریم و همه روی یک نفر تفاهم داشته باشند که آن انتخابات دیگر انتخابات نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۸۷
در این زمینه با واعظی موافقم و بعدش تصمیم گیری می کرد جناب ظریف
پاسخ ها
خرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اینستکس هرچند تحقیرآمیز است ولی چون باصطلاح یک توافق مالی بین المللی است باید قبل از اجرا به تصویب مجلس برسد و الا غیرقانونیست
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
بازدهی بازارهای ایران دریکسال گذشته:
ارزوطلا ۴۰۰ درصد
مسکن بیش از ۱۰۰ درصد وهمچنان درمسیر رشد
بورس ۶۵ درصد !!!!!!
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
قطعا اگه شما مدیر مجموعه ای باشید بنده به هیچ وجه حاضر
نیستم برا شما کار کنم چون شما ارزشی برای آن سیستم قائل نیستید و احتمالا منافع فردی شما در اولویت قرار دارد.
مشیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
برجام که قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل پشتش بود این شد
fatf که یک صنف با 35کشور است تکلیفش معلوم است
جالب است که رییسش اعتراف کرد دلیل گرانی 96 رعایت دولایحه اول fatf بود.
چرا این دولت هیچ وقت با ما صادق نبود و نیست؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
در جواب مشیری
چرا برجام را اتشش نمی زنید و خلاص کنید ؟!؟
اف ای تی اف را هم شما را بخدا تصویب نکنید و بگذارید زودتر نجات پیدا کنیم
احمدی نژاد هر گونه شعار و وعده ای که داد نمی گویم همه ان بلکه اکثر ان را عملی کرد ولو خوب یا بد ولی جناب روحانی با عرض معذرت برعکس عمل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
ای کاش روحانی به اندازه نصف احمدی نژاد خدمت کرده بود روحانی خیلی وعده داد ولی احمدی نژاد رستگار است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
داداش احمدی نژاد دولت با تفنگ پشتش بود و هر گونه ماسمالی بود ۲۰۰۰ تربیون حمایتش میکردند . آنروزی که قرار بود پول نقدر به تولید داده بشه تا مصرف کننده ارزانتر کالا را بخرد همین تربیونها با گفتمان انقلابی و آرمانی میگفتند طرح احمدی نژاد برای این هست که دیگر با ۴۵ هزار تومان فقیری نخواهیم داشت . کجای کتاب علمی چنین‌گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
آقای عزیز یه سری اکه کلی ثروت کشور و رسانه میلی و انواع تریبون‌ها دستشونه فکر نمی کردند سال 96 روحانی با درصد بالا پیروز بشه تو انتخابات بعد از این انتخابات همه خواستند دولت روحانی زمین بزننن همه جوری سنگ اندازی می کنند اما از دولت احمدی نژاد تا سالهای 90 حمایت می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
آره۱ میلیون به نوزادان تازه متولدشده داد,قطاراصفهان شیراز روراه اندازی کرد
چقدر هم محبوب است !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
الان مثبت بدیم یا منفی؟بله در بین مسئولان فعلی جزو افراد محبوب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
چه محبوبیتی . هر کی لباس ساده و کفش ساده بپوشه کارش درسته ؟ محبوبیت چی . سیاسی یا اجتماعی . مردم‌گزینه دیگری را ندارند یعنی چقدر افراد فرهیخته و دانشمند در کشور داریم . این جوری هست که هر کس خارج از اندیشه دو جناح باشد حق ابراز وجود سیاسی نخواهند داد شما حساب کنید ایا از فردا یک کسی خارج از گفتمان احمدی نژاد برای ۱۴۰۰ منتخب شود آیا تایید صلاحیت خواهد شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
احمدی نژاد یکی از مردمی ترین سیاستمدارهای ایران پس از مشروطیت است و دشمنانش هم از همین نقطه قوتش با عنوان پوپولیست به عنوان حربه علیه خودش سوء استفاده کردند.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
داداش یا سیاست بلد نیستی یا در سیاست خیلی جوان هستی . همین امروز من یا شما یا هر کسی غیر از احمدی نژاد در شهرها سخنرانی کنه و از دولت مستقیم انتقاد کنه و از طیف دیگر انتقاد کنه آیا امکان داره ۲۴ ساعت بگذره تو حبس نره . علت بخاطر این هست که آزادی احزاب وجود نداره اگر آزادی وجود داشته باشه مردم برای احمدی نزاد تره هم خرد نمیکنند چه برسد به اینکه براش کف بزنند . شما راست میگی فردا برو سر خیابان همین سخنان احمدی نژاد را که از تلگرام پخش میشه تکرار کن ببین چه میشه . فقط فرار فکنی چه فایده داره
سلبریتی ها چرا درباره حادثه نیوزیلند و کشتار ۵۰ نفر ،
ساکت اند؟! می ترسند نشان های سفارشی سفارت فرانسه قطع بشه ؟!
پاسخ ها
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
غربزدگی بلای جان استقلال کشور شده برای اخذ ویزا
تن به هر کاری میدن..حتی خیانت به وطن . چشمهارو درمقابل جنایت های غربی ها میبندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مثلا چی بگن؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
یک دیوانه نژاد پرست احمق خونخوار با اسلحه های شخصی اش یک مشت مسلمان بیگناه که داشتند نماز جمعه خودشان را میخواندند به رگبار بسته و کشته
این کار قطعا کار گروهی و سازماندهی پشتش نبوده که مثلا فلان حکومت و دولت هزاران نفر را مزدور کرده و برای جنگ تا دندان مسلحشون میکنند و به کشورهای دیگر اعزام میکنند
جناب وزیر محترم کشور اگر درسال ۹۲ دولت فعلی با شعار چرخیدن اقتصاد و چرخیدن هسته ای سر نمی داد و مردم را دو قطبی و شرطی نمی کردند و همه تخم مرغ ها را در سبد برجام نمی گذاشتید الان نباید درباره عقب گرد دوباره به سال ۹۱ می رسیدیم که قدرت خرید مردم را دوباره به مرحله سال ۹۱ رساندین و حالا چند
سال دیگر باید صبر کرد تا وضع و قدرت خرید مردم مثل پارسال شود
من شنیدم که مجمع تشخیص مصلحت دارد پایه های اصلی تصمیم گیری در مجلس و دولت را با سیاست های کلی سندهای اینده چه ۲۰ ساله و غیره منطبق می دهد تا اگر تداخل و ضد ان بود کنار گذاشته شود ، و اگر این کار به درستی انجام شود و اعمال شود در دهه اینده وضع اقتصادی مردم خیلی خوب خواهد شد و سیاست در اقتصاد تا حد زیادی کنار گذاشته می شود و اصلاح طلب و اصول گرا دیگر وقتی سر کار می ایند نمی توانند اقتصاد را خراب کنند و بخواهند از نو دوباره چرخ را اختراع کنند ان هم فقط برای دوره یک مدت کوتاه ۸ ساله خودشان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
آن سند چشم اندازی که فرمودید اگر تا زمانی که با گفتمان و اندیشه و ارزو همراه کنید فایده ندارد . ان سند باید اول رفاه و اسایش مردم ایران را در نظر بگیرد نه رفاه و آسایش ممالک دیگر را به دلایلی سیاسی که دارد . چشم انداز که برای مردم ایران نیست . پس چرا دیده نمیشه تمتم پروز های گاز رسانی به روستاها متوقف شده جاده ا آسفالت ندارند و خاک ها دارند فرسایش و ریزش جاده ها شده . بیمارستانها چرا تجهیزات کافی ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
پرچم فرانسه من شک ندارم سند چشم انداز را ندیدی و فقط از روی سیاسی حرف زدی میدونی چرا چون سیاست زده هستی
سند چشم انداز برای اقتصاد داخلی است که الان داریم چوب ان می خوریم ،و هنوز درست اجرا نمی شود در این سند خیلی از روش کشورهایی که پیشرفت کردند دیده شده حتی با وجود خرج کردن در خارج
هر چند که سیاست زدگی در شما موج می زند و نمی توانید درست حلاجی کنید من چی گفتم
!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
یاد دهه های گذشته افتادم که اگر بارون نمی امد مردم می گفتند خدا قهرش گرفته ولی اصل ان دوره خشکسالی است که هر چند یک وقت به وجود می اید
این نظر شما هم مثل همین است اگر روستایی اب ندارد به خاطر این است که پول به خارج رفت
عزیزم ولی واقعیت چیز دیگری است و تا پارسال پول ها در بانک خوابیده بود و سود می گرفت وامسال هم رفته به سمت دلالی بازار ارز و سکه و میوه و گوشت و ان وقت کی کلاه سرش رفته ان روستای شما
خطاب به پرچم فرانسه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
تعاریف اخلاقی سند نیست . شما متوجه نیستی . وقتی تعاریف را جوری برای دولت تعریف میکنی که تو پارک و خیابان به لباس مردم گیر دهد کجا وقت میکند که به اقتصاد فکر کند وقتی به دولت تکلیف میکنید که اگر شاخ افریقا هم محرومی داد میرند باید به کمکش رفت کجای ایت تز به اقتصاد شبیه هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
البته یک بخشش اقتصادی است که یادم رفت بنویسم
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
این سخن شما زمانی درست هست که مردم و رای گیری وجود نداشته باشد یعنی کسی که رییس جمهور میشود به چه شعاری در انتخابات کاندید شود وعده ارزانی گوجه و خیار که شعار انتخاباتی نیست . شابلون اقتصاد خصوص هست که اصلا به دولت ها ربطی ندارد . اقتصاد مال مردم هست مردم تولید کننده هستند .
اظهارات واعظی تعجب برانگیز نیست.
اتفاقا کار ظریف بچه بازی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نخیر اقایون فهمیدن نباید هیچوقت یک وزیر خارجه ایران رو تهدید ببخشید دست کم بگیرن
عزیزی وقتی از دست بچه هاش و سر و صداشون خسته میشد به خنده میگفت " خدا همتونو یکی کنه , یکیتونو نابود کنه". حالا این شده دعای خیر بنده اندر حق مسئولان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اون عزیز تو خیلی اشتباه کرده که تو رو اینطوری نابود کننده و نفرین کننده تربیت کرد!
برخی مدیران هم از زیر دست چنین عزیز های در رفته و و در جامعه ول شده اند!!
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
احسنت
جناب اقای خاتجانی بر عکس رفتی اقای روحانی هر چه در توان داشت در عقبه گذاشت تا بتواند از این مخمصه جان در ببرد اما بین راه عقبه سخت مشغول جمع کردن قااعم برا خود و احزاب ودوستان شدن وبه کل روحانی را فراموش کردن که در خط تنها مانده بخاطر همین اهداف روحانی به شکست منجر شد
اگر فکر میکنید سال ۹۸ روزای خوبی در انتظارتونه
یا کلا تو ایران زندگی نمیکنید
یا هنوز متوجه نشدین که دارید تو ایران زندگی میکنید
آیا می دانید برخی از شهرهای بزرگ کشور برخی از پزشکان متخصص را ندارند؟ وزارت پزشکان چرا تا این حد تعداد پزشک را در کشور پایین نگه داشته که آمار تعداد پزشک در هزار نفر از جمعیتمان حتی از سوریه و تاجیکستان هم کمتر است؟
قیمت یه ‏آفتابه شده 35 هزار تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
افتابه که جزء واجبات نیس
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
افتابه مسی یا پلاستیکی .
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
لذت دسشویی کردن هم ازماگرفتن
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
کلوخ استفاده کن
احمدی نزاد مرد روزهای خوب خوش مردم بدبخت بود هر کسی دلخور هست برایش اب بیارم ،،زنده باد دکتر احمدی نزاد زنده باد ایران و ایرانی وطن پرست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
درود بر امدی نژاد صادق که به مردم خدمت کرد ولی روحانی همه چیز را خراب کرد ای کاش استعفا می داد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مردمی که به احمدی نژاد و مسکن مهرش اعتراض کردند و در پی سفرش گفتند با امدنت داغ ما را تازه نکن . هم پولمان رفت هم جان بستگانمان .
مهدی
| Germany |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
کدام روز های خوب خجالت بس است
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ناشناس ۲۲:۰۴
امدی نژاد نادرسته، آوردنش نژاد درسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یادمه پروفسور می خواست با چند تا فن قوی هوا رو تمیز کنه یا با چندتا هواپیمای سمپاشی به جای باران هوای تهرون رو تمیز کنه و ... دکتر مهندس مرد روزای خوشمنو بودی! اومدی سکه 100تومن بود رفتی سکه 2 تومن بود!
اومدی گوشت 3 تومن بود رفتی گوشت 30 تومن بود!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نود درصد مردم موافق تصويب fatfهستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
راست می گویی؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نود درصد مردم الان دنبال این چیزها نیستند و نمی دانند چی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نخیر جناب اتفاقا نود و‌ نه درصد رانتخواران موافق تصویب فتف هستند
پس از مردم مایه نذار لطفا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اظهر من الشمس
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خب تابی یه نمونه آماری با نظر سنجی بگرید لطفا که مشت هم نمونه خروار است
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
بی خیال بابا تو دیگه چقدررر جوگیری نماینده مجلسش میگه نمیدونیم چی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
دمت گرم!!! شما رو باید در انتخابات و در ستادهای کاندیداها استخدام کنند چون نظرسنجی علمی از طریق تله پاتی انجام میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
23میلون هم به روحانی رای دادن بعد اگر قرار بود مردم همه چیز متوجه بشن یعنی از قرار داد سر دربیارن چرا کسی انتخبا میکنید یه سوال ایا شما از همه قوانین سردرمیاری یا وکیل میگیری که سردر میاره بهتر هست بهوکلای مان اعتماد کنیم
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
برجام،فتف،پالرمو،اینستکس.....مردم-نود درصد؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
با فتف مشکل کشور و ملت ما حل نمی شه!
با تصویب قانون اعدام خائنین به و طن ویا حد اقل اعدام وطن فروشان کشور روی آسایش را به خود خواهد دید!
اصلاح طلب
| Romania |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
تو چقد باهوشی از کجا فهیمیدی؟ برو بابا این هم برجامه
یه وقتهایی
بارِ بعدی وجود نداره،
شانس دومی نیست،
وقت اضافه و استراحت نیست
گاهی وقتها،
یا الان هست و یا هرگز...
حواسمون باشه به لحظه هایی که ممکنه تبدیل به حسرت بشن...
تا ده پونزده سال پیش شاعر تو شعرش میخوند "بچه ها مهندس اومده بیاید تماشا" اما الان ما سالی 233،000 نفر مهندس تولید میکنیم و گرچه 90 درصدشان هم مهندس باسواد نیستند. اما جالبه که تعداد پذیرش پزشکانمان از سال 1366 تا الان ثابت باقی مانده و الان حتی از تاجیکستان و سوریه هم عقبتریم. کیفیتشون هم هر روز داریم میبینیم که کلیه رو با غده و دست چپ را با دست راست اشتباه میگیرند.
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
عزیز دل پزشک تربیت کردن یک سری امکانات ورعایت استاندارد های خاصی رامیطلبد به همین سادگی نمیشود تعداد رابالابرد ومثل دانشگاههای ...مدرک صادر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
استاد عبدالمجید ایشان عرض کردند که با چه کیفیتی تربیت می کنند متنو خوب بخون
احمق ها از گذشته حرف می زنند،
دیوانه ها از آینده،
و عاقل ها از حال.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
کسی که بدون درس گرفتن از گذشته و فکر کردن به اینده فقط به حال فکر میکنه قطعا یه احمقِ دیوانه است
احمدی نژاد از دل مردم و قشر مردم است و در دل آنها جا دارد کافیست در یک انتخاباتی کاندید شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
امدی نژاد در قلب مردم است ومسکن مهر را ساخت ولی روحانی وآخوندی آن را دادند دست این مسولین بی عرضه خدایا سایه این ها را از سر ملت ایران کم کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اگر احمدی نژاد بیاید قول می دهم که نفت بشکه ای ۱۲۰ دلار خواهد شد ومامنتظر استعفای روحانی هستیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
باز هم دنبال فرد میگردید که برای شما ازادی . استقلال و رفاه بیاورد . دوستان فرد نمیتواند باید خرد جمعی باشد . انقلاب برای خرد جمعی بود . فعلا مطالبه خودتان را در این رییس جمهور بخواهید و از او مطالبه کنید که پرا از گفتمان و شعار خود عقب نشینی کردی . شاید دلیل محکمی دارد .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
هیچ دولتی در دنیا برای مردم خانه نمیسازد . تسهیلات میدهد مردم خودشان به وقت مناسب و محکم و هر جا دلشان خواست میسازند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
در هیچ گجای دنیا هم خانه کالای سرمایه ای نیست بلکه مصرفی است
یعنی اینکه نمی خرند که بعدا گرانتر بفروشتد بلکه فقط می خرند و لیزدر اینحا بدون مالیات تا چندین خانه می خرنددو دلالی میزکنند تا قیمت خانه در ایران چند برابر دنیا بشود
تابناک خدا وکیلی بگو چطوری تونستی اینهمه خبر بد و ناامیدکننده را یکجا جمع کنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مگه اتفاق خوب هم گذاشتن تو مملکتمون اتفاق بیوفته که خبرشو بگن.
باهنر: احمدی‌نژاد دنبال بازگشت به عرصه قدرت است...

شما چطور جناب باهنر؟؟
احمدنژاد اگربه تعبیر شما دنبال قدرت است حق دارد چون رئیس جمهور بوده و هنوز بین اقشار پاییندست محبوبیت دارد... شما چه؟ شما حتی رای به اندازه یک محله دورافتاده هم نیاوردید با چه رویی با رسانه مصاحبه هم می کنید؟؟!!!
بروید استراحت کنید که خیر دین و دنیایتان در همین است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
آقای باهنر هشت دوره رای مردم رو بدست آورد، الانم که در مجلس نیست بخاطر اینه که این بار کاندید نشد ،
جهت شفاف سازی گفتم ، با اینکه من طرفدار اصولگرایان نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
تا کی میخواهند در سیاست بمانند و حرف تکراری و خسته کننده بزنند . قواله را کی پشت این افراد نوشته
خدمات خانم حلیمه یعقوب، رئیس جمهور مسلمان سنگاپور به کشورش:

۳۰۰ میلیارد دلار در سال محصول ملی، ۶ میلیون نفر قوی ترین گذرنامه جهان، ۸۵ هزار دلار درآمد شهروند سنگاپور در سال، بهترین فرودگاه در جهان، دختری یتیم که فقر را از نزدیک مشاهده کرد، او با مردی یمنی ازدواج کرده و ابتدا برای ادامه تحصیلات خود، با همسرش در یک اتاق کوچک زندگی می کردند!

ایشان پس از دریافت پست های دولتی، گفت: من حلیمه یعقوب، بنده ای از بندگان خدا هستم و از خدا می ترسم! هر کسی می خواهد با من برای مردم سنگاپور کار کند، من به خاطر خدا، خواهر او هستم! تصمیم و همّ و غم من، بالا بردن سطح زندگی شهروندان سنگاپور است و نه چیز دیگر!

در زمان او درآمد سنگاپور به ۲ تریلیون دلار افزایش یافت! درآمد شهروند سنگاپور در سال به ۸۵۰۰۰ دلار افزایش یافت! گذرنامه سنگاپور ارزشمندترین گذرنامه جهان شد! بیکاری را به ۱ درصد رساند. نزدیک به ده هزار پروژه بسیار بزرگ را به انجام رسانید! فساد در سنگاپور را به صفر رساند! تمام مالیات ها را از محصولات سنگاپور حذف کرد! درآمد ملی به نسبت ۵ تريليون مازاد افزايش يافت! مسئولان ما یاد بگیرند!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
حلیمه یعقوب وقتی صبح بیدا میشد فکر این نبود که ۲۰ وزارتخانه را جمع کند که در مورد پوشش زنان حتی تو حیاط منزل قانون بنویسند . حلیمه یعقوب مثل روحانی نبود که در جلسه طرق مقابلش ضرعامی میگوید بیا در مورد سخنی که در فلان شهر در مورد روسری گفتی بحث کنیم بعد نتوانیت ضرغامی را از جلسه بیرون کند خودش خارج شد . اینجا دولت بی تفنگ داریم با اندیشه های زیادی که تحقق یافتنی نیست . یعنی برای رفتن و بردن مردم به بهشت دنیای مادی را برای مردم تو تنگنا قرار دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
سلام
درعوض رئیس جمهور ما تورم را 1000 درصد افزایش داد بیکاری نپرس گرانی نپرس وعدهای الکی نپرس واقعا اقای خانجانی درست گفتند اقای روحانی فقط میخواست رئیس شود والسلام دیگر کاری به مردم ندشت وخدا پدراقای احمدی نژاد بیامرزد پراید کرد 20 میلیون ولی نکرد 50 میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
دوستی که از دولت بی تفنگ سخن گفتی و اینکه روحانی مجبور است در اینجا پاسخگوی اظهاراتش در فلان شهر در مورد حجاب باشد. می شود بگویی چرا اصلا باید در مورد حجاب و عاشورا و دین و آخرت سخن بگوید؟؟ ایشان چرا به جای کار خودش دارد در مورد مسائلی که اصلا ربطی به دولت ندارد دائم اظهار فضله می کند؟؟؟
شخصی
| Austria |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
از یاد نبریم او در سنگاپور و در میان فرهنگ چینی به چنین جایگاهی رسیده است اگر در خاور میانه بود الان حتما بخشی از داعش بود و به فکر کشتن انسانها از یاد نبرید او در کجا و با کدام فرهنگ بزرگ شد
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
این حق را قانون اساسی به رییس جمهور داده که چون بالاترین مقام سیاسی کشور هست .رییس جمهور در همه شوراها فرهنگی . استانی . اقتصادی و سیاسی حضور دارد . انکه نباید در امور اجرایی کشور دخالت کند تریبون داران هستند که نه به دولت پاسخ میدهند نه بمردم .
به نظرتون به شما کوپن تعلق می گیره
نخیر جناب ابطحی.انچه گفتید در باره مقصود اصلاحطلبان اوهام شماست.ولی بنده یک چیز را میتوانم با اطمینان بگویم و ان اینکه تفکرات شما مانند موریانه از داخل تنه را پوسیده میکند.حال ندانسته یا شاید هم دانسته
چند وقت پیش ﯾﻜﯽ ﺍﺯ ﺑﯿﺖ ﺍﻟﻤﺎﻝ ﺳﻪ ﻫﺰﺍﺭ میلیارد ناقابل برداشت و رفت و دیگه هم برنگشت ..!!!!!!! و اون یکی دوازده هزار ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ تومن ﮔﺮفت ﻭ ﺭفت ودیگه هم برنگشت!!!!!! و الان یکی دیگه چندمیلیاردیورو!!!! و اینم بر نمیگرده .....!!!!! اما...سی ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ، ﭘﺸﺖ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﻦ ، ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ میخواستن با جونشون ﻣﻌﺒﺮ ﺑﺎﺯ ﻛﻨﻨﺪ.... یکیشون ﭼﻨﺪ ﻗﺪﻡ ﻛﻪ رفت ﺑﺮﮔﺸﺖ !!!! همه فکر کردن ترسیده !! ﭘﻮﺗﯿﻦ ﻫﺎﺵ ﺭﻭ درآورد؛ ﺩﺍﺩ زد ﻭ ﮔﻔﺖ : « ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺯ ﺗﺪﺍﺭﻛﺎﺕ ﮔﺮﻓﺘﻢ ؛ نو حیفه؛ مال بیت الماله» ﺑﻌﺪ ﭘﺎﺑﺮﻫﻨﻪ ﺭﻓﺖ ﻭ اتفاقا ؛ اونم ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺮﻧﮕﺸﺖ....!!!!!!! در روزهای پايانی سال يادی کنیم از مردان بی‌ادعایی که برای وطن جونشون رو دادن
پاسخ ها
مسعود
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
متاسفانه افکار لیبرالی حاکم این فرهنگ های ارزشی رو در حال نابود کردن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
جناب مسعود : فکر نمی کنی معیار های
یانتخاب و انتصاب افراد اشتباه بوده ؟؟؟؟یعنی هر کشوری که الان با تفکرات لیبرالی هدایت میشه توش اختلاص میشه ؟؟؟؟؟ اینایی که برداشتند و رفتند و دیگه بر نگشتند همه از اونایی بودن که صف اول نماز جماعت می ایستادن و در راهپیمایی ها هم شرکت می کردند و .... !!! البته میشه همینجوری بی سند حرف زد خداوند در این آغاز سال نو به همه ما قدرت تشخیص بده
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
جلوی سیل و رودخانه خروشان با افزایش جمعیت را نمیشود گرفت . آخرش رودخانه با شیب به دریا میریزد . ان دریا لیبرال هست . چون لیبرال در ان دو مولفه قوی وجود دارد عقل و علم
ناشناس
| Austria |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
آقا مسعود افکار لیبرالی غربی بد ،آقا آنان که تمام و کمال در حال همراهی با دنیای کمونیسم هستند چه ؟ استاد گرامی فکر نکن لیبرالیسم بده و کمونیسم خوب . استاد درسته ما غربزده داریم ولی باور شرق زده هم داریم شرق زدگی هم مانند غربزدگی بده چون شعار انقلاب ما نفی هر دو تا بود .نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
سال ۹۸ با این وضع فقط خدا باید به داد ملت برسه
دردوره احمدی نزادباوجودیکه جهان ماراتحریم کرده بود وضعیت اقتصادی ملت وتورم بی سابقه فعلی رانداشتیم روحانی بافشار زیاداقتصادی به اقشاراسیب پذیر وپرداختیهای ناعادلانه دبه بازنشستگان وکارمندان ومقاماتئ ووزرا فاصله طبقاتی بی سابقه راایجادنمود وروی احمدی نژاد را روسفید نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
روحانی مرد روزهای عادی است و از روی شعارش می شود فهمید
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
روحانی اگر همچنان مثل چند روز بعد از انتخابات بر شعارهای انتخاباتی خودش پافشاری میکرد مثل بنی صدر عزلش میکردند شما چطور متوجه نیستی . پس دست گیری برادر روحانی و جهانگیری برای همین بود که از مواضع خودشان عقب نشینی کنند . یا همان راههی که جناح رقیب گفته بروند . پس گرانی و بیکاری هم از اول انقلاب گفتمان همین جناح هست . باید هزینه های خارج از کشور را از جیب مبارک که چند میلبارد دلار هست بپردازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
تورم چهل درصد بود و دلار سه برابر شده بود و الان هم‌چنین هست . فرقی نکرده علت بخاطر تنش های بین المللی هست و دوم اقتصاد دولتی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مثل اینکه شما دعواهای مردم توصف دریافت سبد کالادر دوره احمدی نژاد رایادتون رفته
روحانی باتجربه تلخ عملکردنزدیک به 6سال گذشته کمراکثریت ملت ایران رازیرفشاراقتصادی شکست باوجودیکه براساس توصیه سید محمدخاتمی طی دودوره به روحانی رای دادم مانند اکثریت 24میلیون رای دهنده بشدت پشیمان هستم روحانی سرپرستان خانواده ها را زیرفشاراقتصادی نزد خانواده شان شرمنده نمود وبا تورم بی سابقه زندگی 80درصد ملت رابه ذلت وخفت وخواری کشاند
بی زحمت برای من کم سواد روشن کنید که گفتند مردم سالاری یعنی رای مردم . یعنی مقبولیت میاورد ولی مشروعیت نمیاورد . یعنی چی مردم سرکارن
پاسخ ها
هادی
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
احسنت

نکنه اشتباه چاپی و تایپی بوده!؟
سراب
| France |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خدامیدونه غیر از این تو دل و عملشون نیست فقط بزبون نمیارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
فقط و فقط رای مردم مقبولیت و در نهایت باعث موجودیت می شود و هرگز به معنای مشروعیت نیست.
این بحث بسیار دامنه داری است جای گفتگو و گفتمان آن خالی است...
۱.اگر صدا و سیما تعاریف رهبری از وزیر خارجه را شنیده و چنین کرده باید به بصیرت مدیرانش وا اسفا گفت.مگر اینکه اقایان ان تعاریف را واقعی ندانسته باشند
۲جناب وزیر کشور مشکلات سال اینده کشور قاچاق اقلام ضروری با توجه به اختلاف قیمت ارزی و کمبود بقیه ارزاقی است که فعلا صفهای گوشت گوشه کوچکی از انرا نمایان کرده.اگر فرد کاربلد و متخصص سراغ ندارید بفرمایید تا عده ای کودک دوره دبستان و راهنمایی با برنامه ریزی برای توزیع دقیق و هدفمند اقلام ضروری مورد نیاز خانوار این مهم را به انجام برسانند.
آقای باهنر بزار من پیش بینی ام از انتخابات را بگم
شما و همراهاتون که سعی دارید یک نفر را 1400 رییس جمهور کنید بدونید هیچ جایگاهی بین مردم نخواهید داشت میمونه افراد سنتی که همیشه طرفداران اصولگرایان راست سنتی و تندرو هستند و مجلس بعد از ان آنها خواهند بود شما بروید دنبال کارهای شخصی روحانی با تصمیمات مدبرانه اش در امسال حجت را بر ما تمام کرد
8 سال زمان کمی برای یک نفر نیست تا ایران رو آباد کنه. احمدی نژاد، روحانی و همه روسای جمهور سابق این فرصت رو داشتند اما به جز گدا پروری و فقیر تر کردن مردم هیچ کاری برای حل مشکلات و آباد کردن ایران نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
تا امثال تو در این کشور نظر میدن 8 سال که هیچ 100 تا 8 سال دیگه هم این کشور را با 80 ملییون عاقل هم نمی شه ساخت!!!!
اولا دولتمردان خودی از خدا خیلی میترسند هرگز غارت واختلاس وزمین خواری نمیکنند واز دریافت حقوقهای نجومی خوداری کرده فقط با خوردن خرما ونان خالی علی وار به اجر خداوندی بسنده نموده ودر حاشیه شهرها در خانه های اجاره ای بین مردم مستضعف زندگی میکنند دوما کاپیتولاسیون واقعی در ایران برای خودی .قانون قضا فقط برای ملت غیر خودی نا کی اینچنین ادامه خواهید داد
باهنر ..... احمدی نژاد قصد بازگشت بقدرت را دارد . اگر هر چه زودتر چند حزب قوی از طریق آرا و نظر مردم ایجاد نشود در چهل سال بعد معلوم نیست چگونه و چه افرادی وهرد فضای سیاسی خواهند شد یعنی گفتمان اصلاح طلب و اصولگرا بدون تفاوت دیدگاها و بدون اختلاف راهبردی مردم به شکل سوم روی خواهند اورد . نمیشود ابزار قدرت مردم که قدرت احزاب بود را کنار گذآشت و جایش شواری نگهبان برای مردم فرد را معرفی کند .
ما اصلاح طلب و اصولگرا نداریم اینا فقط برا دعوای زرگری هست و منحرف کردن مطالبات اساسی مردم. همشون رو یه سفره هستند و هر کس به اندازه وسعش داره برداشت میکنه. تازه خیلی هاشون با هم فامیلن و ار هم دختر میگیرن و به هم دختر میدن

بیش از 80 میلیون نفر اسیر حدود 3 میلیون نفر شدن. اگه اون 80 کیلیون نفر به هم جمع بشن میتونن بساط اون 3 میلیون نفر را جمع کنن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
جلوی مردم فقط سیاه بازی میکنند
والا همشون باهم فامیل هستند
درود خداوند بر احمدی نژاد؛ فقط خودش نه مشایی، امیدوارم حاج محمود دوباره برگرده و با تجاربی که از 8 سال ریاست جمهوری کسب کرده قطار کشور را به ریل خود بازگرداند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
درود بر احمدی نژاد که حداقل مسکن مهر را ساخت ولی روحانی وآخوندی خونه خراب آن را دادند دست دلال ومیکن را گران کردند خدایا این آدم ها را از سر مملکت بردا ر این روحانی ول کن هم نسیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
یکی از تجاربشون فاحعه ی گتونده دستشون درد نکنه
دراوایل مقایسه روحانی با احمدی نژادمنصفانه بنظر نمیرسید ولی باتوجه به عملکرد دولت روحانی وفشارکمرشکن اقتصادی تورم بی سابقه لجام گسیخته روحانی ثابت نمود منفورترین دولت پس ازانقلاب بوده چراکه درهچ دوره ای اکثریت ملت بر علیه رییس دولت اینقدر ناسزا وناراضی نبودند روحانی هم به 24میلیون رای دهنده وهم به سیدمحمدخاتمی خیانت نمود
من اعتقادی به احزاب اصلاح طلب یا اصولگرا و این حرفا ندارم ولی تعجب میکنم چرا بعضی افراد طرد میشن، بدون دلیل قانع کننده ای، ولی این احمدی نژاد هر کاری دلش میخواد انجام میده، بعد یه عده هنوز بهش دل بستن و بعضی وقتا حتی میگن براش دعا کنین اصلاح شه.
به خدا مردم بی دلیل نیست به اصولگراها علاقه نشون نمیدن. دلیلش این کار هاست که از خیلیاشون دیده میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
همین که میفرمایید من اعتقادی به قدرت احزاب ندارم یعنی به قدرت فردی اعتقاد داری . برادر داداش پس چرا مردم انقلاب کرده بودند اقتصاد کم و بیش جلو که میرفت و دولت همان موقع که بزور چادر از سر کسی بر نداشت پس انقلاب برای چی بود . برای دمکراسی بود . شما برو همین آقایانی که در خود انقلاب بودند بپرس چرا با شاه مخالفت میکردید . از رانت و فساد و تک حزبی . زور گویی و عشیره ای و خانوادگی .... خسته شده بودند
خانجانی ... روحانی وعده های که بمردم داده بود باید عمل میکرد . آیا میخواست انجام دهد ولی نداده یا نه شعارها فقط مصرف انتخاباتی داشته . من خودم به ایشان تا دقیقه نود یعنی ۸ شب رای نداده بودم چون کاندید اصلاحات نبود ولی به دلبل زرنگ بودن ایشان و تصاحب گفتمان اصلاحات با خانواده به ایشان رای دادم اما یک هفته بعد از انتخابات یادم هست که روحانی به وزیرش گفت به صدا و سیما بگو برای مردم از اواز شجریان بخواند منطورش این بود که از کوچکترین شعارها انتخاب کنم ببینم طرف جناح اقتدار گرا چه خواهد کرد و بشدت از بالاترین سطوح کشور مخالفت کردند و به روحانی در طی سخنانی گفت که اصلا دولت و دستگاها انگار تعطیل هست و باید فرمان اتش باختیار داده شود
اگر در 1400 لاریجانی ریس جکهور شود من این استعداد و ظرفیت را در وی میبینم که تمام وزرا را از بین برادران و اقوام درجه یک خود انتخاب نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
اینو خوب اومدی .اگر رییسی میشد چی ؟
روحانی در دور دوم روی احمدی نژاد را سفید کرد با تورم سیصد درصد و دلار هفده هزار تومنی
روحانی در واقع با عملکرد بد خود به عمر اصلاحات برای همیشه پایان داد
"مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا اکثر اعضای مجمع هم به همین نتیجه رسیده‌اند؟، گفت: اکثر اعضای مجمع به این نتیجه رسیده‌اند هرچند کسانی هم هستند که موافق پیوستن ایران به این لوایح هستند، اما تقریبا یک سوم نظرشان موافق پیوستن است و دو سوم نظرشان مخالف پیوستن است."

لیست اعضای موافق و مخالف رو در زمان رای گیری نهایی منتشر کنید تا مسئولیت کاری که انجام دادن چه درست و چه غلط رو بر عهده بگیرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
چون اعضا نود درصد از یک جناح هستند
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
در ادامه مصباحی گفتند مردم برای چی باید از شورای نگهبان و مصلحت نظام اگر لوایح را رد کنند حق ندارند اعتراض کنند باید بپدیرند .
حداقل مشکلات جامعه به خوبی مدیریت میشد و مردم وضعشان از حالا خیلی بهتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
فقط دولت یک کار انجام میداد و به واسطه ها و مغازه دار ها ان هم از طریق صنفشون بخشنامه می زد هر کس بیش از ۲۰ درصد روی اجناسش بکشد یا پلمب می کنم یا اینکه دم و دستگاهش را مصادره می کردم
من قسم می خورم همین یک کار را انجام میداد قیمتها خیلی با حالا فرق می کرد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
دولت حق دخالت در اقتصاد را ندارد و حق قیمت گداری را هم ندارد . فقط خود صنف بر اساس عرضه و تقاضا خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
دولت ها حق دخالت در تولید و توزیع را ندارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
ان زمانی که دولت خودش قیمت ها را سرکوب می کرد کجا بودی؟
خطاب به دو نظر اخری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
عرضه و تقاضا حساب و کتاب دارد و نه اینکه صنوف قیمت ها را دو برابر کند و بفروشد
با این حرفا نیمتونید بگید که اصلاح طلبا در گرانی ها بی تقصیر بودن احمدی نزاد هم برنخواهد گشت چون در ایران یه شخص برای بار سوم رئیس دولت نمی شود قالیباف به مراتب بهتر احمدی نزاد بود هست کارنامه انها درتهران مشخص ما با کارنامه حرف میزنیم نه باید حرف سخن گفتن چون خداوند گفتند انسان هارا با اعمالشان بشناسید یا امام صادق گفتند مومن بیشتر کار میکنید کمتر حرف میزند منافق برعکس احمدی نژاد به مراتب از روحانی بهتر بود چون لتباب دوبرابر شد نه پنجبرابر و گوشت و چیزهای دیگر باید مدیران کاملا انقلابی سرکار بیان انقلابی به افرادی میگن که اختلاس نمیکنن اهل فامیل بازی دورغ زد بند مافیا نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
قالیباف وقتی رفت بدهی زیادی باقی گذاشت صحت این مطلب را میتوانید از پیمانکاران خرد و کلانی که با شهرداریهای مناطق مختلف کار کردند و هست و نیست خود را از دست دادند ۰ راستی از اقازاده اقای قالیباف بپرسید هوای استرالیا چطور هست؟
اختلاس
زندگی یک مسابقه و رقابت نیست پس دلیلی هم برای مقایسه خودت با دیگران وجود ندارد
ﯾﻪ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﺩﮐﺘﺮﺍﯼ ﺭﯾﺎﺿﯽ ﻣﺤﺾ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭻ ﺟﺎ ﮐﺎﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ؛ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺁﮔﻬﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﮐﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ : ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﺭﻓﺘﮕﺮ ﺑﯽ ﺳﻮﺍﺩ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﺪ؛ﺍﻭ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺑﯽ ﺳﻮﺍﺩ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﻣﯿﺸﻪ؛ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﻣﺪﺕ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﮐﻼﺱ ﺳﻮﺍﺩﺁﻣﻮﺯﯼ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻟﻮ ﻧﺮﻩ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ؛ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﺑﻌﺪ ﻣﻌﻠﻢ ﮐﻼﺱ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﭘﺎﯼ ﺗﺨﺘﻪ ﺻﺪﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﺷﮑﻠﯽ ﺭﺳﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ :ﻣﺴﺎﺣﺖ ﺍﯾﻨﺮﻭ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻦ؛ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﭼﺎﺭﻩ ﺍﯼ ﺟﺰ ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﮔﯿﺮﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﭼﻮﻥ ﻣﯿﺘﺮﺳﻪ ﻟﻮ ﺑﺮﻩ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩ ﻋﻘﺐ ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺮﺳﻮﻧﻪ؛ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺭﻓﺘﮕﺮﻫﺎ ﯾﮏ ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮕﻦ : ﺑﺎﺑﺎ ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻟﺸﻮ ﺑﮕﯿﺮ !
چگونه اختلاس کنیم و با همدستی برخی کشور را ترک کنیم؟
خانم شیخ الاسلامی تمامی اتهامات خودش را طی بیانیه ای که در سایت ها منتشر شده رد کرده است . پرسش این هست پس اختلاسی در کار نبوده یا نه برای عگفرار از واقیعت ها هست یا نه کلا قضیه سیاسی هست
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
درود بر شرف احمدی نژاد
اقای روحانی در دولت اول خودش 24 ساعت دائما به اقای احمدی نژاد می تاخت غافل از اینکه اولا تمام وعده های خودش دروغ بود وحالا باید دولت ماقبل این دولت نقد کنه ویک مسئله جالبتر وزارتی به صنعت گماردند که دست دلالان از پشت بسته واقعا
احمدی نژاد مردی برای تمام فصول است . اگر راست می گویند انتخابات را آزاد بگذارند و ببینند ایشان چقدر محبوب است . احمدی نژاد با مشاعی و هاشمی ثمره می توانند ایران را از این بن بستی که در آن گیر افتاده نجات دهند .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
نه بزرگ به اعتدال و بهار فقط قالیباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
در ۱۴۰۰ باید سیاسیون جدید به مردم معرفی شود . یعنی دیگرانی هم هستند که سخنان جدیدی دارند که بزنند . چرا باید دوباره بخاطر اینکه افراد دیگری حق ابراز وجود ندارند و بخاطر محدودیت افراد سیاسی دوباره احمدی نژاد در امور سیاسی ابراز نظر کند . اگر چنین باشد دیگر فاتحه دمکراسی خوانده شده . اتفاقا رای گیری بخاطر این هست که شخصیت های سیاسی چرخش قدرت کنند البته اگر شورا تایید کند
ناشناس
| Switzerland |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مطمپن باش که برای ریاست جمهوری آینده شخص مورد نظرمشخص شده است و بطور نامحسوس و غیر مستقیم بدون اینکه نامی از وی برده شود در حال جای دادن در ذهن مردم است .
mehdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
حقتونه اینطوری زندگی کنید.وقتی هنوز نفهمیدن نباید دنبال کسی بیفتین.بلکه اونا باید التماس مردم رو بکنن.هوزم شحص پرس هستید.
خداوند همه مسئولان را هدایت کند
نعمت جان کجایی بیا و نظرات کارشناسانه بده روشن شیم
آهنگ سال ۹۸:

من چقدر خوشبختم همه چیز آرومه همه چی آرومه….غصه ها خوابیدن همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

طالبزاده ۱۴۰۰ با شعار همه چیز آرومه
در صورت نپذیرفتن اف ای تی اف ممکن است یک اجماع جهانی بر سر تحریم ها علیه ایران شکل گیردو ممکن است این مسئله در شوری امنیت مطرح شود
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
یک حرف از مادر عروس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
اگه ما رای نیاریم رییسی میاد تو خیابونا دیوار میکشه جنگ میشه، دلار میشه ۱۵ هزار تومن، پراید میشه ۵۰ میلیون
خسته نشدید اینقدر مردم رو ترسوندین، البته واسه شما سود داشته، چرا باید خسته بشین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ممكن است بپرسم به چه جرمي مگر هزينه داعش را ما مي دهيم به جاي عربستان و هزينه القاعده و طالبان را ما مي دهيم اين يك قرارداد بين المللي است خيلي كشورها نبسته اند من شك داريم اين كار قبل از شيطنت خارج باشد وشينطت ليبرالهاي داخل است
احمدی نژادرئیس جمهوری بی باک وخدمتگزاربود.اودغدغه خدمت داشت،عد التخواه بود.اصلاح طلب واقعی اوبود.دلسوزوزحمتکش وجدی بود.من فکرمی کنم اگرجناحهابااومخالفت نمی کردندموفقیت اوضریب بالایی داشت. البته اختلاسگرانی امثال خاوری ومخالفت وی بارهبری آنگونه که شنیده ایم ولی اطلاع دقیقی ازاین موضوع نداریم شایستگی ایشان راکمی تأمل برانگیز کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولین خدمتگزارند و همه آنها اصلاح گر واقعی هستند. مشکل اصلی از مردم
ما است که توقعات بیجا از آنها دارند و با آنها همکاری نمی کنند!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
گفتید احمدی نژاد اصلاح طلب واقعی بود . در گفتمان احمدی نزاد چرا وقتی تقاضای حق راهپیمایی داده شد مخالفت میکرد اما الان خودشان در همان قانون تقاضا دارند . یعنی گاهی قانونی نوشته میشود که روزی ممکن هست خودش گیر همان قانون بیفتد
تمامی خرابی ها دولت روحانی به دلیل اینه که در دوره احمدی نژاد بانک مرکزی تحریم شد هرچیزی که تودوره احمدی نژاد بود صد برار شد اونم تو دوره خودش باز بیاد که چیو نابود کنه چیزیم مونده.چهل و پنج هزار داد ۱ملیون بردند ازمردم.مسکن مهر و... کارهایی بود ک مجلس اقدام کرد. ای کاش ادم درستی بیاد مثل سردار قاسم سلیمانی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
از دروغ خسته نشدید بابا احمدی نژاد خیلی رفته
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
منظورت این هست که برای حل مشکل اقتصاد به روش نظامی اداره کنیم . خواب دیدی خیر باشه . همه اقتصاد پیشرفته نطامیان و سیاسیون را از اقتصاد بیرون کردند شما میخواهید وارد کنید . مبارک هست انشالاه . تولید با گفتمان جدید حتما اینکار را بکنید . خیلی درست میشه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
حرف سر چهل سال دشمنی و تحریم غربی ها با ایرانه،فقط دولت هایی محبوب بودند که توانایی
مدیریت جامعه رو داشتند
با ترفندهای اقتصادی هم تحریم ها رو دور میزدند
هم رفاه مردم رو تحت مراقبت داشت.
اما در دولت فعلی هیچ انگیزه ای برای هیچ کاری وجود نداره..البته این از خصوصیات تمایلات غربی هست که منتظر روی خوش غرب می نشینند
کشور ایران را باید قشر جوان و فعال و انقلابی اداره کنند نه تاجران پیری که خسته و سیر هستند و به واسطه خستگی کارها را به نزدیکان و فرزندان خویش سپرده اند..
متاسفانه مسئولین ما در آزمون رسیدگی به امورات کشور درجا زدند و لذا باید تنبیه شوند و تنبیه آنها این است که مثل بقیه کارمندهای دولت زندگی کنند (راننده شخصی نداشته باشند / خریدشان را خودشان انجام دهند / خانه سازمانی نداشته باشند / اضافه کار و مزایای آنها مثل بقیه باشد و ...) و مطمئن باشید اوضاع بهتر هم می شود
همونطور که احمدی نژاد با عملکردش باعث شد اصلاح طلبانی که داشتن نفسهای آخرشون رو می کشیدن دوباره جون بگیرن و به صحنه قدرت برگردن، روحانی هم با عملکردش اصولگرا ها رو امیدوار کرد که دوباره بر اریکه قدرت دسترسی داشته باشن
این وسط فقط مردم موندن هاج و واج که بابا چه خبره؟ هرکی میاد سفره مردم رو خالی میکنه
چرا انتخاب همیشه بین بد و بدتر؟!
احمدی نژاد با خودش مشکل ندارد اما با کاخ نشینان و کسانی که از قدرتشان سوء استفاده میکنند مشکل دارد با تغییرات اخیر او در انتخابات اینده احتمالا تایید صلاحیت خواهد شد و حتما برنده انتخابات اینده ریاست جمهوری اینده خواهد بود بر عکس تصور دشمنان احمدی نژاد او شخصی بسیار با هوش و زیرک است و تنها مسئول دولتی بعد از انقلاب اسلامی است که می شود به او امید داشت که به وعده هایش عمل کند
وزیر کشور در باره ی شرایط کشور در سال 98 تو خوابه و نمی دونه داره چه اتفاقاتی می افته.
ملت داره خون گریه میکنه شما از عملکرد محمودو روحانی حرف میزنین؟؟؟؟؟واقعا جای تاسف داره
بنده بصورت نامحسوس کامنت ها را رصد میکردم که ...
هر جایی اسمی از دکتر محبوب قلب ها ، حلال مشکلات ، خوش خنده قرن می آید با هجوم مثبت دهنده ها مواجه هستیم
گویا گروهی کار میکنند
ای شیطون بلاها حریف من و نعمت و زینال نخواهید شد
جینقیلی مینقیلی ها
دکل نفت، تورم، صد تا داستان دیگه..... چقدر زود یادمون میره....
اگر ما هم شکممون سیر بود
شغلمون تأمین بود
تحریم برامون نعمت بود چون در قبال دور زدنش کلی منفعت عایدمون میشد
نگرانی و ترسی از انفعال بین الملل کشور نداشتیم
"مقایسه جالب روحانی و احمدی‌نژاد"
معلوم بود و مشهود شد که فقط و فقط برای این از روحانی حمایت کردند که بعد از انتخابات حق فرضی خودشونو از دولت بگیرند و حالا که به برخی از اونا چیزی نرسیده ناراحتن.
اتفاق کسی که عامل اصلی رفتار آقای ظریف شده آقای واعظی است و ایشان باید عذر خواهی کند. آقای واعظی یاران اقای روحانی را از دور ایشان پراکنده می کند و ادم های توانمند را جدا می کند . آقای ظریف بهترین و درستترین کار را کرد. زیرا یا وزارت خارجه ای وجود دارد پس امور خارجه با اطلاع ایشان است و یا وجود ندارد که آنوقت اقای واعظی همه کاره می شود
یک سوال: امروز سخنانی را از برخی مقامات و مسئولین درباره رفتار و عملکرد عجیب و غلط دولت آقای احمدی نژاد میشنویم. حال اگر این سخنان درست است، پس آیا نباید به این نتیجه رسید که در سال 88 مخالفین ایشان در موضع حق بوده اند؟ فارغ از ادعای تقلب و... مگر کاندیداهای رقیب ایشان، بخصوص آن دو کاندیدای معترض حرف غلطی میزدند؟ آنها میگفتند کشور با این رویه به بیراهه ای میرود که خروج از آن دشوار و حتی غیرممکن خواهد بود. آیا امروز پیشبینی مرحوم هاشمی رفسنجانی به حقیقت نپیوسته است؟ خوشبین ترین اقتصاددانان نیز بر این باورند که ایران دیگر نمیتواند به مسیری که قبل از سال 84 در آن قرار داشت برگردد، چه برسد به اینکه آن مسیر را ادامه دهد!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
مگر در دور دوم انتخاب روحانی مدعی نشدند که تقلب شده است . چرا انتخابات را دوباره تکرار نکردید .حتی یک درصد احتمال تقلب باشد دوباره باید مردم پای صندوق رای گیری شود باید مکانیزم انتخابات در ایران یک گروه مستقل نطارت کنند موقع رای گیری چه کسانی در محل رای گیری حضور دارند . باید نهادی انتخاب شود تا این مشکل برای همیشه حل شود باید رای آن الاین باشد مثل جوامع عربی که هر دقیقه نتیجه رای مشخص هست
تنها مردی که بین مسئولین دیده شده احمدی نژاد بوده . با الفاظ و اصطلاحات بازی کردن در دل و قلب ملت عدالت طلب تا ثیری ندارد . احمدی نژاد در دل و قلب ملت جای گرفته است
احمدی نژاد نیاز به بازگشت ندارد.او در راس قدرت است
احمدی نژاد نیاز به بازگشت ندارد.او در راس قدرت است
نماینده‌ای که هنوز هم از احمدی‌نژاد دل نمی‌کَند
چرا دل بکند ؟ احمدی نژاد هیچی نداشت حداقل حرف میزد عمل هم میکرد مرد بود مرد واقعی
کجان اون طرفداران روحانی که شعار دادن به عقب بر نمی گردیم ؟؟؟
احمدی نژاد حداقل یک ماهی 45 هزار تومن به ملت داد روحانی اول این و قطع کرد با اون نوربخش
خنده دار است که امروز سیاست مدار های ما در زمینی بازی میکنند که هیچ علاقه مند و تماشگری ندارد چون مردم دیگر به برد هیچ یک از آنها امید ندارند.و حاضرند کانالهای تلویزیون خودشان را عوض کنند و بازی دیگران را نگاه کنند چرا که دوست ندارند لذت بردهمچون تفکر سیاست مدار های آنها توهمی شود.و مردم دیگر دوست ندارند.بیش از این احمق فرض شوند...ما میدانیم انچه را که شما فکر میکنید نمیدانیم.امروز در ایران یک جنگ است و آن جنگ ثروت و قدرت ...و مردم فقط نقش سپر انسانی و پله ای برای بالا کشیدن خواسته های آنها هستند.
برگشت به عقب افتخار ندارد

6 سال کذب بس نیست تا کی بی اخلاقی
مشكل آقاي روحاني نه دولت تفنگ است و نه مخالفينش و نه دشمني آمريكا چون هر رئيس جمهوري مخالف دارد و دشمني آمريكا از اول بوده است پس چرا ما كم آورديم چون تيم آقاي روحاني اشرافند اصولا قشر اشراف درد مردم را نمي فهمند ديديد كه چند ماه است مردم در صف مرغ و گوشت و لاستيك و غيره تا جنس دولتي بگيرند ساعتها در صف مي مانند آخرهم چند تا مي دهند بعد مي گويند تمام شد مردم مايوس وبه زمين زمان فحش مي دهند و بر مي گردند آقاي جهانگيري مي گويد دولت قصد كوپني كردن ندارد چند ماه عملا با قيمت دولتي و آزاد كوپني كرده اند اصلا نمي فهمند مردم در چه وضعي هستند و حق دارند نفهمند من هم 30 ميليون حقوق بگيرم من هم نمي فهم تا زماني كه دولت مردان ما از جنس خود ما نباشد هيچ مشكلي حل نخواهد شد و به خاطر آن بود كه يك نمايند در مجلس فرمود آقاي روحاني شما خيال مي كني رئيس جمهور سوئس هستي و قس علي هذا
من عاشق شکستن ساختار های الکی و خود ساخته هستم که یک عده نه برای انقلاب ترسیم کرده اند و از اصل انقلاب فاصله گرفته اند .
لذا از احمدی نژاد حمایت قاطع میکنم.
اونایی که میگن دوران احمدی نژاد گل بلبل بوده و احمدی نژاد به فکر قشر ضعیف بوده من خندم میگیره به والله
همین قشر در دوره دوم احمدی نژادبیشتر فشار روشون بود و همین الانم اینجوریه بازم قشر ضعیف فشار روشون البته با یه تفاوت که دیگه این فشار علاوه بر اقشار ضعیف حتی اقشار متوسط رو هم درگیر کرده.
از بزرگتراتون بپرسید دوره خاتمی چطور بوده تا بفهمین مدیریت یعنی چه؟
اصولا نباید بجز شکل ظاهر، تفاوتی بین احمدی نژاد و روحانی باشه ، هردو ازیک فیلتر تائیدیه دارند
زنده باد احمدی نژاد.
حرف سر چهل سال دشمنی و تحریم غربی ها با ایرانه،
فقط دولت هایی محبوب بودند که توانایی
مدیریت جامعه رو داشتند
با ترفندهای اقتصادی هم تحریم ها رو دور میزدند
هم رفاه مردم رو تحت مراقبت داشت.
اما در دولت فعلی هیچ انگیزه ای برای هیچ کاری وجود نداره..
البته این از خصوصیات تمایلات غربی هست که منتظر روی خوش غرب می نشینند
کشور ایران را باید قشر جوان و فعال و انقلابی اداره کنند نه تاجران پیری که خسته و سیر
هستند و به واسطه خستگی کارها را به نزدیکان و فرزندان خویش سپرده اند..
تورم و گرانی و اختلاس و رانت خواری نهادینه شده
احمدی نژاد همین الانم راس قدرت ایران است. چون پشتوانه ای به نام خدا و ملت دارد
نه جیره خوار کسی است نه وام دار
پاک و شجاع و دلیر
جناب اقای خاتجانی اتفاقا روحانی تمام افراد و حامیان خود را بهتر از احمدی نژاد تحویل گرفت ولی شما فقط با ضعف وناتوانی در عمل به وعده ها و تقدیم کشور در قالب برجام و..... ناتوانی در اداره کشور وتوسل به غرب حالا به فکر فرار از پاسخگویی هستید
فاصله طبقاتی بسیار زیاد شده دولت فقط میخاد مدیران رو با حقوقهای نجومی راضی نگه داره فکری به حال ملت نمیکنه تنها چیزی که از کاهش دادن فاصله طبقاتی بلد هستند قطع یارانه ثروتمندان هست به نظر من تیم اقتصادی دولت باید فورا استعفا بده . مردم دیگه توان خرید کمترین کالای مورد نیازشون رو هم ندارن .اگه اینطور پیش بره شاید دیگه حتی نتونیم لباس هم بخریم کشور داری با شار دادن علیه جهان امکان پذیر نیست سرمایه اصلی نظام و انقلاب نه مسئولینند نه مردم و شبه نظامیان کشورهایی مانند عراق و سوریه و .. نیست سرمایه اصلی این کشور اکریت مردم آنند اگر فکر انقلابیم باید به تمامی مردم خدمت کنیم و کاری کنیم زندگی آنان راحت و مرفه باشد ما چیزی از مردم ژاپن و سنگاپور و .. کم نداریم لیاقت مردم ما یک زندگی شرافتمندانه و بی دغدغه است
دو برادر میشناختم یکی درس خوان و دیگری علاقه ای به درس خواندن نداشت ولی در عوض عاشق بودن در جمع ها و فعالیت های مسجد بود
برادر اولی ازدواج کرد و خانه ای خرید و پیشرفت کرد ولی بردار اول بیکار بود ولی او هم به فکر ازدواج بود
بعد از مدتی که هر دو را دیدم برادر اول خانه اش را فروخته بود که بهترش را بخرد بخاطر تورم همان هم از دستش رفته بود ولی برادر دوم یک خانه مسکن مهر داشت و مرتب میپرسید سود سهام عدالت را کی میدهند
به نظر شما نکته اخلاقی این موضوع در چیست ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی