بازدید 17767
آخرین تحولات خاورمیانه؛

افشای سفر مخفیانه نتانیاهو به چهار کشور عربی/پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام/ دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران/ جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام

جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام، تنش در روابط اسرائیل و لهستان با پایان کنفرانس ورشو، پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام و دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به افشای سفر مخفیانه نتانیاهو به چهار کشور عربی نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 16 February 2019

جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام، تنش در روابط اسرائیل و لهستان با پایان کنفرانس ورشو، پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام و دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به افشای سفر مخفیانه نتانیاهو به چهار کشور عربی نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ شبکه دو رژیم صهیونیستی فاش کرد، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مخفیانه به چهار کشور عربی سفر کرده است.

این شبکه تلویزیونی به نقل از خبرنگار اعزامی خود به نشست ورشو، که نتانیاهو را همراهی می‌کرد، شامگاه دیروز اعلام کرد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قبل از بازگشت از این نشست به او گفته، طی یک سال گذشته به چهار کشوری که هیچ روابط رسمی با این رژیم ندارند، پنهانی سفر کرده است.

خبرنگار شبکه دو از گفتن نام چهار کشوری که نتانیاهو به آن‌ها سفر داشته، امتناع کرده است.

سفر مخفیانه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس به این چهار کشور، همزمان با جنجال بر سر حضور وزرای خارجه برخی کشورهای عربی در کنار نتانیاهو رسانه‌ای شده است.

این خبرنگار همچنین مدعی شده است که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی توانسته «چهار عملیات ایران» برای انفجار در پنج کشور اروپایی را خنثی کند.

افشای سفر مخفیانه نتانیاهو به 4 کشور عربی/پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام/ دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران/ جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام

نشست ضد ایرانی ورشو روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در لهستان به میزبانی این کشور و آمریکا برگزار شد.

وزرای خارجه بحرین، سعودی، امارات و دولت مستعفی یمن در این نشست حضور داشتند که این حضور و نشستن در کنار نتانیاهو، اعتراض و خشم افکار عمومی در کشورهای عربی را در پی داشته است.

«خالد بن احمد آل خلیفه»، وزیر خارجه امور بحرین در این نشست گفته است، مقابله با ایران بر موضوع و آرمان فلسطین ارجحیت دارد.

جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام

روز جمعه، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان در سخنانی در کنفرانس امنیتی مونیخ، از توافق هسته ای با ایران دفاع کرده و به تقاضای مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا برای خارج شدن اروپایی ها از برجام پاسخ منفی داد.

ماس تأکید کرد: ما به همراه انگلیسی ها، فرانسوی ها و کل اتحادیه اروپا راه هایی پیدا کرده ایم تا ایران را تا به امروز در توافق هسته ای نگه داریم. وزیر خارجه آلمان اعلام کرد، هدف کشورش حفظ ایرانی بدون سلاح های هسته ای است.

افشای سفر مخفیانه نتانیاهو به 4 کشور عربی/پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام/ دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران/ جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام

وی مدعی شد، بدون برجام منطقه امن تر نخواهد بود و عملا یک گام به یک رویارویی علنی نزدیک تر خواهد شد.

مایک پنس روز پنجشنبه در سخنانی در کنفرانس ورشو، از اعضای اروپایی برجام به خاطر همکاری با ایران انتقاد کرده و خواهان خروج فرانسه، آلمان و انگلیس از توافق هسته ای شده بود.

پنس همچنین از ابتکار این سه کشور برای راه اندازی کانال مالی ویژه تبادلات تجاری با ایران برای دور زدن تحریم های آمریکا به شدت انتقاد کرده بود.

تنش در روابط اسرائیل و لهستان با پایان کنفرانس ورشو

دولت لهستان، آنا ازاری، سفیر رژیم اسرائیل در ورشو را فرا خواند تا او را به خاطر گفته‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم توبیخ کند. نتانیاهو پیش از ترک ورشو، لهستانی‌ها را به "همکاری با نازی‌های" آلمان متهم کرده بود.

رسانه‌های لهستانی نوشتند: سفیر اسرائیل در مسیر فرودگاه برای بازگشت به تل آویو بود که مسئولان لهستانی او را برای توبیخ به خاطر گفته‌های نتانیاهو به وزارت خارجه احضار کردند. گفته‌های نتانیاهو طوفانی در لهستان به پا کرد.

نتانیاهو ساعاتی س از پایان کنفرانس آمریکایی ورشو گفت: لهستانی‌ها با نازی‌های آلمان (در جریان جنگ دوم جهانی) همکاری کردند.

این گفته‌های نتانیاهو یادآور اختلافات سال گذشته بین دو طرف در سایه مخالفت ورشو در ارتباط قائل شدن بین لهستان و جرایم نازی‌ها بود و تل آویو این رویکرد ورشو را "شانه خالی کردن از مسئولیت" قلمداد کرده بود.

در پی وقوع این تنش، ماتیوس موراویسکی، نخست وزیر لهستان سفرش به تل آویو در هجدهم فوریه جاری برای شرکت در اجلاس ویسگارد را لغو کرد.

اندریه دودا رئیس جمهور لهستان نیز با شدت بیشتر گفت: اگر نتانیاهو این حرف را زده باشد، لازم است اجلاس برگزار نشود.

وی افزود، آماده است که میزبان اجلاس در مقر اقامت خود باشد. در اجلاس ویسگارد که قرار است در تل آویو برگزار شود، سران مجارستان و چک و اسلواکی شرکت می‌کنند.

در همین حال شبکه تلویزیونی روسیا الیوم اعلام کرد: وزارت خارجه لهستان پس از دریافت پیام کتبی سفارت اسرائیل بیانیه‌ای صادر کرد و گفت، توضیحات طرف اسرائیلی درباره اظهارات نتانیاهو را می‌پذیرد و این تنش به خاطر "دستکاری مطبوعاتی" در سخنان او بوده است.

پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام

«وندی شرمن»، سرپرست تیم آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای در یک مصاحبه که با حضور دو مقام سابق شورای امنیت ملی دولت «باراک اوباما» برگزار شد، درباره خروج ایران از برجام، تلاش اروپایی‌ها برای حفظ این توافق و کاستی‌های «اینستکس» صحبت کرد.

در این مصاحبه که توسط یک رسانه آمریکایی به نام «کِروکِد مدیا» (Crooked Media) گرفته شده و سیزدهم فوریه (۲۴ بهمن) نسخه صوتی آن منتشر شده، شرمن به پرسش های «بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت اوباما و «تامی ویتور» سخنگوی شورای امنیت ملی دولت سابق آمریکا درباره مسائلی از قبیل کره شمالی، ایران و مواضع اروپایی‌ها پاسخ داد.

وندی شرمن که در دولت «بیل کلینتون» جزو تیم مذاکره آمریکا با کره شمالی بود و در حصول به توافق سال ۱۹۹۴ موسوم به «چارچوب برای توافق» نقش داشته، در ابتدا درباره تفاوت‌های مذاکره‌کنندگان کره شمالی و ایران اظهارنظر کرد.

افشای سفر مخفیانه نتانیاهو به 4 کشور عربی/پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام/ دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران/ جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام

او گفت: «مذاکره‌کنندگان کره شمالی بیشتر معامله‌محور و ایرانی‌ها مذاکره‌کنندگان بسیار پیچیده‌تر و خبره‌تری هستند و واضح است که آنها با هم تفاوت دارند».

شرمن سپس به قیاس مذاکرات آمریکا با کره شمالی و آمریکا با ایران از منظر زبان مورد استفاده مذاکره‌کنندگان این دو کشور پرداخت و گفت: «کره شمالی از طریق مترجم مذاکره می‌کند البته اکنون برخی مقام‌های کره شمالی هستند که به خوبی زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. درباره ایران باید بگویم زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، سعید جلیلی مذاکره کننده بود و آنها فارسی صحبت می‌کردند و ما انگلیسی حرف می‌زدیم، واقعا شکنجه بود، در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران بعد از انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور، محمدجواد ظریف، مسئول مذاکره شد. او سی سال در آمریکا زندگی کرده بود و با تک تک مذاکره‌کنندگان عالی انگلیسی صحبت می‌کردند».

«تامی ویتور» سخنگوی شورای امنیت ملی در دولت اوباما پرسید: «سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا اخیرا گفتند که علیرغم اقدام ترامپ در خارج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، ایران همچنان به این توافق پایبند مانده و اروپایی‌ها هم با ناامیدی در تلاش برای زنده نگه داشتن این توافق از راه تأمین برخی مزایای اقتصادی برای ایران هستند. سؤال اولم این است، آیا این موضوع که آنها (ایران) در توافق ماندند، شما را شگفت‌زده کرده است؟ سوال دوم، آیا به نظر شما عمر این توافق به بعد از دولت ترامپ هم خواهد رسید؟»

شرمن افزود: «علیرغم بدگویی وزیر خارجه مایک پامپئو درباره اینکه با ایرانی‌ها بعد از خروج از دولت آمریکا دیدار کرده‌ام، درک و حس من از این دیدارها، آن است که آنها اگر فکر کنند ترامپ فقط تا پایان دور اول ریاست جمهوری در مقام خود می‌ماند، دوست دارند برای باقی ماندن در توافق تلاش کنند و اینکه شاید آنها بتوانند به باقی ماندن در برجام ادامه دهند و سپس با دولت جدید در آمریکا دوباره کار را شروع کنند، به نظر من، اگر آنها فکر کنند که احتمالا ترامپ چهار سال دیگر رئیس‌جمهور می‌ماند، آنها در این توافق نخواهند ماند».

دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران

عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات در نشستی در ورشو، پایتخت لهستان از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خودش در برابر آنچه خطر ایران خوانده شد، سخن گفت.

در جریان نشست سه جانبه وزیران خارجه امارات و بحرین و وزیر مشاور در امور خارجه عربستان که در ورشو برگزار شد، آنها بر ضرورت مقابله آنچه نفوذ ایران خواندند، تأکید کردند.

افشای سفر مخفیانه نتانیاهو به 4 کشور عربی/پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره ماندن یا خروج ایران از برجام/ دفاع تمام قد امارات از اسرائیل در برابر ایران/ جواب رد آلمان به آمریکا در مورد خروج از برجام

این وزیر اماراتی در این نشست پشت درهای بسته ـ که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، فایل ویدئویی آن را منتشر کرد و پس از مدت اندکی آن را از روی صفحه خود برداشت ـ در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در سوریه ضد ایران و حزب الله در کمال وقاحت گفت: هر کشوری حق دفاع از خود را آن هنگامی که از سوی کشور دیگر هدف قرار گیرد، دارد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳۵
با این قیافه اگر این وزیر خارجه ایران بود ترجیح می دادم تابعیتم را عوض کنم
عبدالله بن زاید ال نهیان باید هم از همتای خودش نتیانیاهو دفاع کنه خایین به ملت عرب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خائنین به ملت عرب خود عرب هستند ولی اینکه چرا از متحد شدن و وحدت ملت عرب هراس دارند و تفکر وهابیت تندرو را ترویج می کنند جای سوال است چرا چنین می کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
ملت عرب تا تعریفی صحیح از اسلام نداشته باشد گرفتار وهابیت تندرو است، اوضاع در کشورهای عربی افتضاح است، یک عرب در تونس می گفت شماها شیعیان مقام حضرت علی را بالاتر از پیامبر می دانید بنده واقعا نمی دانم این حرفها را از کجا و. چه کسایی به خوردشان می دهد.
امثال بن سلمان اره چه کسی به سیاست راه داده، سیاست شده بچه بازی بدبختا فکر می کنند سیاست یعنی پول دادن به این و آن برای جلب نظرشان، یک ثانیه هم به چرچیل فکر نکردند چطور کل خاورمیانه را اداره می کرد؟ بن سلمان اره یک کارخانه تولید دستمال تولید افتتاح کن شاید افتضاحات خودت را پاک کنی یعنی توی آل سعود نخبه تر از بن سلمان اره نبود، کل منطقه را ناامن کردی، اون از طالبان اون از داعش اون از جنگ با سوریه اون از جنگ با یمن فقیر اون از قطر اون از قتل خاشقچی ... تو باعث شدی هر ننه قمری بیاید توی منطقه و درباره منطقه ما نظر بدهد چرا؟ چرا کشورت در دنیا بنام گاو شیرده معروف شده؟ جناب بن سلمان اره شما آدم سیاست نیستی حداقل یک کارخانه دستمال توالت سازی بزن یه افتخاری برای آل سعود بدست بیار. یا پول بده به دولت امریکا و... یکسری محصول تولید کنند به اسم کشور عربستان سعودی، دولت امریکا که جز تولید نفت اجازه تولید کالای دیگه ای را به تو نمی دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
زمین خریده اند کلنگ کلی از کارخانه جات را در ریاض به زمین زده اند عجله نکن، امروز فرداست که کالا های ساخت عربستان بازار ایران و جهان را قبضه کنه، البته حتما باید چین بهش کمک کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اگه یک نفر نخبه بین آل سعود باشه همون جناب آقای بن سلمان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
چرچیل کجا بن سلمان کجا، عجب مقایسه غیر منطقی، این بن سلمان هرچی هست فقط برای عربستان سعود کس است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
هرکی با آمریکا ببنده اجازه ورود هر کجا را دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
جناب یمن یک روز به سرنوشت خاشقچی گرفتار می شوی خودت می دانی.
کمالِ وقاحت" درست نیست، "نهایتِ وقاحت" درست است. کمال و کمالات بارِ مثبت دارند، و وقاحت بارِ منفی‌.
پاسخ ها
ارسطو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
امثال شماها مثل آگهی تبلیغاتی وسط فیلم هستید که آدم می تونه تا فیلم شروع نشده بره یکسری از کارای فوری شو انجام بده زود برگرده...
کتاب داستانی است به اسم تن تن و سند باد، که به جنگ میان قهرمان های داستان های مغرب زمین یعنی تن تن، سوپرمن و... با مشرق زمین سند وعلاالدین و... است خیلی جالب است البته قهرمانان قصه مغرب زمین مثل همیشه مثل زندگی واقعی برای تسلط جنگ را شروع کردند.
پاسخ ها
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
قهرمانان مشرق زمین سند باد علی بابا نخودی پهلوان پنبه و... هستند، روی دفتر یا لباس کودکان مشرقی ها را ببینی پر است از قهرمانان غربی ولی آنها پس از تسخیر دنیای قهرمانان کودکان شرقی در پی تسخیر دنیای بزرگسالان هم هستند..
آیا فلسطین و لبنان و سوریه و یمن هم حق دارد که در برابر حمله به خاک خودش از خودش دفاع کند یا نه؟ یا فقط اسرائیل حق دارد.
اعراب خرشون از پل بگذره بر علیه شما میشن، چرا نمیفهمین؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
علیه ما میشن یا علیه اسراییل علیه امریکا علیه اروپا و... کدام کشورها از امثال سلمان رشدی حمایت می کنند؟ کدام کشورها کاریکاتور پیامبر اسلام را کشید؟ کشورهای عربی تحت استعمار کدام کشورها بودند؟
خوبه دیگه اعراب با اسراییل تو صلح و صفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اعراب نه ال سعود و وهابیت با اسراییل در خفا با هم در صلح و صفا بودند حالا علنی شده است، اکثر ملت عرب منتفر از اسلام وهابی خائن به ملت عرب است. حساب آل سعود از بقیه ملت عرب جداست، وقتی بهار دیگری در بین ملت عرب رخ دهد معلوم می شود آل سعود به کجا می روند.
متاسفانه الان دولت روحانی بین دو آرواره قوی در مورد تصویب fatf تحت فشار است و مردم هم دارند زیر بار فشارهای اقتصادی تحریم ها له میشوند
و از آن تاسف بار تر اینکه مواضع منفی آمریکا و اسرائیل و اعراب هم پیمانان از یکطرف و تند رو های جنگ طلب و کاسبان تحریم و دنبال کنندگان احساساتی داخلی آنها از طرف دیگر خواهان عدم تصویب fatf هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شما برجام را با قدرت به پیش ببرید تا این
باید دولت امریکا و هر کشوری که سیاست را وارد اقتصاد می کند مقابله کرد، مبادله با پول ملی بایست زودتر از اینها شکل می گرفت، باز خوبه که دولت امریکا این روند را تسریع کرد «سفیر روسیه در آرژانتین از آمادگی کشورش برای حذف دلار از مبادلات دوجانبه خبر داد.» و تمام کشورهایی که اقتصاد برای اقتصاد است سیاست برای سیاست، دین برای دین ورزش برای ورزش و... نباید اجازه دهند نفوذ و قدرت پولی کشوری باعث سوء استفاده و سوء تدبیر آن کشور شود. کاش وزارت امور خارجه و هیات دولت بدنبال اجماع جهانی برای اقتصاد برای اقتصاد باشد تا این حوزه را از سیاست زدگی نجات داد.
لو رفتن ویدئوی این جلسه اتفاقی نبود! اسرائیل که میداند اعراب جرات رویارویی با ایران را ندارند و مدام دچار شک و تردید در مورد سخنان و موضعگیریهای خود هستند, با برملا کردن فیلم ویدئویی این جلسه,خواسته اعراب را در مقابل کار انجام شده قرار دهد و آنها را رو در روی ایران قرار دهد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
رودرروی ملت عرب ای ملت عرب دیگر بپذیرفت آزار و اذیت برادران وخواهران فلسطینی خودتان بپذیرید دوران پرشکوه صدراسلام را فراموش کنید تاریخ خودتان را. نمی فهمم چرا می گویی رودرروی ایران؟
در صورت وقوع جنگ سرنوشت میان مقاومت و استکبار جهانی این فرمانداران نفتی مزدور آمریکا نیک می دانند که به زباله دانی تاریخ سپرده خواهند شد. لذا خود را ناگزیر می بینند تا با صهاینه هم آغوش شوند.
پس ما هم حق داریم از خودمان دفاع کنیم زمانی که از گروهک ها حمایت می کنید
کشورهایی که ترس از اینده دارند از همدیگر حمایت می کنند
آقای بن زاید! واقعاً تو و دوستانت در عربستان و بحرین باید خجالت بکشی که شدید ستون پنجم دشمن صهیونیستی دیگه در عصر انفجار اطلاعات محصل کلاس ابتدایی هم خونده و شنیده که این رژیم را استکبار برای مهار قیمت و نظارت بر بهره برداری از نفت که سرمایه اصلی مسلمانان در خاورمیانه و دیت اندازی به ثروت خدادادی براه انداخته و بدینوسیله ملت فلسطین را آواره کرده و ایران تحریم شده مثلاً تو عربی ؟!
ایران افغانستان و آران رو که در دوره قاجار از ایران جدا شدند و حداقل افغانستان با توجه به این که سه میلیون پناهجو به ایران فرستاده و مسئله مواد مخدر ، به بزرگترین تهدید ملی ایران مبدل شده رو ول کرده و بی اعتناست و وارد هژمونی در کشورهای عربی با بیش از سی و پنج کشور عر ب زبان و جمعیتی بالغ بر پونصد میلیون شده است! تمامی سرمایه گذاری در کشورهای عربی بی فایده است و ایران هیچ استفاده و امتیازی از این هژمونی نخواهد گرفت به دو دلیل؛ اول وقایع تاریخی هزار و پونصد ساله منجر به کشمکش های مستمر و جنگ و کشتار بین ایران و کشورهای عر بی دوم به دلیل تفاوت مذهبی . وانگهی بین عمرالبشیر و صدام حسین و سلمان و السیسی تفاوتی وجود ندارد همه آنها مخالف یک ایران قدرتمند هستند و با زبان و فرهنگ و تاریخ و تمدن ایران مخالفند. ایران در منطقه تنهاست و با هیچ همسایه خود غیر افغانستان وجه مشترک تمدنی نداره و به همین حهت باید به اتحادیه اروپا نزدیک و ملحق بشه که نزدیکترین وجه مشترک تمدنی باایران را داره و کلا کشورهای عربی و اسرائیل رو به حال خودشون واگذار کنه. شاه کلید خوشبختی ایرانی ها همین است و بس!
آمريكا خودش رو هم ميكشت نمي تونست اين جوري مشكل اسرائيل با اعراب رو حل كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
قبلا هم بوده ولی حالا اشکار شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
مشکلی بین آل سعود و اسراییل نبود که حل شود، تمام حواس تان به حفظ آل سعود باشد وگرنه انقلاب می شود.
این آقای نهیان چقدر خوش تیپ است اگر هالیوودی ها این عکس را ببینند حتما او را جای برات پیت خواهند گذاشت
امارات و عربستان و بحرین مردم عرب را خوار خواهند کرد.
دنیای غرب به شدت علاقه مند است یک شروع کننده جنگ پیدا کند و از آن با آغوش باز استقبال میکند . البته در کشورهای اسلامی از این طیف افراد به وفور یافت میشود. کافی است به تاریخ مراجعه شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی