بازدید 3979
سوژه

آیا داریوش شجاعیان باید از استقلال جدا شود؟

آبی ها در معامله با ذوب آهنی ها هم بدقولی کرده اند تا دیگر اعتباری نزد باشگاه های داخلی نیز نداشته باشند.دست نوشته پندار توفیقی معاون سابق باشگاه استقلال الان مورد ادعای باشگاه ماشین سازی است که طبق آن شجاعیان باید به تبریز برگردد. اما این دست نوشته معتبر است؟ بله، چون هم مهر و هم امضا و اثر انگشت نماینده وقت استقلال را دارد.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 14 February 2019

ماجرای داریوش شجاعیان هر روز بغرنج تر می شود و این موضوع البته با عملکرد ضعیف و خلف وعده استقلالی ها رخ داده است. در این زمینه آبی ها در معامله با ذوب آهنی ها هم بدقولی کرده اند تا دیگر اعتباری نزد باشگاه های داخلی برای جذب بازیکنان نیز نداشته باشند و وعده های شان پوچ از کار درآید.

به گزارش تابناک ورزشی، تفاهم نامه ای که استقلال و ماشین سازی(گسترش فولاد سابق) امضا کرده اند، می گوید داریوش شجاعیان باید به باشگاه تبریزی برگردد اما قوانین فوتبال می گوید انتقال بازیکن خارج از زمان نقل و انتقالات امکان پذیر نیست. یعنی شجاعیان قطعا حداقل تا پایان فصل بازیکن استقلال است و تا آن زمان، فرصت برای حل مساله وجود دارد.

از سوی دیگر دست نوشته پندار توفیقی معاون سابق باشگاه استقلال الان مورد ادعای باشگاه ماشین سازی است که طبق آن شجاعیان باید به تبریز برگردد. اما این دست نوشته معتبر است؟ بله، چون هم مهر و هم امضا و اثر انگشت نماینده وقت استقلال را دارد. در این شرایط به نظر می رسد مدیران استقلال باید هرچه سریع تر 200 میلیون تومان طلب ماشین سازی را پرداخت کنند تا ختم غائله اعلام شود و شجاعیان هم با روحیه بالا و ذهن آزاد بتواند برای استقلال توپ بزند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار