بازدید 3661

وزیر اطلاعات: چند عملیات خرابکارانه خنثی شد

کد خبر: ۸۷۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 07 February 2019
وزیر اطلاعات گفت: تنها راه گذر از تحریم‌ها و توطئه دشمنان، اتحاد مردم در سایه مقام معظم رهبری است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمود علوی پنجشنبه در دیدار با عشایر عرب شوش در مصلای این شهر، اظهار داشت: پایبندی به مسائل شرعی و دوری از تفرقه و داشتن اتحاد تنها راهی است که از آسیب رسیدن به مردم و انقلاب جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی که میراث شهدای ما از تمام قومیت هاست، محفوظ بماند، پیروی از رهبری باید سرلوحه رفتارمان قرار گیرد.

وزیر اطلاعات افزود: در شوش شاهد همدلی همه عشایر اعم از عرب و لر و کرد و بختیاری هستیم.

علوی همچنین گفت: دولتمردان شبانه روز در حال تلاش هستند که از یک سو امنیت کشور را تامین کنند و از سوی دیگر مشکلات مردم را مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه گرانی‌ها کار دولت نیست تصریح کرد: دولت تا پنج سال توانست قیمت‌ها را ثابت نگه دارد، اما توطئه و فشار‌های دشمن و بی محبتی عده‌ای در داخل کشور، باعث این گرانی‌ها شده است.

علوی در ادامه اظهار داشت: خوزستان حق بزرگی بر کشور دارد و خدمتی که سزاوار این استان بوده هنوز به مردم ارایه نشده است، البته مسئولان در تلاش برای تحقق آن هستند و در جلسات دولت همیشه این مساله را متذکر می‌شویم.

وی افزود: در این دولت به رغم تحریم‌ها طرح کشاورزی مقام معظم رهبری در خوزستان اجرا شده و بیش از ۳۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی آماده سازی شده است.

علوی اضافه کرد: در جریان ریزگرد‌ها نیز تاسیساتی که آسیب دیده بود بازسازی شد، البته این‌ها چیزی نیست و باید همت بیشتری شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت در تلاش است بار سنگینی را از روی دوش مردم بردارد و با جذب سرمایه گذار اشتغال را افزایش دهد.

علوی در ادامه با تقدیر از عشایر عرب خوزستان با آنان به زبان عربی سخن گفت و بیان کرد: خوزستان دروازه تشیع است و این خطه تاکنون شهدای گرانقدری را به انقلاب و این کشور تقدیم کرده است.

وزیر اطلاعات همچنین در گفت: وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون تیم‌های بسیاری که تلاش‌های زیادی برای به چالش کشیدن امنیت کشور به ویژه در آستانه دهه فجر داشتند، شناسایی شده و اعضای آن‌ها دستگیر شده اند.

وی افزود: این افراد با تلاش‌های سربازان گمنان امام زمان و با همراهی همه نیرو‌های موثر بر امنیت کشور از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و مدیریت سیاسی کشور، استانداری‌ها و فرمانداری ها، دستگیر شده اند و اکنون امنیت بی بدیلی در کشور حکمفرماست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر