بازدید 15864

سرنوشت تلخ جوانی که ناجی فرد معتاد در مترو شد

کد خبر: ۸۷۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 28 January 2019

حادثه سقوط دو مرد در مترو سعدی ساعت 17 و 45 دقیقه شنبه 6 بهمن، به اورژانس و آتش‌نشانی اعلام شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد دو جوان 25 و 34 ساله ناگهان به درون چاله مترو سقوط کرده‌اند و بر اثر برخورد با قطار بشدت مجروح شده‌اند. امدادگران اورژانس دو مصدوم را که یکی از ناحیه دست و نفر دوم از کمر و پاها آسیب جدی دیده بود به بیمارستان سینا انتقال دادندکه حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده و دیگری یکی از دست هایش را از دست داده است.

همزمان با آغاز تحقیقات پلیسی درباره این حادثه، گمانه زنی‌های زیادی مطرح شد اما ادامه تحقیق از مصدومان راز این دو سقوط را فاش کرد.

سرهنگ جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تحقیقات نشان داده است مرد 25 ساله که دستش قطع شده به‌خاطر مصرف موادمخدر دچار توهم شده و به داخل محوطه ریلی پریده بود اما در همین زمان یکی از مسافران که مردی 35 ساله بود با مشاهده این صحنه برای نجات وی به پایین پرید که با ورود قطار به ایستگاه هیچ یک فرصت فرار پیدا نکرده و دچار مصدومیت شدید شدند.

براساس آخرین گزارش‌ها پسرجوانی که در این حادثه بشدت آسیب دیده بود دچار مرگ مغزی شده است. اعضای بدن مهدی رسولی - ۳۴ ساله‌- که به جوان فداکار لقب گرفته و هنرمند طراح بود دچار مرگ مغزی شده که با رضایت خانواده اش به بیماران نیازمند اهدا خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۸
خدا رحمت کنه به نظر من ارج یک شهید رو دارن ایشون .
در میان مردم انسانهای بسیار بزرگی هستند که همیشه جان و عمرشان را فدای دیگران میکنند.
حيف. عمر و جوانيش فداي يك معتاد شد.
ناجی یعنی نجات یافته. منجی یعنی نجات دهنده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
آفرين به دقت شما.
خدا رحمتش کنه این شخص فداکار رو امیدوارم دولت به خانواده ش رسیدگی کنه. من که واقعا متاسف شدم بابت این خبر.
او همیشه جاودان خواهد بود
شهرداری تهران باید مدال درجه یک شهروند فداکار رو به خانواده این مرد بدن و خونوادشو تحت پوشش قرار بدن. تو شرایط فعلی که هر کی فکر خودشه، اینجور آدما کم پیدا میشن.
برای روح جوان فداکارآمرزش می طلبم.انشاالله باصالحین محشورباشد. انسانیت هنوزنمرده است.
چرا میزنید سرنوشت تلخ؟
فداکاری کرده! بعد مرگ هم کلی زندگی رو نجات داده! باز هم تلخ؟
متاسفم برای یک رسانه
اسم خود را در تاریخ انسانیت ثبت کرده روحت شاد بزرگمرد
ای کاش مرد معتاد با این حرکت به خود بیاید و راه درست را پیش بگیرد
درود به شرف این جوان جناب مهدی رسولی بزرگوار جا دارد از ایشان به عنوان شهروند فداکار و مسولیت پذیر در این دوره زمانی خودخواهی ها تجلیل گردد. و نمادی باشد در بین هزاران نماد فداکاری کشور . با تمام وجود به همت و شجاعت و معرفت این جوان سر تعظیم فرو می آوریم . نمی خواهم دل داری الکی بدهم ولی اینجور رفتن لیاقت می خواهد و کار هر کسی نیست .
ببخشید خدا رحمت کند این شیر مرد را ولی چرا تیتر زده اید تلخ به نظر من بزدل، اینجور رفتن پرواز سعادت جاودانگی است نه تلخ اگر می شود تیتر را عوض کنید .
خدا به خانواده اش صبر بده
به معتادین ترحم نباید کرد، جامعه را کثیف کرده اند.
درود به شرفش تویه این اوضاع که دیگران را فراموش کردیم و هر روز خبرهایه غم انگیزی از قتل و تجاوز و بی رحمی نسبت به دانش آموزان ، بی رحمی نسبت به فرزندان و بی رحمی نسبت به همسران ، همسایگان ، ماموران نیروی انتظامی ، معلمان ، کارگران و خیلی بدتر و فجیع تر بی رحمی نسبت به حیوانات میخونیم چنین خبرهایی آدم رو نسبت به نوع بشر امیدوار میکنه ، واقعا خوشا به حال چنین جوانی و خانواده ای که چنین فرزندی دارند ای کاش من هم اینقدر خود بین نبودم فقط غبطه میخورم . باید جامعه ی هنری و فرهنگی کشور چنین اخباری رو تبدیل به فیلم و داستان کنند تا تاثیر بیشتری بر جامعه خودبین ما بگذاره
مطمئنی معتاد بوده به خاطر فقر و بدبختی نبوده
خوش بحالت.با اینکار بخشیده شدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها