بازدید 10803
۱
تغییرات نرخ ارز در اولین روز هفته؛

دلار و یورو هفته را با چه قیمتی کلید زدند؟

اولین روز هفته، صرافی های مجاز بانکی به عنوان بازارساز در عرضه ارز، هر اسکناس دلار آمریکا را با نرخ 11540 تومان به متقاضی دلار فروختند. هرچند این رقم پس از دو ساعت، با افزایش همراه شده است. همچنین هر اسکناس یورو نیز با نرخ 13290 تومان هفته را آغاز کرده است و در حال حاضر با افزایش قیمت مواجه شده است.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 26 January 2019

تابناک اقتصادیاولین روز هفته، صرافی های مجاز بانکی به عنوان بازارساز در عرضه ارز، هر اسکناس دلار آمریکا را با نرخ 11540 تومان به متقاضی دلار فروختند. هرچند این رقم پس از دو ساعت، با افزایش همراه شده است. همچنین هر اسکناس یورو نیز با نرخ 13290 تومان هفته را آغاز کرده است و در حال حاضر با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دلار در بازار امروز بهمن 97

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات بازار امروز (شنبه ششم بهمن ماه 97) هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش قیمت همراه شده است. این در حالی است که در ابتدای فعالیت امروز بازار، (ساعت 10) هر اسکناس دلار آمریکا با نرخ 11490 تومان در صرافی های بانکی خریداری شد و با قیمت 11540 تومان به متقاضی دلار فروخته شد. هرچند با گذشت زمان، در حال حاضر بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی، نرخ خرید اسکناس دلار آمریکا توسط صرافی های مجاز، 11750 تومان می باشد و این اسکناس به متقاضی دریافت دلار، به قیمت 11850 تومان فروخته می شود.

بر اساس این گزارش، یورو نیز همانند دلار، افزایشی بوده است. به نقل از بانک مرکزی، ساعت 10 صبح امروز هر اسکناس یورو با نرخ 13190 تومان در صرافی های مجاز خریداری شد و با قیمت 13290 تومان به متقاضی خرید یورو، فروخته شد. هرچند بر اساس آخرین اطلاعت اعلام شده توسط سامانه سنا بانک مرکزی، در ساعت 12، هر اسکناس یورو با نرخ 13600 تومان در صرافی های مجاز خریداری شده و با افزایش قیمت به نرخ 13700 تومان به متقاضی دریافت یورو، فروخته شده است.

بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی، نرخ خرید و فروش اسکناس دلار آمریکا و یورو در ساعاتی پایانی بازار روند کاهشی نسبت به میانه روز داشته است. بر این اساس، تا ساعت 17 امروز آن گونه که سامانه متعلق به بانک مرکزی اعلام کرده است، هر اسکناس دلار آمریکا با نرخ 11550 تومان در صرافی های مجاز خریداری شده و با قیمت 11650 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته شده است. همچنین هر اسکناس یورو نیز با نرخ 13400 تومان در این صرافی ها فروخته شده و با قیمت 13500 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است. 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
متاسفانه تا زمانی که سکه و طلا پیشتاز در افزایش قیمت باشند دلار و یرو را هم به دنبال خود بالا خواهند برد...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل