بازدید 6318
گزارش

بازیکن غیرمجاز سعودی ها و کسر امتیاز و محرومیت عربستان

کد خبر: ۸۷۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 22 January 2019

به احتمال خیلی زیاد تیم ملی عربستان در دوره بعدی جام ملت ها آسیا مسابقات را با سه امتیاز منفی آغازمی کند .

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی عربستان به علت تخلف در بازی دادن حمدان الشمرانی هافبک 22 ساله باشگاه الفیصلی در انتظار محرومیت سنگینی است. این جریمه در نظر گرفته شده به این دلیل اعمال می شود که حمدان الشمرانی بازیکن ملی پوش تیم ملی عربستان در مسابقات زیر 23 سال های آسیا که در کشور چین برگزار می شد به خاطر گرفتن کارت قرمز در آخرین دیدار آن تورنمنت طبق قانون کنفدارسیون نمی توانست درلیست دیدار اول عربستان در جام ملت های آسیا حضور داشته باشد.

حمدان الشمرانی در مسابقات آسیایی زیر 23 سال که در چین برگزارمی شد در دیدارمقابل مالزی که با شکست یک برصفر این تیم همراه شده بود در دقیقه 95 از بازی اخراج شد و طبق قانون AFC حق حضوردرلیست اولین بازی عربستان در جام ملت ها در مقابل کره شمالی را نداشت. این بازیکن به این خاطر متولد 1996 است و دیگر نمی تواند در تیم زیر 23 ساله ها بازی کند محرومیتش شامل حال تیم ملی بزرگسالان عربستان می شود.

به این صورت تیم ملی عربستان به دلیل تخلف در بازی دادن او به احتمال زیاد مسابقات جام ملت های آسیا در دوره بعدی را با سه امتیاز منفی آغاز خواهد کرد یا این بازیکن را از حضور در جام ملت های آسیا محروم خواهند کرد.

بازیکن غیرمجاز سعودی ها و کسر امتیاز و محرومیت عربستان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر