بازدید 17051
لزوم کناره‌گیری وزیران ناهماهنگ با شرایط تحریم؛

چرا رفتن هاشمی و آخوندی از دولت را باید به فال نیک گرفت؟!/ بهبودی در وضعیت تحریم‌ها رخ نخواهد داد

با توجه به اینکه چشم اندازی مبنی بر بهبودی در تغییر وضعیت تحریم ها علیه کشورمان دیده نمی شود؛ بنابراین، ضرورت دارد تا افرادی در مجموعه های مختلف دولت و وزارتخانه ها متصدی انجام امور شوند که توانایی پیش بردن کارها در شرایط تحریمی و آنچه بر کشور تحمیل شده را داشته باشند؛ در غیر این صورت، اگر فردی بماند که بخواهد بر مبنای همان راه و روش پیش از تحریم ها کار را ادامه دهد، عملکرد او جز خسران برای کشور و مردم نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 05 January 2019

رفتن «سید حسن قاضی زاده هاشمی» و قبل از آن «عباس آخوندی» از دولت این تلقی را به وجود آورد، برخی وزیران که شرایط را دیده اند، یکی یکی در حال ترک قوه مجریه هستند و همین موضوع باعث شد که رئیس دفتر رئیس جمهور در مصاحبه ای اعلام کند، «هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است و اینکه گفته می‌شود با توجه به شرایط کشور، وزرا با استعفای خود پشت دولت را خالی می‌کنند، اصلا صحت ندارد.»

به گزارش «تابناک»؛ «محمود واعظی» در این باره توضیح داد: «یک روز شخصی در کابینه حضور دارد و روزی دیگر جایش را فرد دیگری می‌گیرد. همین مسأله‌ای که امروز در خصوص استعفای وزیر بهداشت پیش آمد، شما مرتب در کابینه‌های اروپایی و آمریکایی می‌بینید. یک فرد ممکن است روابط نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور کشورش خوب باشد؛ اما به هر دلیل نسبت به بودجه‌ای که در اختیار دارد معترض است، حال یک فرد دیگری به جای آن می‌آید و می‌تواند با آن بودجه امورات را اداره کند.»

وی تأکید کرد: «مسأله دولت فقط افرادی که دور میز هیأت دولت می‌نشینند نیست. من چهار سال وزیر بودم و می‌دانم چه افرادی در یک وزارتخانه و سازمان زحمت می‌کشند تا کارهای کشور انجام پذیرد. طبیعی است مدیر با مدیر فرق دارد، هر فردی هم روش خاص خود را برای امور به کار می‌گیرد.»

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: «من قبول ندارم که می‌گویند آهسته آهسته وزرای دولت قصد دارند پشتش را خالی کنند. هیچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است. وی با اشاره به اضافه شدن وزرای جدید به کابینه عنوان کرد: «آقای دژپسند تازه به دولت آمده‌. در این مدت که از فعالیتشان می‌گذرد، شاهدم که چقدر با انگیزه و علاقه کار خود را دنبال می‌کند و یا آقای اسلامی در زمینه مسکن انصافا بسیار خوب عمل کرده، آقای همتی هم یک کار فوق العاده انجام داده است.»

سخنان واعظی درباره تغییرات اخیر در دولت این گونه به پایان می رسد که «هر کدام از دوستان و مدیران به فکر کشور هستند، ما مدیران بسیار لایقی داریم اینکه کسی می‌رود و شخص دیگری می‌آید، نه فرار است و نه آن فرد نقطه ضعفی داشته است. ما در شرایط جدیدی قرار داریم و دولت متعهد است که مشکلات کشور را حل کند، به هر حال افراد جدیدی می‌آیند که به دولت کمک کنند.» موضوعی که نشان می دهد برخی وزیران در شرایط جدید نمی توانند کار را به روال سابق ادامه بدهند.

بیان این مسائل از سوی رئیس دفتر رئیس جمهور نشان می دهد، دولت دوازدهم در فاصله یک سال و اندی از آغاز به کارش، مجبور به انجام برخی تغییرات و آوردن کسانی شده که بتوانند در شرایط تحریم و وضعیت جدیدی که قرار است قوه مجریه بر اساس آن فعالیت کرده و کار را پیش ببرند، ادامه طریق بدهند.

چرا رفتن هاشمی و آخوندی از دولت را باید به فال نیک گرفت؟!/ بهبودی در وضعیت تحریم‌ها رخ نخواهد داد

هرچند رفتن «عباس آخوندی» و «سید حسن قاضی زاده هاشمی» از کابینه به بهانه های دیگری انجام شد، آنچه از اتفاقات پس از آن و سخنانی که جسته و گریخته نظیر آنچه رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرده، گویای این است که شرایط جدید کشور نیازمند افرادی غیر از آنها در رأس این وزاتخانه ها بوده و لذا بر اساس تعریف جدید، یا آنها خود تشخیص داده اند که باید بروند و یا اینکه دولت در خصوص آنها تصمیم گرفته است.

البته این مسأله لزوما به معنای ضعف وزیران یاد شده به ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سابق نیست، بلکه به این معناست که این افراد نحوه اداره یک وزارتخانه در شرایط جدید تحریمی را یا نمی دانند یا اینکه مایل نیستند به غیر از آنچه به عنوان راه و روش خودشان شناخته می شود، کار را پیش ببرند که در مورد این دو وزیر مشخصا سخنان و اظهارنظرهای قبل و بعد از کناره گیری شان بیانگر این مسأله است.

طبیعتا کناره گیری وزیران و افرادی که در شرایط تحریم اقتصادی و سیاسی نمی خواهند تغییر روش بدهند و یا بر مبنای تعاریف جدید کار کنند، ضرورتی است که در این ارتباط اتفاقا باید از این دو نفر قدردانی هم کرد، چون ممکن بود ادامه راه بر اساس همان روش گذشته خسارات یا مشکلاتی برای کشور و مردم داشته باشد؛ لذا وزیران و افراد ذی نفوذ در دولت شامل معاونان رئیس جمهور و ... اگر به هر دلیلی در شرایط تحریم اقتصادی و سیاسی نمی توانند روش خود را تغییر داده و بر مبنای شرایط جدید فعالیت کنند، بهتر است هرچه زودتر از مسئولیت کنار بروند.

با توجه به اینکه چشم اندازی مبنی بر بهبودی در تغییر وضعیت تحریم ها علیه کشورمان مشاهده نمی شود، ضرورت دارد تا افرادی در مجموعه های مختلف دولت و وزارتخانه ها متصدی انجام امور شوند که توانایی پیش بردن کارها در شرایط تحریمی و آنچه بر کشور تحمیل شده را داشته باشند؛ در غیر این صورت اگر فردی بماند که بخواهد بر مبنای همان راه و روش پیش از تحریم ها کار را ادامه دهد، عملکرد او چیزی جز ضرر و خسران برای کشور و مردم نخواهد داشت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲۱
سلام رفتن این وزرائی که به فکر رفاه مردم بودن را باید عزا گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اخوی اگه هزینه روزانه یک ایرانی کم خرج ۵۰ هزار تومان باشه یک درصدش یعنی ۵۰۰ تومانش به طرح تحول جیب پزشکان تعلق میگیره. به نظرت یه وزیری روزی ۵۰۰ تومن مالیات ارزش افزوده ازت کم کنه یعنی به فکرتن؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
رفتن هاشمی واقعا تاسف باره و قطعا بیمه سلامت هم با رفتن او تعطیل خواهد شد
واقعا چرا باید همه مردم بنا به خواسته اقلیتی غیر منتخب که با لجبازی سر جنگ با دنیا دارند و حتی از عهده اداره یک کشور ثروتمند هم بر نمی آیند ولی ادعای مدیریت جهانی را دارند زندگی سخت را تجربه کنند و هرروز با شنیدن محدودیتهای بیشتر و سختی های جدید به خانواده خود سخت بگیرند ؟
و از طرفی همان اقلیت از بروز تحریم و جنگ بیشتر برای حفظ قدرت خود و کاسبی از فلاکت مردم استقبال کنند ؟
ناشناس
| Austria |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
برای رفتن هاشمی متاسفم. در مورد آخوندی نطری ندارم.
سیدمحمد حاتمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من یک معلم ناامیدم
اما فکر کنم ته دل تابناک با خالی شدن کابینه از اصلاحات و پر
شدن یاران نوبخت و واعظی شاد هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
خسارتی که آخوندی طی این 5 سال به بار آورد قابل جبران نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
دقیقاً . صبر کنند ببینند تا وضعیت بهداشت و درمان دچار چه فاجعه ای خواهد شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
باید از رفتن وزیر پزشکان شخصی که بودجه عظیمی وزارتش که معادل با بوده وزارت بزرگ آموزش و پرورش بود ولی هیچ خروجی قابل لمسی غیر از کارانه های 300 میلیونی برخی پزشکانش بر جای نگذاشت را جشن گرفت.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آقاجان شماغصه نخوربارفتن وزرابفرمایش آقای واعظی ماهم شدیم مثل کشورهای اروپائی وآمریکا مدرن وامروزی اینرابهش میگن تمدن وپیشرفت بسبک خودمان شماهم میدانی که پیش ماشیفتگان غریبه هاهرکاری آنهابکنند نیکوست ! خوشابحالمان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
طرح مسکن مهر = طرح تحول سلامت
در اولی پیمانکاران بساز بفروش میلیاردر شدن و در دومی پزشکان. جفت طرح ها هم بدون کارشناسی و در جهت نیات پوپولیستی جمع کردن رای برای انتخابات بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
جناب هاشمی کارانه هاتو به پزشکانت دادی خوب هم دادی چندین برابر حقوقشونم دادی ولی بدون غیر وزارت خونه تو معلمان و لشگریان و مهندسان و ... هم هستن که کارانه 1000 تومنی هم براشون تعریف نشده چه برسه چند صد میلیونی.اونا فقط حقوق میگیرن نه چیزی به اسم کارانه به صورت محرمانه گونه خارج از فیش حقوقی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
هاشمی درامد پزشکان را در حد قابل قبول نرم جهانی بالا برد و همه ما پزشکان قدر دان زحمات ایشون هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من به عنوان یک پزشک از هاشمی راضی هستم. درود بر تو دکتر. حقا که جزیی از ما پزشکان هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
وزیر پزشکان ما تعداد مقالات یک سالش حدود 6 برابر برنده جایزه نوبل پزشکی جهان بود. تو خود حدیث مفصل بخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
چقدا ساده ای اخوندی کجا به فکر مردم بود کسی که ساخت مسکن ارزان حماقت میدانست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
هموطنان گرامی سلام
نکات جالب توجه متن نوشته شده:
فرد نویسنده اظلاعات کافی در اختیار نداشته و بسیار سطحی مطلبی را درج نموده .
مقایسه این دو وزیر از نکات قابل توجه متن بوده،یکی را مجلس و دولت مهلت های مکرر داد و در شرف استیضاح خداحافظی کرد،اما دکتر هاشمی را همه خواستار بودند،مدت ها بر رفتن از پست وزارت اصرار داشت و از دولت و مجلس اسلامی مقاومت.
طرح تحول سلامت انقلابی در کشور بود،هزینه درمان را به شکل قابل توجهی از دوش مردم برداشت،این که نواقصی داشت ،زیرا اول راه بود.
سید هاشمی پست وزارت را به خاطر مردمش ترک کرد و گرنه بسیاری از ما شاید در ذهنمان هم نگنجد که روزی وزیر شویم.
این که چند سال با علیا حضرت نوبخت و یاران علیلش جنگید ،نشان از صداقت این بزرگ مرد دارد.
مباحث اخر حقوق بازنشتگان بود که کارد را به استخوان رساندند و ایشان ادامه درگیری را به صلاح مردم ندید.
من که پزشک نیستم ،اما در برخی کامنت های شما نیز همانند این مقاله بی سروته ،معلوم نیست ،هدف وزیر است یا قشر پزشکان؟
ان چه که در وهله اول به نظر می رسد ،برخی دوستان از پرداختی پزشکان ناراحتند!!!!!
تیم مهندسی کشور که ماها بودیم نابود شد و مدت هاست بیکار و خانه نشین هستم،شما نیز تیم پزشکان را نابود کنید تا مرهمی باشد بر دل نوبخت و یارانش !!!!!!
از رئیس جدید بانک مرکزی در مقاله تمجید شده،بله واقعا دست مریزاد دارد،اما همین حلقه تنگ نوبختی ها با این بنده خدا و امدنش دو سال تمام مخلفت کردند و وقتی به بانک مرکزی امد که دلالان کشور را بلعیده بودند.!!!!!!
فقط سید هاشمی نبود ،حضور دکتر طیب نیا به عنوان یک دانشمند اقتصادی کشور،را همین دوستان با کمین های پی در پی نقش بر اب کردند و با اوردن کرباسیان ،تورم تک رقمی موجود را به سه رقمی کردند.
بنده در طی شش سال اخیر که پدرم بیمار بود اصلا باورم نمی شد که این همان سیستم درمان قبلی کشور است،زیرا بابت هزینه عمل چشم پدرم فقط هفتاد و پنج هزار تومان پرداخت نمودم .
همه پول ها را پزشکان نبردند و نمی توانند ببرند،،بلکه مردم به نحو احسنت از حق خود بهره مند شدند،چرا ما خدا را فراموش می کنیم.
زمان احمدی نژاد که دلار از پارو بالا می زد ،مادرم عمل قلب کرد و من بیچاره به سه نوع صندوق فرستاده شدم که یکی هم صندوق حق الزحمه پزشک بود و مجبور شدم پژو 405 خود را بفروشم.
امسال که عمویم دیسک کمرش را عمل نود کل هزین 450 هزار تومان بود که ایشان هم دستانش خالی و معلمی بازنشسته است.خدا را ببینید و نظر دهید
در خصوص حق الزحمه پزشکان متخصص عقد دل باز کرده اید،خوب،کشور مجلس دارد ،قانون دارد،ان چه مصوب شود بدیهیست توسط هر وزارت خانه ای لازم الاجراست در غیر این صورت تخلفمحسوب می گردد.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اینکه نوشته اید شرایط جدید بما تحمیل شده را اصلا قبول ندارم آنچه پیش آمده خود خواسته بوده و از داخل بما تحمیل شد مطلب پنهانی هم نیست مردم بخوبی می دانند بیچاره مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من هم از این که هاشمی تونست ارزش مدرک رو حفظ کنه راضی هستم ولی سوال اینجاست که آیا داخل خود سیستم تونست عدالت حقوقی برقرارکنه
بیرون سیستم تونست بهداشت و سلامت مردم رو بهبود به
تونست ارزش بیمار رو هم حفظ کنه
نه فقط یک سیستم ناعادلانه درست کرد
فقط به فکر درمان بود نه پیشگیری و سلامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
پزشک های محترم لطفا فقط خودشون رو نبینن
من تو صنعت خودرو سازی فعالیت میکنم. ولی کلی نقد بهش وارد قرار نیست چون مثلا کلی خانواده از این صنعت نون میخورن مردم یک وسیله رو گرون تر و بی کیفیت تر از قبل تحویل بگیرن و درنهایت هم در سوانح
براحتی جونشون رو از دست بدن
اتفاقا من خواهرم پزشک عمومیه باور کنید عدالت درآمدی تو این سیستم وزارت بهداشت وجود نداره. رشته هایی با زحمت کمتر از یک پزشک هستند ولی بیشتر از یک پزشک درآمد دارن کمتر از یک پزشک درگیر و....
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
متاسفانه یکی دیگه از آدمای با ارزشی که داشتن صادقانه خدمت میکردن رو با کوته بینی از دست دادیم جای خالی دکتر هاشمی و آقای ظریف و زنگنه رو به راحتی نمیشه پر کرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
ظلمی که هاشمی به پرسنل غیر پزشک کرد هیچ وزیری نکرد .بله این پزشکان عزیز حق دارند درود به ایشان بفرستند چون یک دفعه کارانه ایشان از 20میلیون تومان در ماه به بالای 100میلیون تومان افزایش پیدا کرد ولی از جیب بیمار و پرسنل وزارت بهداشت و بیمارستانها زده شد.این آقا هیچ ارزشی برای انسانهای غیر پزشک قائل نبود
پس با این اوصاف بهتر است وزرای جدید وتازه نفس وارد دولت شوند تا بتوانند باری از دوش مردم بردارن وشرایط تحریم وگرانیها را حل وفصل نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
وزیر جدید بهداشت باید سالی ۱۰۰ هزار پزشک تولید کند تا انحصار و کمبودی که وزرای پزشکان قبلی ایجاد کردن رو جبران کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
خواب دیدی خیر باشه
منظورشان اینه که وزرایی بیایند تا باز هم کمربندهای مردم را تنگ تر کنند و ریاضت و گرسنگی و کمبودها را بیشتر و بیشتر کنند
چرا ؟ چون نظر ایشان بر جنگ و تحریم و لجاجت با خواسته اکثریت جمعیت کشور و منطقه و جهان است و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
نمکی با نمک اعلام کرد من به هیچکدام از منسوبین و سیاست های هاشمی دست نمی‌زنم کماکان در بر همان پاشنه میچرخد
مايه تاسف است شما آخوندي و هاشمي رو يكي مي كنيد آخوندي فقط فكر خودش بود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آره هاشمی به فکر پزشکان هم بود. چون همسر و سه فرزند و دامادش هم پزشک بودن.
چرا دهها نهاد غیر ضروری ناهماهنگ با تحریمها حذف نمیشوند
هاشمی با تحریم هماهنگ بود ولی با نوع تخصیص بودجه و نهادهایی که بودجه یا مفت برای کارهای بیخودی میگرفتند مشکل داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
هاشمی میخواست تو این وضعیت تحریمی کارانه های نجومی پزشکانش رو بیشتر هم بکنه.
آرزوی ما استعفا یا استیضاح همه است.
با دو گل بهار نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آرزو بر جوانان عیب نیست .
سلطان کارانه پزشکی باید ممنوع الخروج بشه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
شرم کنید و کمی انصاف داشته باشید
و بدانید که امثال هاشمی در ۴۰ سال قبل برای مردم فقط دو یا سه وزیر بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
این همه پولی که به هاشمی دادن اگه به یه سیکل ردی میدادن بهتر مصرفش میکرد نه اینکه هنوز در هر جای ایران یک نفر بسوزه باید بکوبه بیاد تنها بیمارستان سوانح سوختگی قدیمی کشور.
سلام
ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران هم استعفا داد و زیر سابق بهداشت نیز با استعفا ایشان مثل دکتر زارع نژاد در تاریخ 10/10/97 موافقت کرده است و ایشان هم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
بهتر. اینقدر کارانه گرفتن که الان میتونن برن تو جزایر قناری فقط بخورن و حال کنن.
سلام
ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران هم استعفا داد و زیر سابق بهداشت نیز با استعفا ایشان مثل دکتر زارع نژاد در تاریخ 10/10/97 موافقت کرده است و ایشان هم رفت
چونکه موی دماغ بعضی ها بودند...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
مزاحم کسانی بود که با واردات داروهای تقلبی و تجهیزات پزشکی به چند برابر قیمت کاسبی میکردند
و فقط دنبال دوشیدن کشور و مردم بودند
بیمه سلامت یکی از افتخارات بزرگ دکتر هاشمی بود که
حتما تعطیل یا بلا استفاده اش میکنند
نوبخت بجای عدم همکاری با وزیر بهداشت باید جرات داشت و بودجه فرهنگی بنیادها و سازمانهای بلااثر را به بهداشت منتقل میکرد
رفتن آقای هاشمی وزیر بهداشت هیچ آثاری هم نداشته باشد در آینده نزدیک نشان خواهد داد که ایشان چه خدمتی به حوزه بهداشت کرده اند و جای خالی ایشان را به عینه حس خواهیم کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
رفتن ایشون نعمته. البته باید ویرانه ها و قوانین کارانه ای که برای پزشکان گذاشت رو از بین برد.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آقای هاشمی باخاطره خوش رفت مردم قدر او را می دانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
ایشون بیشتر در امر درمان خدمت کردند و سلامت و بهداشت مردم زیاد مهم نبود
پیشگیری هم که اصلا دغدغه ایشون نبود
اقای هاشمی شما به عنوان یک مدیر لایق در اذهان ما( که اصلا در کار درمان و پزشکی نیستم و یک شهروند عادی هستم) جاودانه باقی خواهی ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
از طرف جمعی از پزشکان کارانه مفت بگیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
ما پزشکان قدر دان زحمتهای شما برای همه پزشکان این مرز و بوم هستیم..
هیچ فردی در شرایط تحریم نمی تواند معجزه کند ولی افرادی پیدا می شوند که پست ها را تحویل بگیرند و تورم۳۰۰درصدی را ۲۰درصد اعلام کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
موافقم .
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
شفاف بازی یعنی اینکه به مشکلات اعتراف کنیم ولی برایش هم را. حل نداریم!
این کسی را قانع نخواهد کرد ما در اول انقلاب نیستیم که مردم به ما اعتماد داشتند ،فراموش نشود!
تحلیل سطحی و کوچه بازاری جالبی بود
هر چه قدر مدیران دولت اقای احمدی نژاد توانستند در دوران تحریم کاری کنند مدیران فعلی هم خواهند توانست.
چه در ایام احمدی نژاد و چه الان از روش روزمرگی برای گذران امور استفاده می کنند و کشورهای همسایه نهایت استفاده از این عقب ماندگی ایران خواهند کرد.
ارمانگرایی خوب منتهی کشور داری با ارمانگرایی متفاوت است و نیاز به واقع گرایی داریم نه شعار شعار شعار.
بانک مرکزی بیاید دسته مشاغل مجاز را اعلام کند .
بازارها در رکود و ناامیدی منتهی دولتی ها چیزی شان میشود؟؟
حقوقشان سر جایش و یکم جلو دوربینها شلوغ می کنند منتهی مردم متضرر میگردند.
بهداشت و آموزش و پرورش همیشه در اولویت است چه جنگ باشه یا تحرم یا هر وقت دیگه.
چرا؟ به دلایل کاملا شخصی. یادمون هست که تابناک از اول این دو نفر رو در سیبل خودش قرار داده بود. پس لطفا بی خودی ادای کارشناسی در نیارید. شما خصومتتون با این دو نفر جای دیگه است. همونطور که چهره هایی مثل وزیر کشور کاملا در حاشیه امن نقدهاتون هستن. همونطور که جناب ضرغامی به عنوان یک چهره بسیار بسیار موثر مهمان هر شب بسته های خبری شماست.
تحليل واقعا سطحي بود و بيشتر انگار يك نوجوان ١٦/١٧ ساله طرفدار يك جناح فكري خاص ان را نوشته .
افرادی به کار گرفته شوند که در برابر اختصاص بودجه های نجومی در شرایط تحریم به سازمان های به اصطلاح فرهنگی بی خاصیت سکوت پیشه کنند و جان مردم را فدای جیب چند مسئول این سازمان های فرهنگی کنند؟؟؟؟؟ از ارائه این مطالب شرم نمی کنید؟
اگر طی این چند سال بیمارستان دولتی رفته باشید متوجه می شدید با همه ضعف‌ها هاشمی نقطه قوت دولت بود. نکته جالب دیگر اینکه آدمی بود که به هر بهایی نمی‌خواست وزیر باشه. برعکس بعضی با پوشش خدمت ملت را پوست می‌کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
هاشمی کاری کرد که تا 50 سال ایران دیگر روی صنعتی شدن و پیشرفت های نانو و ماهواره و ریاضیات و رباتیک و برق و مکانیک را نبیند زیرا تمام نخبگان به شغل خدماتی پزشکی روی آورده اند تا یک شبه میلیاردر شوند.
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اگر جاده ها و مدارس را آباد کردید، نانو و و رباتیک را پیشکشتان میکنم !
چطور 30هزار میلیارد تومان از جیب ملت بابت بدهی نزولخواران موسسات مالی اعتباری داده شد!؟ چطور سالیانه 80 هزار میلیارد تومان بابت کسری بودجه صتدوقهای ورشکسته بازنشستگی می توان داد! ولی بودجه سلامت را که نقطه قوت دولت بود و مردم را از سردرگمی در بیمارستانها نجات داده نمی توان داد؟دکتر قاضی زاده بهترین تصمیم را گرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اگر کاری اشتباه انجام شد آیا باید آن کار اشتباه را باز انجام داد؟ طرف 3000 میلیارد از بودجه عمرانی کشور را گرفته تازه دو قورت و نیمش هم باقیه. میخواد کل ایرانو به اسم پزشکانش بزنه.
سلام،
نام بردن از آقای آخوندی در کنار آقای دکتر قاضی زاده هاشمی و مقایسه این دو نفر تا حدودی بی انصافی است. آقای آخوندی فردی بی تربیت و پرخاشگر بود، در حالی که آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تا جای ممکن با حفظ ادب و نزاکت، علیه مردم یا خبرنگاران خشونت نمی کرد. فقط یک مرتبه به فرمانده شهرستان بدره (در استان ایلام) پرخاش کرد، زیرا او در حالی که پشت سر او راه می رفت پشت سر هم و با صدای بلند به خبرنگاران می گفت این وزیر دروغ می گوید و امکانات این بیمارستان در حال افتتاح چنین است و چنان، که آقای دکتر قاضی زاده هاشمی نیز از کوره در رفت و با این حرکت او برخورد کرد. نهایتاً وزیر بهداشت در رسانه ملی بصورت تلفنی از آن فرماندار گستاخ عذرخاوهی هم کرد، در حالی که آن فرماندار باز هم پشت تلفن مشغول داستان بافی و توجیه حرکات زننده خود بود!
و من ا... التوفیق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
همه چی رو برعکس نوشتی پرخاشگری های هاشمی تو برنامه ثریا و برخوردش با اون فرماندار و حرف های سخیفش مثل پیش از ما مردم روی کف زمین زایمان میکردن و ... هنوز یاد ملت هست.
آخوندی ناکارآمدوبی کفایت بود ولی قاضی زاده هاشمی کارآمد وتحصیلکرده بود مقایسه این دونفرمنصفانه نیست آخوندی با پارتی تحمیل شده بود ولی قاضی زاده براساس شایسته سالاری
اخوندی به محض گرفتن پست وزارت برادرعروسش شهرام اجتهادی راکه یک جوان بی کار وناکارآمدبود دربالاترین پست وزارتخانه منصوب نمود ولی قاضی زاده ازاین فرصت طلبی ها وسواستفاده هانداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
چون افزایش درامد نزدیکانش که پزشک هستن رو به صورت قانونی بالا برد. که توپ هم نتونه تکونشون بده.
ملت محروم ایران قربانیان طمع مافیای قدرت پزشکان با ایجاد انحصارومحدودیت دررشته پزشکی (برای این که دست زیاد نشه !!!) هستند.به قیمت محروم ماندن 80میلیون ملت بینوا از خدمات پزشکی ارزان ودردسترس
خود این وزیربهداشت 1200 میلیاردثروتشه. انحصارواردات خیلی ازتجهیزات چشم پزشکی روداره. باانحصاری که این آدم وبقیه مافیای پزشکها راه انداختن خدمات پزشکی روخیلی گرانترازنرخ واقعی به مردم عرضه میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
احسنت. کاملا درسته.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
بخل و حسادت و تنگ نظری از رذایل اخلاقی است
و دکتر هاشمی که با زحمات زیاد و پشتکار به ثروت رسیده
و بر عکس خیلی ها که با رانت یک شبه نیست و نوش جونش
ایشان بالاترین خدمات چشم پزشکی در نقاط محروم کشور را با اتوبوس های اطاق عمل دار رایگان سالها است که به مردم پابرهنه و بدون تبلیغات انجام داده و میدهند
خودتان و اخلاقتان را اصلاح کنید و کمی بیشتر مطالعه کنید
آخوندی هرگز شرایط وشایستگی وزیرشدن نبوده ونیست متاسفانه باراندوپارتی وارد دولت شد واصلا در حد وزیرشدن نبود ولی قاضی زاده ازنظر سواد وتخصص وکارآمدی حیف شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
کاملا بر عکسه.
متاسفانه این سیستم با آدمهای متخصص و کارآمد سنخیتی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
تنها کار درست این دولت اخراج قاضی زاده هاشمی بود.
آقای هاشمی اگر یک مقدار طرز فکرش در رابطه با حمایت ویژه از پزشکان را تغییر میداد و عدالت را در سیستم بهداشت و درمان برقرار میکرد، وزیر بسیار خوبی می بود چرا که جزو معدود مسئولان مستقل و آزاد اندیش و آزاده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
پزشکان بیشترین منتقد برنامه های هاشمی بودند
سری به بیمارستانها بزنید تا ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
هاشمی فقط یک بعد داشت و اون هم حمایت از پزشکان و قانونی کردن زیرمیزی یا تبدیل زیرمیزی به رومیزی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
پزشکان حالا شدن منتقد؟
طرف پزشک عمومیه داره بالای پانزده ملیون تو ماه می گیره متخصص ها که
. علی برکت الله
متاسفانه ادم های کار بلد رفتن و لابی گر ها که تمام مشکلات یه خاطر اون هاست امثال اقای نوبخت ماندن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
دلالها وارد میشوند و بیمه سلامت را تعطیل میکنند و داروی قاچاق دوباره وارد میگردد و خدمات بیمارستانی دولتی که بسیار بهتر شده بود دوباره اسفبار خواهد شد
من یک اقتصاد دان حوزه سلامت هستم. بودجه ای که در دوره آقای هاشمی به وزارت بهداشت داده شد در تاریخ ایران داده نشده است. ایشان با بی تدبیری تمام کلی بدهی بالا آوردند. بنده از روز اول مخالف برنامه هی غیر کارآمد ایشان بودم و تذکر هم داده بودم متاسفانه ایشان گفتن که شما چون پزشک نیستید به ما حسادت می کنید. بنده به ایشان و تیمشان گفتم علاوه بر شکست طرح شما بنده استعفای شما را هم پیش بینی میکنم. خدا را شکر با استعفای ایشان جلوی این ناکارآمدی تا حدودی گرفته میشه البته ایشان اینقدر در سیستم ناکارآمدی ایجاد کرده اند که هر کسی بیاد جای ایشان مطمئنا مشکلاتی که ایشان بانیش بودند به اسم نفر بعدی تمام خواهد شد. در واقع ایشان از مشکلاتی که خودشان خلق کردند فرار کردند. بنده با پشتوانه علمی این حرفها را می زنم. و حاضرم اثبات کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
کاش تو اقتصاد دان بودی!!!!!!!!!!!!
متاسفانه از نوع صحبت ها معلوم است که دیپلم هم نگرفته ای!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
پیشگو می شدی بهتر بود،شاید سریال های کره ای زیاد می بینی،پیشگوی اعظم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
منهم رشته ام اقتصاد سلامت است دقیقا طرح تحول سلامت را بعمد وارونه شروع کرد تا منافع عده ای تامین شود این تخصصی ترین طرح پوپولیستی بود که مردم عادی قادر بدرکش نیستندو اصلا مردم نمیدانند چرا از رکن چهارم شروع کرد و ترتیب برنامه را حفظ نکرد تا اینگونه کمر بیمه ها و خود وزارت بهداشت نشکند مردم ساده هم عادت به کامنت گذاری بدون اطلاع از واقعیت دارند
جالبه
بیش از 90 درصد پزشکان و بطور کل کادر درمان مخالف سیاستهای اجرایی وزیر بهداشت بودند ولی جوری نشان داده شده است که هاشمی فقط به دنبال بالا بردن تعرفه پزشکان بوده است
در ثانی هاشمی جوری وزارت بهداشت را شخم زد که تا سالها تبعات ان قابل جبران نیست
وزارتی که تنها 18 درصد بودجه طرح تحول ان نربوط به کارانه بود و 82درصد ان اصلا مشخص نشد که چه شد ولی وزیر بهداشت عوامفریب عامدا برای فرار توپ را در زمین پزشکان انداخت
اینده خیانت این وزیر به مردم را مشخص خواهد کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آن ۸۲ در صد صرف پرداخت سهم هزینه بیمارستان بستری شدن بیماران توسط دولت شد که قبلا سهم بیماران باید ۳۷ درصد می دادند ولی با روش و زحمت دکتر هاشمی به ۳ درصد سهم بیمار تنزل پیدا کرد
و بابت خرید و تجهیزات صدها خانه بهداشت در روستاها شد
و صرف نوسازی بیمارستانهای فراموش شده دولتی در شهرها شد
و صرف خرید دارو های کمیاب از تولید کنندگان خارجی بصورت مستقیم بدون دخالت دلالان خون آشام شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خیر علی جان قضیه را اشتباه محاسبه کرده ای
رفراندوم بگذارید بعد ببینید که هاشمی محبوبیت دارد یا نه؟


دولت بلده برای ملت مشکل درست کنه نه یه مردمش برسه
برجام که یک کاغذ پاره ای بیش نبود؟؟؟؟!!!!


برجام هنوز با اروپا وایران سرجایش هست هنوز دولت روحانی انرا می دوشد
با بخل وحسد وکوته بینی نمیشه کشور را اداره کرد اقایان از همه قشر باید بدانند که برمبنای خساسیت کار وپذیرفتن ریسک باید درامد حاصل شود جامعه پزشک حق خودش را باید دریافت کند انها علاوه بر سرمایه گداری زیاد فکری ومهارتی ریسک زیاد ی را می پذیرند لذا انها که به در امد بخشی از پزشکان اعتراض می کنند باید دنبال صنف هاییکه بگردند که بدون پذیرفتن ریسک وخطر ثروتهای زیادی بدست می اورند
بعنوان یک پرستارازرفتن قاضی زاده هاشمی خوشحالم چون فقط پزشکان رافربه ترکرد
آقای هاشمی کاری کرد که به ضرر طبقات پایین جامعه منجر شد و جیب پزشکان را پر کرد!!!
قرار بود هر ساله از محل افزایش قیمت حامل های انرژی یارانه نقدی افزایش یابد که به جای آن همه ساله مبلغ افزایش به جای یارانه نقدی به بهداشت و درمان داده شد و عملا جیب پزشکان و کادر درمانی افزایش یافت!!! این ظلم هرگز بخشیده نخواهد شد!@!
به عنوان یک هیات علمی رشته های پایه پزشکی واقعا از رفتن هاشمی خوشحالم . وزارت بهداشت را به نابودی کشاند آموزش و پژوهش را از بین برد و هرچه پول بود در جیب پزشکان بالینی کرد. من شاغل دانشگاه علوم پزشکی هستم و بیایید بررسی کنید بودجه ها را کجاها خرج کردند. یک سالن بنام سبز در علوم پزشکی ساخته اند که به هیچ دردی نمیخورد و شاید بشود تالار عقد و عروسی کرد! و با این همه ریخت و پاش از اول مهر امسال ناهار کارکنان و هیات علمی دانشگاه را به بهانه نداشتن بودجه قطع کردند. بنده سی سال در علوم پزشکی هیات علمی هستم و بلایی که هاشمی سر بهداشت و درمان و آموزش و پژوهش در آورد سالها قابل جبران نیست.
در این مورد بنده نظری ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
کی از تو نظر خواست؟؟؟؟
آخه چطور دو تا کبوتر معصوم را پر دادن رفت
اگر ظریف و زنگنه هم بروند کابینه گل و بلبل واعظی توبخت میشه
خداروشکر
کار نامه جناب دکتر هاشمی را باید از بیماران پرسید طی این سالها کمک بزرگی به بیماران شد و آنها از فشار هزینه های بیمارستانی راحت بودند این تغییرات بدلیل تحریم ها است آقایان نمی خواهند مسولیت بپذیرند مردم چه گناهی کردند که باید تاوان سیاستهای شما را بدهند غربی ها بم دارو نمی دادند جنایت بود ولی وقتی طرح تحول با مشکل روبرو می شود می شود خدمت واقعا بیچاره مردم که باید دوباره هزینه های سنگین درمان را تحمل کنند این یعنی اقتصاد مقاومتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
ای پوپول
استعفای دولت میشه به فال نیک گرفت چرا که این دولت خودش براندازه.
مردمیدان کسی است که در مواقع بحران و طوفان بتونه نهاد خود را اداره کنه... موقعی که همه چیز گل و بلبل است و بودجه از درودیوار تراوش می کند ننه جان من هم میتونه تشکیلات اداره کنه
اون آقایی که میخواد بهداشت و درمان مردم را با حداقل و طبق تحریمها و بودجه ناکافی اداره کند داره در حق مردم خیانت میکند . حتما سری به برخی بیمارستانها بزنید مطلب تایید می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
فال نیک زمانی است مسئولینی پیدا شوند که همه هزینه ی تحریم ها را بر دوش ملت نندازنند
با رفتن وزیر بهداشت آموزش و پژوهش نجات یافت البته شاید جیب پزشکان بالینی یکم سبکتر شود
اتفاقا ژنرال هاي دولت رفتند و گروهبان ٣ ها آمدند
١فرجي دانا رفت و غلامي آمد
٢طيب نيا رفت و كرباسيان گروهبان ٣ آمد
٣-دانش آشتياني رفت و بطحايي كه صاحب نظر نيست آمد
٤-ابتكار تنزل مقام يافت
٥-مولارودي صاحب نظر و يك اصلاح طلب ناب ، از دولت رفت
٦- آخوندي كه يك مدير استراتژيك بود رفت و يك شخص گمنام كه اصلا در قد و قامت آخوندي آمد
٧- قاضي زاده هاشمي صاحب نظر و دانشمند رفت و فعلا معاون نوبخت جايگزين شد
از ژنرال ها فقط زنگنه واقعا نامدار ، ستاري دانشمند ، جهانگيري إيثار گر ، ظريف فاطمي زمان مانده است
گروهبان ٣ ها نمي توانند تحول كليدي اجرا كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
آخوندی استرتژیست چی؟ استراتژیست بدهکاری ملت به ایشان و استراتژیست گرانی مسکن
استراتژی قاضی زاده هاشمی هم از کیسه ملت سالی چند هزار میلیارد ریختن تو جیب پزشکان
به جای گسترش سیستم پیشگیری که چند دهه است اروپا اجرا می کنه اون جناب استراتژی هزینه بر درمان رو به خرج ملت جایگزین کرد
دانشمند. معنی دانشمند بودن رو هم فهمیدیم
به نظر نویسنده این مطلب بد نیست که در این شرایط تحریم و بحرانی بودجه های میلیاردی موسسات دیگرکمتر و یا حذف شوند و مردم فعلا با دستاوردهای قبلی این موسسات زندگی کنند؟
استعفای هاشمی ربطی به شرایط تحریم نداشت برمی گشت به سیستم معیوب مدیریتی و رانت بازی ان
دوستان خوبه که یک گشتی در گوگل بزنید و متوجه بشوید که بالاترین در آمد پزشکان متخصص در آمریکا چیزی در حدود 10 هزار دلار و در اروپا 5 تا 7 هزار دلار است. حالا ما در ایران که تحت تحریم هست و مشکلات فراوان اقتصادی دارد کارانه های چند صد میلیونی میدهیم که تا 10 برابر پزشک اروپایی و 5 برابر پزشک آمریکایی است. اونوقت پزشکان هم پولو تبدیل به دلار میکنند و میفرستند خارج کشور!!یک نوعی غارت سرمایه ملی. تازه به خیلی از این پزشکان حتی اجازه حضور بر سر بالین بیمار در اروپا و آمریکا نمی دهند به دلیل خطاهای پزشکی بالا، برخورو نامناسب با بیمار، مهارت کم و مدارک در پیتی از دانشگاههای ورجه سه
انشالله همه مسولیین استعفابدهند
بیانیه شدیداللحن پزشکان متخصص طرحی علیه وزیر بهداشت:
اگر نمایندگان عصاره واقعی فضایل ملت بودند، دکتر هاشمی باید استیضاح میشد. تقاضای تشکیل کمیته‌های حقوقی جهت بررسی عملکرد دکتر قاضی‌زاده هاشمی را داریم.
میلیاردرهایی که رفتن در هرکشوری وزیر میشدن اول باید جواب میدادن ازکجا آوردن
اقایا طیب نیا اخوندی قاضی زاده هاشمی به کسی باج نمیدادند
۴میلیارد دلار با احتساب متوسط ۴هزار تومان برای سلامت مردم در این ۶سال هزینه شد و۴۰۰میلیون دلارش به پزشکان داده شد ؛بفرمایید حاصل ۶میلیارد دلار هزینه ای که در کشورهای دیگر تحت هزینه های نظامی و.... مصرف شده برای این ملت چه بوده است؛از این همه حسادت وکینه ورزی به جامعه پزشکی وناسپاسی به خدمات این قشر فرهیخته که۲۴سال از عمر خود را مصروف کسب علم ومهارت برای حیاتبخشی کردند دست بردارید اقایان دست اندر کار سایت تابناک پزشکان به این مردم بیشتر خدمت کردند یا شما؟!!!!
آقا تا نوبخت هست اقتصاد مملکت درست نمیشه
آقا اصلا دولت را تعطیل کنند مملکت خود به خود
راحت تر اداره میشه
خدارو100هزار مرتبه شکر
خدا را شكر هر سه شان فقط حرف درماني مي كردند.
احتمالا آقای آخوندی و قاضی زاده هاشمی برای فرار از استیضاح از دولت رفتن کسی هم که به عملکرد و نتیجه ی کارهاشون رسیدگی نمیکنه و مورد بازخواست هم قرار نمی گیرن . بهترین کار در دولت تدبیر و امید همینه ، هر کاری خواستی بکن بعد هم استعفا بده و برو .
باید جشن گرفت چون:
1-هر دو نفر در حوضه خودشون متخصص و دکتر واقعی بودن !!!
2-چون از راه کار و حرفه خود پول خوبی کسب کرده بودن
به امید استعفای کل دولت . انشالله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل